/ Forside/ Interesser / Dyr / Andre dyr / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 552
Giv en hånd til WSPA
Fra : Klumme
Vist : 641 gange
100 point
Dato : 16-04-08 17:05

Jeg tror ikke meget på effekten af underskrifter, men i dette særlige tilfælde har jeg skrevet under med den filosofi i baghovedet: Hjælper det er det KANON, hjælper det ikke, så er der ikke noget forgjort i det.

Jeg har ikke meget tilover for folk, som udråber sig selv til mor og far for en åndsvag kanariefugl, en dum kat eller en hysteriek lille gulvmoppe af en hund, men det går mig lidt på, at man i den grad mishandler dyr, for at vi kan æde os tykke og fede. Og det er ikke nødvendigt at pine dyrene under transporten. Det er ganske vist dyrere at transportere på en ordentlig måde.... og hva så. Betal eller æd græs

Ligeledes kan det tænde mig komplet af, når jeg hører og ser reportager om disse groteske og grusomme bjørnefarme, hvor bjørnenes galde trækkes ud under grusomme lidelser for disse stakkels dyr. Samtidig kan jeg lige slå et slag for at få den syge krybskyttejagt der er på menneskeaber stoppet. De nedslagtes for at tilfredsstille en eller anden hjernedød skvadderrøv kan sidde og æde grillet kød fra Gorilla og Orangutang som eksempler.

I forlængelse af dette, skal de impotente gamle svin, som mener at deres latterlige manddom har godt af pulveriseret tiger eller stødt næsehorn lige have sådan een over snuden. De skulle have rykket klokkelokkespillet af ved roden, i det mindste kemisk kastreres once for ever.... så er den buk barberet.

Jeg er ikke Buddist, men har alligevel respekt for dyr, og mener at komplet unødig nedslagtning er en skændsel for menneskeheden. Jeg kan godt li en go flæskesteg mv., men grissebassowichen skal fandme være humant og ordentlig behandlet inden den skal i min ovn. Den skal smage glad.......

Så kig lige på linket og giv en underskrift...hvis du synes det, og tror på at det måske kan hjælpe

http://view.wspanordic.org/?j=fe8c10757560037a7d&m=fef91172726602&ls=fdf615737d670574701c7177&l=febf15727c6d0674&s=fe1e15797267047a731d77&ju=fe5e17717d6402787310

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 16-04-08 17:24

Done.... MEN... den åndsvage kanariefugl, den dumme kat og den hysteriske gulvmoppe af en hund har også krav på god behandling..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-04-08 17:34

Yes.... Darling....men det var nu egentlig osse deres ejere, jeg lige langede lidt ud efter

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 16-04-08 17:40

jeg er mor til en kat og 2 undulater.... LOOOL...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-04-08 17:41

MOR til LOOOOL Jeg kunne godt tænke mig at se dig uden en fjer på kroppen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-04-08 17:41

Når jeg skal hygge om dig, så skal jeg bare håndfodre dig med fuglefrø

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 16-04-08 17:48

jamen alle fjerene ligger på gulvet.. samt tomme frøskaller... Jeg er mest til solsikkefrø... Jeg sku ha heddet Andrea....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-04-08 17:52

hehehe Det er godt med dig Tilde... Se du nu bare at få sat din autograf, så vi kan få nogle ordentlige forhold for vores mad og de vilde dyr.

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 16-04-08 18:31

det HAR jeg da gjort.. Done= gjort....

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 16-04-08 18:31

vi skal ha glåde swin i æ own....

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 16-04-08 19:34

Rigtig godt Klumme

Selvfølgelig har jeg skrevet under og videresendt til venner

Skal jeg ikke skrive det som et tip her på Kandu? Jeg er jo superbruger og har derfor denne mulighed

Du vælger overskriften

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-04-08 06:45

God morgen Helle.

Tak for tilbuddet. Det var da en god idé. Om det ligefrem er et tip ved jeg ikke, men det er jo dig der får lussingerne. Du kan vel bruge samme overskrift, ellers hitter du bare på noget

Kig i øvrigt lige her. http://www.orangutang.dk/ De er simpelthen vidunderlige; Specielt deres unger.

Accepteret svar
Fra : No1Here

Modtaget 100 point
Dato : 17-04-08 10:48

Stakkels dyr. Jeg skriver fluks under, og sender linket til alle mine venner/bekendte.

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 17-04-08 10:49

Citat
eller en hysteriek lille gulvmoppe af en hund

Mener du sådan en som den jeg er den lykkelige ejer af?

http://peecee.dk/upload/view/109599

http://peecee.dk/upload/view/109600

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-04-08 13:08

Najjjjj den bider jo ikke nogen Og moren er jo osse næsten normal

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 20-04-08 22:05

Tak for svaret No1Here.

Jeg ser at du bor i Holbæk http://www.kandu.dk/Spg107453.aspx ... tjaeee der skal vel osse bo nogen. Men tak fordi du sender mit budskab videre, og hils omkring dig i Holbæk

Birgitte.. du skulle osse have haft point, men der er ikke til 2, så du får næste gang.