/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Google felt i IE 7 på dansk?
Fra : Jaffe123
Vist : 596 gange
100 point
Dato : 04-03-08 21:59

Jeg har installeret IE 7 på begge mine PC'ere. Problemet er bare at på den ene er Google søgefeltet på engelsk, ligemeget hvad jeg gør. Den åbner i en engelsk version af Google, og selvom jeg går ind i indstillinger/preferences og retter det til dansk, gør den det alligevel. Det undrer mig meget, da den ande PC som sagt søger fint "på dansk"...

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 04-03-08 22:01

Har samme problem, så hægter mig lige på...

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 04-03-08 22:19

Jeg har så det modsatte problem, jeg vil gerne have den engelske version, da jeg har læst på newz.dk at den danske version af google ikke vil vise de frække billeder i google billed søgning. man bliver nød til at tilføje "&safe=off" til urlen for at få dem med, så hvordan gør jeg min engelsk :P

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 04-03-08 22:20

Hej

Klik på den lille Pil ved siden af Luppen ved søgefeltet,
vælg Flere søgemaskiner så kommer du til
Add Search Providers to Internet Explorer 7

Følg anvisningen i den Gule boks
1. Åbn google.dk
2. skriv TEST (STORE BOGSTAVER) i søge felt og tryk Enter
3. Kopier hele URLen fra Adressefeltet
4. Skriv et Navn f.eks. Google DK
5. Tryk Install

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-03-08 23:34

Hej

Eller hva' med dette

Google GB til IE7
http://peecee.dk/upload/view/101787

Google DK til IE7
http://peecee.dk/upload/view/101788

Download og Flet i regdatabasen.
Nemmere ka' det ik' blive

mvh klaudi

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 05-03-08 03:13

Du har vel ikke stavet forkert i adresselinien ?

Der findes falske Google-sider som hijacker computeren.

Godkendelse af svar
Fra : Jaffe123

Dato : 05-03-08 10:40

Tak for svaret Klaudi. Det ser ud til at have virket... Mærkeligt at det skal være så vanskeligt???

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-03-08 11:19

Det var så lidt

Citat
Mærkeligt at det skal være så vanskeligt???

Ja egentligt, når man nu installerer en DK version, men så'n er der jo så meget

mvh klaudi

Kommentar
Fra : sweddi

Dato : 05-03-08 15:54

Da jeg ikke er en ørn til det engelske ville det være dejligt om der var en der kunne fortælle mig hvad det er jeg skal skrive i den gule boks.
Håber at kunne løse problemet ved hjælp herfra.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-03-08 16:17

sweddi kig 4-5 poster opad der står hvad du skal skrive

mvh klaudi

Kommentar
Fra : sweddi

Dato : 05-03-08 16:41

Klaudi jeg takker for dit forsøg på at hjælpe mig men KORS må må jeg være dum. Det kan jeg ikke finde ud af

Kommentar
Fra : sweddi

Dato : 05-03-08 18:30

Takker Klaudi nu ser det ud som om det lykkes. Håber jeg må vende tilbage hvis noget andet opstår da du har været hurtig til at hjælpe.
God aften til dig og endnu engang Tak
mvh Sweddi