/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
Socialfaglig uddannelse
Fra : Satellit
Vist : 8652 gange
100 point
Dato : 20-08-08 14:28

Hvilke faggrupper menes der, når der i en stillingsannonce ønskes en medarbejder med socialfaglig uddannelse? Jeg kan kun komme i tanker om socialrådgiver, men hvad kan der ellers være tale om?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-08-08 14:52

Denne side er til for at hjælpe, med at finde ud af hvad der kræves for en given uddannelse.

Når jeg søger socialfaglig, kommer der "kun" socialrådgiver frem

http://www.ug.dk/Vejledningsportal/Elementer/S%c3%b8gesider/Friteksts%c3%b8gning.aspx?FullTextSearchStr=socialfaglige%20uddannelser&doctype=uddannelse

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 110 point
Dato : 20-08-08 15:11

Socialrådgiver, socialformidler eller socialpædagog er som regel gode baggrunde til sådan et job

Her noget om udd. til socialformidler
http://www.vidar.dk/vidar/vidpubre.nsf/0/FB5F9B15A6F8463CC1256CB6004E9B7B?OpenDocument

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-08-08 15:22

Citat
Hvilke faggrupper menes der, når der i en stillingsannonce ønskes en medarbejder med socialfaglig uddannelse?

Står der ikke i annoncen, hvilket atbejde du skal kunne udføre ????

Så vil det gøre det meget nemmere at svare på.

Godkendelse af svar
Fra : Satellit

Dato : 21-08-08 13:47

Tak for svaret HelleBirgitte.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 21-08-08 15:00

Selv tak