/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Online webside design.
Fra : JubazKan
Vist : 518 gange
100 point
Dato : 01-08-08 09:31

Hvor kan man lave online hjemmesider? Der skal være eksisterende skabeloner som man kan redigere. Der skal være webhotel. Der skal være mulighed for at få sit eget domæne. Der skal være drag & drop interface. Og let at bruge. Det behøver ikke at være gratis

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 01-08-08 09:39
Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 110 point
Dato : 01-08-08 10:30

www.bricksite.com, det er et super godt site, det er dansk og der er mulighed for en masse smarte tilkøbsmuligheder. Det er 100% gratis, med mindre du selvfølgelig vælger og købe nogen af de ting man kan forbedre siden med.

Kommentar
Fra : JubazKan

Dato : 02-08-08 12:12

-andre gode bud? Evt nogle sider hvor man kan lave flash.. f.eks er wix.com rigtig god, men der men der man ikke købe eget domæne

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 02-08-08 12:37

vil du selv kode siden eller skal det være et CMS system der laver siden for dig? Skal det være CMS som du veskriver i dit spørgsmål så kan du ikke komme til at lave flash på egen hånd.

Kommentar
Fra : JubazKan

Dato : 02-08-08 12:58

Jeg kan ikke selv kode. Det jeg er kan er at designe layoutet. Så det skal være noget drop an drag, eller eksisterende skabeloner man laver om...

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 02-08-08 13:05

hvorfor begynder du så og snakke med flash?

Kommentar
Fra : JubazKan

Dato : 02-08-08 14:26

Hvorfor jeg begynder at snakke flash??

Fordi:

Citat
Der skal være eksisterende skabeloner som man kan redigere. Der skal være webhotel. Der skal være mulighed for at få sit eget domæne. Der skal være drag & drop interface. Og let at bruge.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 02-08-08 14:55

men hvis det er et drag & drop så kan du jo ikke ligge egne elementer ind og slet ikke flash og så forvente det vikl komme til og virke.

Kommentar
Fra : JubazKan

Dato : 02-08-08 16:15

Jo egne elementer kan man godt ligge ind hvis det er drop and drag.... det tilbyder weebly.com, men det er lidt kedeligt at bruge.. der er ikke så mange muligheder...

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 02-08-08 16:53

det eneste jeg kan komme i tanke om man kan bruge af flash ting når vi snakker CMS det er bannere og billeder. Hvis du fx. vil lave links i flash så kan du ikke tilføje dem.

Kommentar
Fra : JubazKan

Dato : 02-08-08 18:49

Okay...... cms er det dét bricksite.com er bygget op på?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 02-08-08 20:49

ja bricksite.com har et CMS system til at lave hjemmesider med.

Godkendelse af svar
Fra : JubazKan

Dato : 13-08-08 14:39

Tak for svaret webnoob.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 13-08-08 17:26

det var så lidt.