/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Hvem kan hjælpe.
Fra : vedikkealt
Vist : 1264 gange
100 point
Dato : 12-08-08 18:29

Jeg søger sager der har været kørt af advokatfirmaet DELACOUR ( Århus - København ) mod danske kolonihave ejere.

Jeg har som hobby at hjælpe nødstedte kolonihave ejere der bliver jagtet af bestyrelsen - Kredsen eller Kolonihaveforbundet Danmark, hvilket desværre ikke er helt usædvanligt, derfor er det vigtigt for mig at vide så meget som muligt om hvad der sker rundt i det ganske land.

De sager - jeg dels har været Bisidder i - eller har virket som konsulent på eller i, bliver kørt stort set ens…uanset hvilken advokat der køre sagen, faktisk ser det ud til at det er selve Kolonihaveforbundet Danmark der står bag at køre retssager mod deres egen medlemmer…jeg ved det allerede er sket flere gange, men ved ikke i hvilken omfang.

Så derfor søger jeg nu sager der måtte være kørt af Advokat firmaet DELACOUR…enten i Århus eller København også hvis der har været tale om tvangssalg....eller det ikke at måtte købe en kolonihave.

Jeg sikre dig selvfølgelig fuld anonymitet.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 12-08-08 21:15

Hold jer til reglerne så behøver i ikke at spilde advokater og retssystemets tid.

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 12-08-08 21:20

# Smokei

Gid det var så vel....

Og kunne du så ikke samtidigt fortælle Kolonihaveforbundet Danmark det samme.

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 100 point
Dato : 12-08-08 21:21

Hvornår vil du forstå det? Hele ideen med en kolonihave bliver ødelagt af de ejere som bruger deres kolonihave til profit. Hvis de vil tjene penge, så kan de købe hus/sommerhus/båd, men det er ikke meningen at der skal tjenes på salg af en kolonihave. De faktiske udgifter skal dækkes, men heller ikke mere.
Kolonohaveideen er for dem som ikke har så mange penge.

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 12-08-08 21:26

# granner01

Husker fra tidligere at det bliver vi 2 ikke enige om...

Men der hvor det så ikke er problemet kunne bestyrelserne - Kredsen og ikke mindst Kolonihaveforbundet Danmar så ikke opføre sig nogenlunde anstændigt, men det kniber dælme gevaldigt.

Vores trøst er at vi er ved at få deres svinestreger indkredset.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 12-08-08 21:26

Hvem er det mon der har vundet de sager som har været kørt??

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 12-08-08 21:33

Indtil nu har vi vundet de fleste...

Og op giver vi ikke.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-08-08 21:35

Mig bekendt var det Koloniforbundet der vandt, det har vi da fået brev om. Og det kan ses i bladet.

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 12-08-08 21:52

JO JO den sag fra 14.9.2007

Men i er jo undskyldte med at i jo sikkert ikke har samme overblik over hvad der sker ude i landet som jeg / vi har.

Og de sager jeg taler om har intet med priser at gøre, de køre alene på Kolonihaveforbundets svinestreger...og så er det jo altså svært at vinde noget som helst når ikke de har ren mel i posen.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-08-08 22:04

Jamen hvilke svinestreger har de lavet?

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 12-08-08 22:05

D. 27 juni 2008 blev der afsagt dom i østre landsrets 15 afdeling. Hvem vandt den sag??

Citat
Og de sager jeg taler om har intet med priser at gøre, de køre alene på Kolonihaveforbundets svinestreger...og så er det jo altså svært at vinde noget som helst når ikke de har ren mel i posen.

Du vrøvler kammerat. Så laver retssystemet måske også Svinestreger.

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 16-08-08 19:48

# granner01

Hvis du er med her endnu vil jeg lige fortælle..

Kolonihaveforbundet Danmark...eller rettere deres Kreds her i Nordjylland indgår aftale med Advokat Jens Rye-Andersen Aalborg om at han skal gøre hvad han kan for at generer en uønsket kolonihave ejer mest muligt med foged og retssager.

Øvelsen går ud på følgende aftale...Advokat Jens Rye-Andersen får sit salær når han har fået jaget kolonihave ejeren på porten...og kolonihaven derefter skal sælges ved tvangssalg.

Og jeg skal hilse dig og sige at det giver særdeles trange kår for retssikkerheden for kolonihave ejeren.

Og vidner...fra Kreds og bestyrelse der stiller op har en særdeles hullet hukommelse...for de ved jo godt hvis sagen tabes kommer Kolonihaveselskabet eller Kredsen til at betale.

Og dertil spiller Advokat Jens Rye-Andersen golf med nogle dommere fra retten i Aalborg.

Og det hjælper jo alt sammen.

Der ud over forsøger Advokat Jens Rye-Andersen også med penge afpresning...

Så der er og bliver noget at rydde op i granner01

Og i Århus og København er opskriften stort set den samme.

Men bare rolig...vi har fat i sagerne...

Godkendelse af svar
Fra : vedikkealt

Dato : 23-08-08 22:02

Tak for svaret granner01.

Du får mine point pga ud og vedholdenhed.

Fik du læst mit sidste indlæg i denne tråd..??

Bedste hilsner fra vedikkealt....