/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
Flymekaniker indenfor militære
Fra : Søsser
Vist : 488 gange
45 point
Dato : 12-08-08 15:05

Hej, er der nogen der har erfaringer med eller viden om flymekanikere indenfor militæret? Jeg kunne nemlig godt tænke mig at vide hvor tit og i hvor lang tid, man der kan blive udsendt? Fx hvis man arbejder med helikoptere eller Hercules...?

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 12-08-08 19:07
Kommentar
Fra : Søsser

Dato : 12-08-08 19:36

Jeg har været inde på forsvarets hjemmeside, men de fortæller bare at man max kan blive udsendt i 6 mdr, ikke hvor ofte eller hvad der er størst sandsynlighed for.

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 22 point
Dato : 12-08-08 20:26

Så kan du prøve at kontakte dem her

Jonstrupvej 240
2750 Ballerup

Tel. 44 89 50 00
- mandag-tirsdag 08.00-15.00
- onsdag-fredag 08.00-14.00

Fax. 44 68 26 10

Email fvr@fvr.dk
På grund af tekniske vanskelig-heder undlad venligst at benytte Hotmail. I stedet kan f.eks. anvendes Gmail.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-08-08 16:08

De første 8 år bliver du ikke sendt nogen steder hen - bortset fra de danske flyvestationer....

Hvad mener du med spørgsmålet ??????

Kommentar
Fra : Søsser

Dato : 13-08-08 16:11

Min mening med spørgsmålet er at vide, hvor ofte man bliver udstationeret som flymekaniker indenfor forsvaret, og om man fx bliver oftere udsendt hvis man er flymekaniker for en helikopter, en Hercules mm.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-08-08 16:18

Som flymekaniker følger du jo flyene....

Er ALLE stationeret på Bornholm er du jo også.....

Så hvis du mener HVOR du bliver sendt hen - så er det der hvor flyene befinder sig....

Godkendelse af svar
Fra : Søsser

Dato : 15-08-08 09:57

Tak for svaret HelleBirgitte.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 15-08-08 10:07

Selv tak