/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Er dette blevet klaret?
Fra : dr_dem
Vist : 690 gange
50 point
Dato : 19-08-08 09:49

http://www.kandu.dk/tip18421.aspx fordi var også her for over en måned siden. Jeg fik den så lige igår, og åbnede den ikke selv om den kom to gange, syntes lige den så mærkelig ud. Har nu blokeret personen den kommer fra, og så ikke kommer fra, den kommer et andet sted fra men gennem denne person selv om personen ikke er logget på.

Jeg mener så at lortet lægger sig i Denne computer/Lokal disk (C:)/Documents and Settings/(Brugernavn)/Lokale indstillinger/Temp, og selfølgelig også Midlertidig Temp filer samt cookies, og tror så lige at det er når personen tænder computeren og går på nettet starter filen automatisk op og sender til alle personens kontaktpersoner.

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 19-08-08 09:53
Accepteret svar
Fra : the1best

Modtaget 50 point
Dato : 19-08-08 11:03

Jeg ved ikke om det er blevet klaret, men jeg modtager stadig links på MSN som jeg absolut ikke klikker på ( det har jeg prøvet en gang og det var ikke smart gjort) og har gjort dem jeg har fået links af opmærksom på de har virus eller hvad det nu er.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-08-08 13:26

nej men kan afhjælpes hvis man er inficeret hos bla. www.malwarecheck.dk

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-08-08 16:16

MSN er noget skod....................og fyldt med snavs.
Jo flere tiltag microsoft laver, for at gøre det smart, des værre bliver det.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 19-08-08 17:35

Det er jo messenger det drejer sig om, og jeg har ikke fået den lille form for virus som så, hvis man åbner den sender til samtlige kontaktpersoner man har, samme meddelse med en lille virus.

Men det var ikke det, nen her
Citat
Jeg mener så at lortet lægger sig i Denne computer/Lokal disk (C:)/Documents and Settings/(Brugernavn)/Lokale indstillinger/Temp, og selfølgelig også Midlertidig Temp filer samt cookies, og tror så lige at det er når personen tænder computeren og går på nettet starter filen automatisk op og sender til alle personens kontaktpersoner.

Og lad nu være med at komme med www.malwarecheck.dk igen for de får samtlige oplysninger der ligger på computeren også bank oplysninger.

Godkendelse af svar
Fra : dr_dem

Dato : 23-08-08 20:26

Tak for svaret the1best.