/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
energistrømme i skov..
Fra : Anna_tom
Vist : 638 gange
50 point
Dato : 25-03-08 21:48

nogen der kender til hvordan energistrømme i et skovøkosystem er? og er det noget vi her i DK kan gøre brug af?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 26-03-08 00:37

Det er ikke særlig smart at føre højspændingskabler igennem en skov, medmindre de bliver gravet ned.

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 25 point
Dato : 26-03-08 09:08

Nej vi har alt for lidt skov til at det er værd at fokusere på sammenlignet med vind og bølgeenergi.

Førende her er Finland, hvor alt træ og flis forarbejdes og noget genanvendes i naturen.

Prøv at søge på Finland og noget med Skog...

Ved ikke hvad skov hedder på finsk, Svend