/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Rette en af mine fejltagelser.
Fra : spimmer
Vist : 559 gange
100 point
Dato : 07-03-08 19:48

Hej.
Jeg har i et øjebliks ubetænksomhed fået sat et flueben i spørgsmalet: Tilbyd ikke at gemme flere koder eller noget lignende. Hvordan få jeg det lavet om igen uden en syatemgendannelse?
mvh
spimmer.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-03-08 19:51

Øhh hvad for nogle koder ???

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-03-08 19:55

Jeg gætter på at det er Internet Explorer som du har problemet med, det retter du ved at gå til Internetindstillinger under fanebladet Funktioner, under fanebladet Indhold går du ned ca. midt i vinduet til linjen Auto udførelse, der klikker du på Indstiller og sætter dine markeringer som du ønsker

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-03-08 19:56

Du kan også finde Internetindstillinger i Kontrol panel, hvis du hellere vil den vej rundt

Kommentar
Fra : spimmer

Dato : 07-03-08 19:57

Når jeg logger ind på f. eks. Gmail. Så spørger Explorer 7, om den skal huske flere koder. Hvis jeg accepterer, kommer koden automatisk næste gang jeg logger ind. Det gør den imidlertid ikke nu efter det lille famøse flueben.
spimmer.

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 07-03-08 19:58

Hvis FF Kunktioner - Instillinger - Sikkerhed - flueben i gem adgangskoder

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-03-08 20:13

Oppe i højre side står der funktioner og en dobbelt-pil eller bare ne dobbeltpil -
klik på den og vælg funktioner > internetindstillinger > fanen indhold >
autoudførelse > indstillinger > sæt [ V ] spørg om adgangskoder skal gemmes.
OK > anvend > OK...................og så skulle den være der.

Kommentar
Fra : spimmer

Dato : 07-03-08 20:31

Hej Ejvind.
Det er nøjagtig, hvad jeg har gjort, men den gør det stadig ikke.
spimmer.

Kommentar
Fra : spimmer

Dato : 07-03-08 20:34

Millister.

Under sikkerhed har jeg ingen steder, hvor der kan sættes flueben?
spimmer.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-03-08 20:36

Millister skriver om funktionen i Firefox, er det ikke Internet Explorer du bruger ? Måske skulle du genstarte browseren før du siger at det ikke virker

Kommentar
Fra : spimmer

Dato : 07-03-08 20:39

Jeg bruger Explorer 7. Jeg har haft genstartet flere gange - men uden virkning:
spimmer.

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 100 point
Dato : 07-03-08 20:48

funktioner/internetindstillinger/sikkerhed/brugerdefineret niveau
Rul knap halvt ned til brugergodkendelse, og sæt prik i automatisk logon med aktuelt brugernavn og aktuel adgangskode

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-03-08 20:48

Jo det virker, der skal markering i feltet, både ved Brugernavne og adgangskoder i formularer og Spørg om adgangskoder skal gemmes

Godkendelse af svar
Fra : spimmer

Dato : 07-03-08 21:21

Tak for svaret pallebhansen. Det var dog en Systemgendannelse, der afsluttede problemet.
spimmer.