/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
POINT PLAT !!!!
Fra : piaskov
Vist : 1484 gange
100 point
Dato : 30-03-08 16:34

Hvad f.. er det for noget plat. Er kandu teamet slet ikke obs på den svindel der foregår herinde ??
Eller er det kun fordi der skal være lodtrækning i morgen ??

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 30-03-08 16:35

Talte for sjov lige de point der er "givet" ud på dette døgn :4970

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 30-03-08 16:40

Det er så latterligt alt det her.

Ufatteligt KANDU.DK ikke gør mere ved det end de gør.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 30-03-08 16:44

Citat
Ufatteligt KANDU.DK ikke gør mere ved det end de gør

Det er jo det jeg mener . Det er sq lige før man skulle tro det er dem selv så de kan score de 500 der er på højkant ???

Accepteret svar
Fra : Laika_pigen

Modtaget 110 point
Dato : 30-03-08 16:46

Ja hvis der da overhovedet nogensinde er nogen som har modtaget dem???

Og hvis man vinder skal man sikkert også betale SKAT af dem. Også har man godt nok haft den RINGESTE timeløn, EVER. FOr at sidde og lave alt den fusk her inde.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 30-03-08 16:47

Det er ikke antallet af point der har indflydelse på vinderchancerne

Og jeg kan se, at fjolset givKANDUsupport og alle hans 16 dobbeltprofiler der var på spil tidligere i dag, er blacklistet af Kandu...og alle "@" trådene er slettede

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 30-03-08 16:50

Citat
og alle "@" trådene er slettede

Det har jeg lige set
Jeg prøvede for sjov skyld at skrive i den sidste : jeg kan også @ . Den kom slet ikke ind så det er plat og svindel

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 30-03-08 16:53

Lodtrækning er der virkelig nogen der går op i den? Fnidder & fnadder for hvad 500 kroner vorherre på lokum,

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 30-03-08 16:57

Citat
Fnidder & fnadder for hvad 500 kroner vorherre på lokum,

Det ved jeg ikke , det er der vel nok ,men jeg er personligt ligeglad med den
Man har da ikke hørt at pengene er kommet frem endnu

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 30-03-08 16:57

Hvilke 500,-????????????????????????????? De udbetales ikke alligevel! Sitet her er dybt useriøst!

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 30-03-08 17:01

Er der ingen kandubrugere der kan fortælle Piaskov, hvordan det er med skat af gevinster?
Er de først 2000 kr ikkr skattefri. og 15 % af resten? Så de 500 kr. er vel skattefri?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 30-03-08 17:01

Citat
Lodtrækning er der virkelig nogen der går op i den? Fnidder & fnadder for hvad 500 kroner vorherre på lokum,

Næ, men det er da møgirriterende at sådan en spade, der tror han er så sjov, opretter bunkevis af profiler og spammer forummet til med komplet ligegyldige tråde.......i dag er anden gang teamet har været inde og enten blackliste eller slette 16-17 profiler, som Klaphatten har oprettet

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 30-03-08 17:12

Jeg var ikke klar over at nogle mennesker får det godt og dejligt ved at ødelægge andres initiativer,
som oven i købet er til for at hjælpe andre og få en sludder om de ting der siger os noget.
Får KLAPHATTEN orgasme ved at generer os andre?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 30-03-08 17:16

Citat
Får KLAPHATTEN orgasme ved at generer os andre?

Hvis han gør , så er han ihvert tilfælde IKKE tyk bag ørerne mere

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 30-03-08 17:22

Citat
Er de først 2000 kr ikkr skattefri. og 15 % af resten?

NEJ valde.
Det er kun de første 200 kr. der er skattefri . Resten skal man betale 15% af. Men det er der jo ingen farer for her

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-03-08 17:35

Det er sandsynligvis en og samme person, som er bag alle de profiler, en som ikke kan få Kandu til at svare på sine mails, og af en eller anden grund så synes det er sjov at tæppe bombe forum med intet sigende point spørgsmål, at os andre bliver generet af det, er personen tilsyneladende ligeglad med

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 30-03-08 17:38

Citat
at os andre bliver generet af det, er personen tilsyneladende ligeglad med

Du har fuldstændigt ret O.V.N.
Men det er sq da til at blive hidsig over !!!

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 30-03-08 18:01

Nå ja så farvel 45 kr

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-03-08 18:10

Det er simpelhen for nem at blive bruger her, gad vide om alle disse dobbelt profiler er oprettet på samme e-mail, eller om tossen har oprettet 117 e-mail konti for at drille os og Kandu teamet ? For det er jo det eneste som kræves for at blive bruger

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 30-03-08 18:14

Han/hun er væk nu...
Hvis han/hun gjorde det for at rende med gevinsten, så lykkedes det IKKE ---i denne måned...

Vi må da bare selv holde øje med om der er nogen, der laver sådan noget... Og så melde det til kandu..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-03-08 18:19

Citat
Han/hun er væk nu.
er du helt sikker ? Og hvor længe vare det før dobbelt profilerne kommer igen

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 30-03-08 18:32

Citat
For det er jo det eneste som kræves for at blive bruger

Jammen det kan da godt være , men jeg forstår så ikke hvorfor min mand ikke kan logge på
Vi har kun en puter men har da hver sin mail ,men jeg kan IKKE logge ud her så han kan komme på,det forstår jeg ikke en levende dyt af

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 30-03-08 18:38

Han må ha alt for mange profiler!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-03-08 18:39

Har i kun en browser piaskov ? Var det ikke dig med påske spørgsmålet der hvor jeg lavede lidt sjov med en nyoprettet drille profil, når jeg åbner Internet Explorer er jeg KanduSvar, men med min foretrukne browser Firefox er jeg o.v.n. ingen loggen ud eller ind, den nye hurtige og intelligente Beta 3 version er nu ude på dansk: http://www.mozilla.com/en-US/firefox/all-beta.html

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 30-03-08 18:40

Der må da komme en eller anden dialogboks med en forklaring

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 30-03-08 18:42

Citat
spørgsmålet

JO det var mig.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 30-03-08 18:44

Citat
men jeg kan IKKE logge ud her

Hvis ikke du kan logge ud af siden, skal du prøve at slette cookies i internetindstillinger

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-03-08 18:46

Hvilken forklaring Valde ? Er det piaskovs´ mand som skal forklare sig Kandu teamet bruger ikke tid eller spalte plads på at informere os

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 30-03-08 18:48

Citat
Han må ha alt for mange profiler!

Neeeeeeeeeeeeeeej.
Han har kun en og den hedder leifjskov !!! Men det kan han jo ikke bruge til mere
Jeg tror kandu teamet lavede om på det da der var så meget snak om at man kunne få ekstra point da man cyklede frem og tilbage og kunne få mange point ved midnatstid

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-03-08 18:49

Citat
Eller er det kun fordi der skal være lodtrækning i morgen ??
ved lodtrækningen kan det ligeså godt være en med 100 P som en med flere 1000 P der vinder chancen for engang måske at få 500 kr.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 30-03-08 18:51

Det ved jeg godt O.V.N.
Men jeg bliver sur når nogle sinds... personer spamer trådene

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-03-08 18:55

Prøv nu at opfordre manden til at logge på med en anden browser, som han så bruger til sin profil, alle problemer pist væk undtaget at klikke på mail link, det vil åbne i den foretrukne browser, så for at løse det, skal i have hver jeres konto på computeren, og så er det ikke nødvendig med en ekstra browser, og sådan kan jeg blive ved med at vrøvle, men der er hold i mine påstande

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-03-08 18:57

Jeg bliver også s - - - - irriteret over den slags, og håber at teamet på en eller anden måde kan og vil stoppe det

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 30-03-08 18:57

Citat
cookies

Jer er atså IKKE skrap til det her

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-03-08 18:57

Citat
Ja hvis der da overhovedet nogensinde er nogen som har modtaget dem???

Jeg har med profilerne Emesen og e.c fået en printer og 500 kr.

Citat
Og hvis man vinder skal man sikkert også betale SKAT af dem. Også har man godt nok haft den RINGESTE timeløn, EVER. FOr at sidde og lave alt den fusk her inde.

Jeg har ikke skullet betale skat af præmien (det er jo ikke løn)

Denne profil håber også at få del i de nye præmier for alm. brugere.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 30-03-08 19:03

Citat
Denne profil håber også at få del i de nye præmier for alm. brugere.

Naturligvis gør de det , men nu er det jo MIG der bestemmer
Og nu har jeg bestemt at det er kaffe tid

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-03-08 19:04

Du har da allerede fået din præmie Eyvind, du har FÅET LOV TIL AT VÆRE HER drille drille

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-03-08 19:06

Fået og fået lov ................. hys hys - det er via tre hemmelige proxy servere.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-03-08 19:13

Jeg har skam også fået en check på 500.- fra Kandu.... (efter en "rykker")

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-03-08 19:15

Jeg betaler 500,- hver måned for ikke at blive smidt ud.
Så må jeg også være - lidt - ubehøvlet.
For 1.000,- må jeg være grov.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-03-08 19:18

Jeg har aldrig fået mine præmier fra kandu men jeg nok heller ikke vundet

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 30-03-08 19:18

har du tjekket at du ikke betaler 2x500????

Kommentar
Fra : achton

Dato : 30-03-08 19:19

Tilde nr. 38
hvad betaler du?

Kommentar
Fra : achton

Dato : 30-03-08 19:21

Som fleksjobber i kina får jeg tilskud hver måned.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 30-03-08 19:31

Citat
Jer er atså IKKE skrap til det her

Øverst oppe på siden er der en linie hvor der står : filer, rediger, vis, foretrukne o.s.v.

Klik hvor der står Funktioner...så kommer en boks, gå ned hvor der står Internetindstillinger......klik på den....så kommer en boks hvor der ca midt i står Slet cookies......og det gør du så bare ved at klikke der

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 30-03-08 20:42

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
Hvilken forklaring Valde ? Er det piaskovs´ mand som skal forklare sig Kandu teamet bruger ikke tid eller spalte plads på at informere os

Indsæt din tekst her

Nå det er vel ikke kun mig der der får de små dialogbokse når man ikke kankomme ind?
F. eks. Nu stod der: Du er ikke logget ind. - det kan da kun være o.v.m. der tror at kandu teamet sidder og skriver dem

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 30-03-08 20:51

kandu kan sende dem til mig

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 30-03-08 21:24

Citat
og det gør du så bare ved at klikke der

Har jeg gjort nu og det hjalp som fand.. i h.... Altså ikke en skid.
Kan stadig ikke logge af her i kandu ???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-03-08 21:45

Så har du IKKE fjernet cookies - eller du har logget ind igen og STADIG bedt den om at huske

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 30-03-08 21:46

Nejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-03-08 21:50

Der ER ikke andet der kan forhindre det

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 30-03-08 21:53

Citat
Der ER ikke andet der kan forhindre det

Det skulle da være kandu teamet for det virker f... ikke her. Nu har jeg prøvet 4 gange

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-03-08 21:53

Citat
det kan da kun være o.v.m. der tror at kandu teamet sidder og skriver dem
det er Kandu teamet som har lavet dem engang i tidernes morgen, men bortset fra det, så har jeg misforstået dit indlæg, men jeg logger heller aldrig ud, hvorfor skulle jeg det ? Piaskov inde i Funktioner kan du vælge slette både filer og cookies, prøv det eller gøt som jeg, brug flere browsere

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-03-08 21:56

eller skriv www.kandu.dk på adresselinien

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-03-08 21:57

endnu bedre www.cando.dk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-03-08 21:58

og log der ind med "gemalens" navn....

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 30-03-08 22:03

Citat
www.cando.dk

BRAVO nu kan leif komme ind

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-03-08 22:04

Så bruger I bare hver sin Kandu-indgang....

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 30-03-08 22:10

Citat
Så bruger I bare hver sin Kandu-indgang....

Tak refi . Det har irriteret os i lang tid

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-03-08 22:11

Kommentar
Fra : nitteLOD

Dato : 31-03-08 08:41

Hvornår udtrækkes den store Geninst?

Og har man kun ret til et LOD pr. person?

Er lodderne hvide eller sort(listet)?

MvH
nitteLOD

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-03-08 08:49

Drop det profil-plat....

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 31-03-08 09:21

Citat
Jeg betaler 500,- hver måned for ikke at blive smidt ud.
Så må jeg også være - lidt - ubehøvlet.
For 1.000,- må jeg være grov.
- ville det ikke være nemmere (billigere) at starte med at udelukke dig selv ?

Du får jo ca 90% af dine point fra achton, som sjovt nok også får en stribe point af dig !!

Jeg er godt klar over der ikke så mange der "tør" sige noget til dig, da du jo kan være farlig at høre på, med dit flotte sprog.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 31-03-08 09:40

Citat
Jeg er godt klar over der ikke så mange der "tør" sige noget til dig,

Jøsses.

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 31-03-08 09:52

Citat
Jøsses.
- ja desværre. Men i en tråd om snyd deltager du og ingen siger noget. De har meget travlt med at svine alle de nye snydere, men ikke dig. Hvorfor er det sådan ?

Det er måske ikke dig der skal svare på dette

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 31-03-08 10:07

Citat
Hvorfor er det sådan ?

Fordi dagens samfund "styres af vatnisser" d.v.s de tør ikke bruge de midler
der skal til for at holde orden og respekt i arbejdet.
Hvor mange tør sige deres ærlige mening?
Æh bæh de er bange for konsekvenserne, fyreseddel og jeg ved ikke hvad.
Kald dog en mand for en idiot hvis du mener det, så ved han hvor han har dig.
D.v.s han kan stole på dine ord.

Kommentar
Fra : nitteLOD

Dato : 31-03-08 10:55

Citat
Får KLAPHATTEN orgasme ved at generer os andre?

Naturligvis! - Hvad skulle formålet ellers være?

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 31-03-08 12:24

[CITATKald dog en mand for en idiot hvis du mener det, så ved han hvor han har dig.
D.v.s han kan stole på dine ord.

Nå men det kunne da være en af os andre han talte til

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 31-03-08 12:33

Vi er alle idioter et eller andet sted.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-03-08 12:37

Det var ikke længe freden varede, dobbelt profilerne kommer nu igen: http://www.kandu.dk/spg119321.aspx#1352223 til en ny omgang spam af Kandu

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 31-03-08 14:10

Citat
nitteLOD

Du kan godt HOLDE dig væk fra min tråd

Kommentar
Fra : hvideKLOVN

Dato : 31-03-08 16:29

Hvorfor må o.v.n ikke deltage i din tråd. Fru Pia Skov?

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 31-03-08 19:14

[CITAT]--------------------------------------------------------------------------------
Vi er alle idioter et eller andet sted.
Glæder mig - jamen der er vel plads til os alle sammen.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 31-03-08 19:25

Jeps Valde.
Det er også pænt med madrasser på vægene, det har jeg nemlig.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 31-03-08 19:31

Citat
Hvorfor må o.v.n ikke deltage i din tråd. Fru Pia Skov?

Det må han også meger gerne. Men det må DU ikke

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 01-04-08 08:52

Der er dømt BTI

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-04-08 13:18

Citat
Der er dømt BTI

Hvad er det

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-04-08 13:30

Bør Ties Ihjel og så snakkes der endnu mere + der stilles flere spørgsmål om emnet

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-04-08 13:33

Men jeg foretrækker BKI og er efterhånden ved at være alvorlig træt af idioten, som nu er igang igen, sikkert bare "fordi man kan"

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-04-08 13:52

Citat
Men jeg foretrækker BKI

endeligt et fornuftigt menneske
Men det er vel morgenkaffen du er ved??????

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-04-08 13:58

Hyssss ikke råbe det ud over hele Kandu

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-04-08 14:04

SELV

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-04-08 14:18

Så starter det cirkus igen !!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-04-08 15:00

cirkus skov har jo selv åbnet

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-04-08 15:03

Citat
cirkus skov har jo selv åbnet

Hvad mener du nu ???
Det er da dage siden , jeg har da bare sat den om på forsiden.
Men det er da ikke løgn

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-04-08 15:11

Citat
Hvad f.. er det for noget plat. Er kandu teamet slet ikke obs på den svindel der foregår herinde ??
Eller er det kun fordi der skal være lodtrækning i morgen ??

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-04-08 15:42

Hej teil.
Jammen det er da rigtigt
Jeg ved ikke om der er nogen der syntes det er sjovt. Men da jeg startede denne tråd var der en masse med investering og det var mange point det drejede sig om.
Du kan jo selv se øverst i tråden.
Mærkeligt nok forsvandt de som dug for solen 5 min. efter jeg havde startet
Dårlig samvittighed eller kandu teamet??? Jeg ved det ikke , men jeg syntes det er en mærkelig opførsel !!!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-04-08 16:28

Citat
Mærkeligt nok forsvandt de som dug for solen 5 min. efter jeg havde startet

Da ordstyreren mangler vil det ende på denne måde.
Ingen ved hvad det handler om fra start af.

Kommentar
Fra : Dodd

Dato : 01-04-08 20:08

hej ...
hvad er det i snakker om '?
- hvad er det kandu.dk ikke er opmærksom på ??

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-04-08 20:16

Dodd

Det ved vi ikke.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-04-08 20:19

Jeg ved det - men tør ikke sige det.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-04-08 20:47

Jeg ved noget andet, det tar vi en anden gang.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-04-08 21:35

Citat
Da ordstyreren mangler vil det ende på denne måde.
Ingen ved hvad det handler om fra start af.

Jammen fordi jeg har oprettet en tråd er det vel ikke meningen jeg skal være her 24 timer i døgnet ???
Og hvis der er nogen der er i tvivl om hvad det startede med kan man jo kigge øverst oppe

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-04-08 22:02

Citat
Og hvis man vinder skal man sikkert også betale SKAT af dem. Også har man godt nok haft den RINGESTE timeløn, EVER. FOr at sidde og lave alt den fusk her inde.

Nemlig

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 01-04-08 22:04

Hej med dig.
Du var da en af dem der var lige så sur over det pjat her som mig. Så her er lidt til dig UDEN snyd

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 03-04-08 10:54

Hehe Takker. *GG*