/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
hyberlink
Fra : scj
Vist : 530 gange
100 point
Dato : 21-03-08 09:35

under menuen side, er der et felt der hedder "send hyberlink med e-mail", hvordan får jeg det aktiveret? det samme med feltet "send side som e-mail"

scj@stofanet.dk

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 60 point
Dato : 21-03-08 09:37

her er det bare at klikke så der er flueben

Godkendelse af svar
Fra : scj

Dato : 21-03-08 09:40

Tak for svaret miritdk.

men da de to linier ikke er aktiveret kan man jo ikke sætte noget flyeben

scj@stofanet.dk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-03-08 09:42

funktioner - > vælge menu osv - send side osv vil så blive aktiveret også

Kommentar
Fra : scj

Dato : 21-03-08 09:47

sorry, men gider du skære det ud i pap, for de er stadig ikke aktiveret

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-03-08 09:53

hmm hvordan ser dine værktøjslinier ud lige nu - hvad kan du se ?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-03-08 09:55

Hej

Prøv at kigge her
http://www.eksperten.dk/spm/816195

mvh klaudi

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-03-08 09:58

går ud fra du kører xp ?

højreklik på det blå eller grå felt (værktøjslinien) og sæt hak i vis menulinie - og gør derefter som jeg skrev først (hvis du ikke har fejl selvfølgelig)

Kommentar
Fra : scj

Dato : 21-03-08 10:13

kan ikke komme ud af stedet, men tak for hjælpen alligevel, måske noget fejl på min computer, ja jeg kører xp/pro

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-03-08 10:20

Hej igen

Tryk på Start find det menu punkt der hedder "Angiv Programadgang og standarder" det åbner du så og vælger "Brugerdefineret" og tjekker indstillinger her

mvh klaudi

Kommentar
Fra : scj

Dato : 21-03-08 19:25

hejsa har fået løst mit problem takker "klaudi"

mvh scj