/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Explorer 7,0
Fra : bjarnebr
Vist : 379 gange
200 point
Dato : 17-03-08 17:48

Jeg har en fuldt opdateret Internet Explorer 7,der lige pludseligt er begyndt at opføre sig underligt.
Når jeg er på nettet og går videre til en underside (åbnet i samme vindue) er det metet tit at knappen "Tilbage" ikke virker.
HVORDAN ÆNDRES DET?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-03-08 18:04

jeg oplevede det ofte netop her på kandu - valgte så at bruge ny fane i stedet eller klikke shift for at åbne ny side -

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 210 point
Dato : 17-03-08 18:13

Der er i det hele taget problemer med den version prøv at se her

http://www.eksperten.dk/spm/823430

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-03-08 18:14
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-03-08 18:16
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-03-08 18:17

Citat
Der er i det hele taget problemer med den version prøv at se her

sludder og vrøvl "sandwich" - nogen får problemer andre ikke - og det er ikke altid IE7 der er synderen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-03-08 18:25

Sludder og vrøvl mini så læs dog nogle af linksne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-03-08 18:46

alle programmer osv osv kan have deres problemer - så at google det giver jo ikke svar ( ikke at jeg egentlig selv har noget svar lige til det her problem hmm )

mini ?

bjarnebr - undskyld der går lidt smalsnak i tråden (den der sunifisk er ikke sådan at modstå )

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-03-08 18:56

sunofisk - nej jeg har ikke fået skidt her http://kandu.dk/tip17700.aspx

undskyld igen bjarnebr

<------- den vej til nyhederne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-03-08 18:57

------------------> kom lige hurtigt tilbage

bjarnebr har du overvejet at kyle den ud - den kan fjernes i tilføj/fjern programmer - så kan du hente den ind igen bagefter - det kunne hjælpe

og husk så lige at rydde op og køre vedligeholdelse - og at have maskinen fuldt opdateret

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-03-08 18:59

Hva faen om vi hedder mini eller sandwich betyder vel ikke noget

Bjarne ikke mere spamming herfra

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-03-08 19:02

Som en også siger i et af linksne om problemer ang version 7.0 kan det jo også være at man har snavs på maskinen hvis så ind på www.spywarefri.dk og evt oprette dig som bruger og få lavet en hijack thisfil og lægge derind

Godkendelse af svar
Fra : bjarnebr

Dato : 17-03-08 22:32

Tak for svaret Sunowich.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-03-08 23:19

Takker og bukker .Kom det til at virke???