/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Klamme ALF
Fra : piaskov
Vist : 1863 gange
80 point
Dato : 02-03-08 14:57

Hvad er det dog for noget snavs der kommer fra ALF VEST. Jeg mener ikke dette forum er til efterlysning af pornosider på nettet. Manden kan jo åbenbart godt finde ud af at bruge nettet men efterlyser pornosider !!!!!!!!!!!!
Jeg får sq kvalme af ham Lige så snart han får svar på tiltale bliver "spørgsmålet " anuleret for han kan ikke finde ud af at svare for sig andet end med sjofelheder!!

Kommentar
Fra : iah

Dato : 02-03-08 15:07

Så er der vel ingen anden udvej end at Blackliste ham piaskov så slipper du da for fremtidige indlæg fra ham...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-03-08 15:07

Som jeg skrev i en anden tråd, så burde han smutte over hos www.arto.dk]-)

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-03-08 15:08

Hej nordsted.
Det kan klovnen vel heller ikke finde ud af. Der skal jo lidt hjerne til

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 02-03-08 15:15

Arto Dk er for børn fra 12 år og opefter. Er det der Alf hører til?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-03-08 15:17

Det ved jeg ikke om det er. Men han hører ikke til her. Måske på psyk.til behandling

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-03-08 15:19

Der jo noget her på kandu Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet, der burde det nok ha været lagt ind, og så er det jo også op til folk, om de vil svare på indlægget.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-03-08 15:24

Hej dr_dem.
Du har da nok ret .Men det er jo som du skriver op til folk selv. Jeg syntes bare det blev for meget. Der er da en grænse eller hvad??

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-03-08 15:28

Det er så ikke noget der kan få mit p..i kog men har lige varmet tråden lidt mere op så jeg tror at klumme faldt ned af stolen

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-03-08 15:30

Ja det så jeg. Han er sq nok blevet mundlam for en gang skyld

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-03-08 15:31

Citat
Score Alf har det nu som en regning der ikke er betalt, han får en rykker

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-03-08 15:33

Du mener vel en spiller

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-03-08 15:33

Håber der så er så meget virus der inde på linket

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-03-08 15:34

dr_dem.
Håber ikke det smitter

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-03-08 15:34

Alså Pia man får da ikke en spiller på en regning

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-03-08 15:36

Nåååå nej. Jeg må ha en kop kaffe!!!

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-03-08 15:39

Citat
Nåååå nej. Jeg må ha en kop kaffe!!!

Er det godt til ubetalte regninger

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-03-08 16:16

Moster kalder det en googler LOOL

dr_dem.... et var fandme et ulækkert link. Det er antikonception der vil noget.

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 02-03-08 16:17

Ham ALF er jo bare én eller anden gammel kending herinde fra, som har lavet en dobbeltprofil og nu nyder at sidde og lave "ballade" Og jo mere irriterede og provokerede folk bliver, desto mere er det lykkedes ham at lave ballade

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-03-08 16:18

Jamen han skulle ha nogle link med nogle dyr og det syntes jeg der var der

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-03-08 16:21

Ja gu er han en gammel kending, men det er han da ikke blevet mere begavet af. Man kunne fristes til at gætte, men det ville være en dårlig vits LOOL Man kan jo ikke ramme rigtigt, eller kan man??? .

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-03-08 16:24

Citat
Annuller spørgsmålet
Fra : Alf-West

Dato : 02-03-08 15:53

--------------------------------------------------------------------------------
ingen brugbare råd, ingen afsløring, intet nyt på kandu

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-03-08 16:28

Fra 14:56 til 15:53 Det var en lang rykker, så heller gå i FAKTA

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-03-08 16:28

Jøsses en klown. Minder mig forrygende en anden (eller den samme) på Kandu, der osse fungerer bedst på det lumre og platte plan, kombineret med en dårlig begavelse

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-03-08 16:46

Citat
Fra 14:56 til 15:53 Det var en lang rykker, så heller gå i FAKTA

Hus at lukke lynlåsen

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-03-08 16:50

Så har vores "kære" alf igen selttet sit "spørgsmål" men det er man jo snart vant til. Kom dog frit frem mand . Hvis du da er det

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-03-08 17:44

Jae mon ikke det er en Fædrelands klam jonni Hansen honni jansen HaliHalo og en masse tal profilforstyrret person som ikke kan finde ud af hvad for et profilbillede han skal vælge og som også laller rundt med et par bare bryster billede og siger" slet min profi" laaaaaaaaaall nåhr nej det skal jo være Gammelt dansk så må det være Loooooool Sådan en der optrådte for konger i gamle dage og i mangel af samme prøver at fører sig frem i enhver tråd med sine skiftende profilbilleder jeg tror her er noget om en sådan type her http://www.netpsykiater.dk/Htmsgd/borderline.htm Og inden det sku være et angreb på dårlig tegnsætning som blandt andet formanden i fem fejlklubben samt andre afledningsmanøvre-findere der sku syntes det var et problem få lidt tegn at dele ud her ,,,,,,,,,,,..............::::::

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-03-08 17:47

Hvem helvede har vækket den klaphat????

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-03-08 18:59

Ja den grønne der ska du ikke osse have den som dit nye profilbillede

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-03-08 19:33

Citat
Jøsses en klown.
Hvem hentyder du til klumme ???????????????

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-03-08 19:34

At den fis er slået

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-03-08 19:36

Hvilken fis ????????????? Nu er jeg ikke med længere

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-03-08 19:40

Måske Kl 16:50 måske kl 17:44

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-03-08 20:19

Pia. Det var om Score Alf.

17.44+18.59

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-03-08 21:30

Nååå så er jeg med klumme. Jeg syntes det gik lidt stærkt. Man kan da heller ikke forlade jer 2 min. uden den er gal

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-03-08 21:33

Nu kan jeg ikke finde ud af det mere????????? Mener du at det er fisken der laver ballade her. Så flår jeg en vis del af ham hvis jeg møder ham

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-03-08 21:47

Ja lille Pia LOOL Nu tar vi den helt langsomt.

Alfen er en klovn og fisken vader lige ind fra pløjemarken og smider øjeblikkeligt en gang rodet og fejlbefængt maveindhold i tråden.
http://www.kandu.dk/spg117930.aspx#1333441

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-03-08 21:50

Jae det er sku klumt øhhh mener klamt Nå nu skifter du ham igen.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-03-08 21:52

Altså i 2. Man skulle næsten tro i kender hinanden privat Hvorfor talet i ikke pænt til hinanden?Det har jeg ikke fundet ud af endnu ???????
Opfør jer så ordentligt ellers kommer i over mors knæ

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-03-08 22:00

Hvad med dine andre profiler jae hvad skal man nu lige kalde dig i dag Fædrelandsklumme eller Jonni Klammesen med nynazistiske tendenser eller honni Johnsen med strittende lillefinger Er det mon Københavner Smokken der har sat sig på den indskrumpede kylling lallehoved. Studer nu det link jeg har sendt med i denne tråd lille profilforvirring du kan behandles.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-03-08 22:00

Første..... jeg skal ikke ligge et sted, hvor hans lumre legeme har været.

Pia....manden, hvis man kan sige sådan om ham, er inde i alle tråde og siger absolut 0 og ingenting. Plaprer bare derudaf med tomme bemærkninger og stupide og infantilei ndfald. Først når vi kommer lidt syd for livremmen blir han lidt klar i mælet, men ak ak falder atter igennem med platte og slimede vitser i en kategori som Lummer Alf ville elske. Lidt af forklaringen. Og nej...jeg kender den ikke og kommer forhåbentlig heller ikke til det.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-03-08 22:03

OK jeg blev bare i tvivl. Sådan som i snakker skulle man jo NÆSTEN tro i var gift

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-03-08 22:04

Pia... du kan se her, hvad mongolen har at byde på:

Citat
Eksempler på Sunowich hjernedøde tåbesvar.

1.
Er der nogle Gmail brugere der kan fortælle hvordan jeg kommer fra min Gmail til min google documents uden af skulle logge ud, skifte side og logge ind igen på Google document siden.
Jeg mener engang at man tidligere (oppe i venstre hjørne) kunne trykke på "flere" ved siden af billeder og kalender, hvor man så kunne vælge documents, men den mulighed er der ikke mere hos mig. Nu står der kun kalender og billeder som andre valg.

Kender det ikke lige men er der ikke et sted du kan vælge noget med gendan standart ??
http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=117735
***************************
2.
Jeg ville gerne have teksten til digtet "Poesiens blå blomst"
Muligvis fremført af Bodil Udsen i 1988

Jae jeg har ikke et svaret til dig ,men syns lige jeg ville ytre mit afsavn her, når hun nu bliver nævnt. Hun var en underskøn kvinde hvis lige det blir svært at finde

Måske er der noget om teksten her ka bare ikke lige finde knappen man sku ku trykke på for at hører noget http://www.taastrupnetavis.dk/default.asp?Dok=1326
http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=117731
***************************
3.
Hvilket forsikringsselskab har den billigste ansvarsforsikring, til en 18 årig
Det er en droslet 400 cmm ældre motorcykel.

Her er lidt medens jeg leder og hej http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=6102
http://www.kandu.dk/spg117761.aspx#1330996

4.
Har downloaded Adobe Acrobat 8.1.0 Professional gratis i en mdr.
Herefter kommer der nu pup up: "Buy or Quit" hver gang jeg skal se et PDF dokument og låser så jeg ikke kan læse det. Hvis jeg trykker Quit så lukkes PDf ned.
Hvordan får det væk?

Har du et popupblocker program ellers er googles godtDu kan jo også hente en gratis version af adobe der ikke kun er på prøve i en måned som jeg har uden pop up
http://www.kandu.dk/Spg117759.aspx#1330950

5.
Er der vægtafgift på en 45 scooter?

Ja
Undskyld nej
http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=117754

6.
hej
jeg mangler teksten til knalle palle fra filmen piger til søs
den er sunget af lille palle andersen
kan i hjælpe???
på forhånd tak

Sad lige med dette link og her kan du muligvis finde den men led lige selv der er så meget at kigge på / lege med så man nemt blir væk
http://www.kandu.dk/Spg117720.aspx

7.
Er der nogen der har akkorder til guitar til ABC-visen skrevet af August Pohlenz. Melodien skulle være lavet af Mogens Lorentzen.

Du kan sikkert finde den her et sted men der sker det samme hvergang jeg er herinde og lede efter noget så forsvinder jeg ind i alt det man kan her såe led lige selv ikke
http://www.kandu.dk/Spg117712.aspx

8.
Har valgt at sammeligne Mafiaen og Danske Rockere...

-Men ved ikke rigtigt hvad jeg vil analyser, der står netop følgende: Analyse: Ved hjælp af samfundsfaglige teorier og begreber ønskes en komparatuv analyse af danske og italienske forhold indenfor et valgfrit emne under områder organiseret kriminalitet.

Er det måske muligt at jeg analyser de kriminelle aktivitere eller normer og værdier i de forskellige grupper? men ved ikke rigtigt hvordan jeg skal formulere det...

http://en.wikipedia.org/wiki/Mafia
http://www.kandu.dk/Spg117643.aspx

9.
Hej
Jeg ville høre om der er nogen der har kendskab til madvarer eller medikamenter der har videnskabeligt dokumenteret effekt i at øge en alkoholpromille efter indtagning.
Eks.
Der var en myte der sagde at chokolade (evt. mørk) skulle kunne få promillen op. Passer det?

Nej men hvis man drikker inde i varme og går ud i kulde eller omvendt har det en forstærkende effekt
http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=117616

10.
nogen der ved om : Mazda 323f GT ´92 og mazda 323 1,3 4dørs sedan 1992,
om de passer anhængertræk sammen?

Du kan måske finde ud af det her
http://www.brinkweb.com/trekhaak.php?lid=&mid=20&moid=5375&artnr=278300&tid=8&PHPSESSID=29c579808ca59cccfb085922c754a59e
http://www.kandu.dk/Spg117610.aspx

11.
Hvor gammel skal man være for at sælge Sælge alkohol og tobak?

Det kommer an på Nationaliteten bag foretningen
http://www.kandu.dk/Spg117588.aspx

12.
Den sang og ikke mindst melodien de sang i filmen, den har jeg fået på hjernen, og jeg ville så gerne finde ud af om den kan fås enten i butik eller på nettet.
Melodien minder om en anden melodi, og jeg forveksler dem, eller rettere blander dem.

Findes tekst, noder og selve en version, hvor man kan høre sangen nogen steder?

http://www.danskefilm.dk/index2.html Nå her er han ikke men det er ham der har lavet musikken til gyldenkål også
http://www.kandu.dk/Spg117541.aspx#1328217

13.
Er der nogen der kan definitionen på kølevarer, ex vis suppe og definitionen på helkonserves?
På forhånd tak

Det skulle der stå noget om her
http://www.sundhed.dk/Images/alle/amt_soenderjylland/Tvaergaaende_SJA/Hygiejnehaandbog
http://www.kandu.dk/Spg117388.aspx

14.
Er der nogen der ved hvor jeg kan købe et gyldent butterfly (her snakker jeg altså ikke om guld).
Skal bruges til en joke om at kåre ”månedens medarbejder”. Jeg har tidligere set nogle stykker, men ved ikke om det er i en ”spøg & skæmt” forretning jeg skal lede, så jeg håber at der sidder en bag tasterne som kan hjælpe. Indkøbsmulighed er i Københavnsområdet

Ja det kan du da få her http://www.shoppingguiden.dk/Products/Listprices.asp?ID=238675
http://www.kandu.dk/spg117768.aspx

15.
Nogen her som kan hjælpe mig med at finde tekster til Sanne Salomonsen.s : Misbrugt og forladt

Det er Sebastian der har skrevet den Har ledt lidt men kan ikke find og har ikke mere tid nu så prøv selv at søg på sebastian feks.
http://www.kandu.dk/spg117772.aspx

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-03-08 22:08

Ja der er jo ingen sygelige nedgørelser af folk det lader jeg dig om klummer Drømmer du også om mig om natten gå nu til lægen og husk lige hvem det er der altid starter op med Lille mashokist--er det mon stavet ordentligt ????

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-03-08 22:08

Sunowich....... http://piv.pivpiv.dk/

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-03-08 22:10

Jammen Jammen hvad skal jeg sige??
Bolle fra kohberg

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-03-08 22:11

Du skal da ikke sige noget...andet end go nat. CU

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-03-08 22:12

Ja den bruger du jo hvergang du ikke ka klarer dig latterlige Kloning

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-03-08 22:15

Jammen så må du sove godt klumme

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-03-08 22:16

Citat
ikke ka klarer
LOOOL

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-03-08 22:18

Og så et Dansk Loooool for vi skal jo væk fra alt det udenlandske næ du laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal-lende tåbe

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-03-08 22:36

KLUMME når jeg siger godnat til dig så forventer jeg også du ønsker mig godnat!!!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-03-08 23:35

Undskyld Pia.... Godnat og drøm sødt.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-03-08 23:35

Vitsen http://piv.pivpiv.dk/ LOOOL

Kommentar
Fra : sødprinsesse

Dato : 03-03-08 10:37

Hmm.... Undrer mig over at man kan hidse sig op over at nogle spørger til porno sider.......... det er vel ikke værre end så meget andet.
Det er ikke en side for børn det her........... så jeg kan slet ikke forstå at man kan tænke tanken at han skal henvende sig på arto.dk.......

Ellers var der ikke noget der undrede mig ved dette indlæg.....................
Heller ikke at Klumme kun har negative indlæg ....
Hva.......... Klumme............ tror du ikke du skal have nogle humørpiller? Du skulle prøve at gå ud og kigge på alle de blomster der er kommet op af jorden, så må du da blive glad... og sker det så giv os ENDELIG besked

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-03-08 10:57

Citat
Undrer mig over at man kan hidse sig op over at nogle spørger til porno sider.......... det er vel ikke værre end så meget andet.

Det kan gøres på mange måder. Sjofle Alf gør det lummert, stupidt og ret infantilt. Kan han ikke selv finde pornosider på nettet, så er han kraftstejlemig for dum til at se på dem.

Dit pis med at jeg kun har negative indlæg, er sgu da klart i en tråd som denne, der handler om Lummer Alf, samt en mongol der blævrer ind og hælder noget komplet uforstålig bræk af. Hvor svært kan det da være at forstå.

Vil du se indlæg fra mig, som ikke er negative, så kig rundt på Kandu, men det er vel ikke interessant, da din teori jo i så fald ikke holder. Tror du ikke, at du skal pudse brillerne eller hvad du nu bruger og læse tråden endnu engang...det kan jo være, at du forstår den næste gang. Man har jo lov at håbe

Med hensyn til mongolen Sunowich, er der jo ikke så meget at sige ud over, at han er den bruger på Kandu som har rekord i at blævre sig ind i alle tråde, uden at komme med noget brugbart. Bare som eksempel i denne 02-03-08 17:44 for ikke at glemme hans tåbetips.

Jeg skulle måske lige afslutningsvis tilføje, at keder prinsessen sig, og synes hun at der er andet galt, så daf dog af. Der er da ingen grund til at sidde her og røvkede sig, når man kan gå og glo på blomster, der oppe om nogle dage. Kig du på dem, og sig til når de er kommet op

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-03-08 11:01

Citat
Det er ikke en side for børn det her...........

Det er det da i allerhøjste grad, bare tjek hvor mange spørgsmål der under folkeskole

Kommentar
Fra : sødprinsesse

Dato : 03-03-08 11:01

HEJ KLUMME

Dejligt at "høre" din glade røst igen !!

............... Kan du også have en super god dag!

Kramme kramme

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-03-08 11:03

Du er fandme håbløs

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-03-08 11:34

Klumme, du skylder "mongolerne" en undskyldning. Dem jeg har oplevet, er rimeligt intelligente...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-03-08 11:38

Ups ja...... Sorry mongols Det var ikke pænt gjort af mig

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-03-08 11:50

Tak. Hvad med gopler, f.eks. "vandmænd"? Det nærmer sig substansen...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-03-08 11:51

Jaa jooo, men har de ikke en eller anden eksistensberettigelse???

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-03-08 11:56

- du har ret, det ville være synd...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-03-08 12:01

Den må antages at være en selvstændig parasitrace og kun ganske få af slagsen (Muhammed ske tak og lov for det) Og okay, med den IQ den udviser på Kandu, udgør den jo ikke umiddelbart nogen fare for omverden.... bare pisirritrende.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-03-08 12:09

- ja, Bhudda fader bevares...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-03-08 12:16

Ej, altså Stouenberg, iflg. ham her http://www.youtube.com/watch?v=MugQDD2FcKQ

hedder.... Allah dam it

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-03-08 12:22

- jeg bruger med vilje to d'er, for at undgå evt. dødstrusler...

Hvem er Allah?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-03-08 12:50

Den ar bare så kanon fin

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-03-08 13:04

Jonni Klummer Du har ingen tid at spilde. Til side med fjæset øh jeg mener rygklapperen og så få lige bestilt en tid der er lange ventelister,men i dit tilfælde ka du måske få en akut tid http://www.netpsykiater.dk/Htmsgd/borderline.htm Så må du passe alle dine andre sygelige profiler når /og hvis du blir udskrevet igen.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 03-03-08 13:41

Godmorgen eller rettere goddag alle sammen,
Jeg skal da lige love for der er gang i den her !!! Hvordan syntes i selv det går ???
Er alle ved at blive forlovet? Det skulle man næsten tro.
Ja jeg har ikke haft tid til at kommenterer alt hvad der er skrevet for min gamle mor er IGEN indlagt og det er noget LORT. Derfor har jeg ikke givet lyd fra mig før nu.
Jeg syntes i snakker meget hårdt til hinanden hvorfor opfører i jeg ikke pænt ???
Tli dig prinsesse vil jeg lige gøre opmærksom på at jeg ikke tror du har læst det indlæg fra ALF VEST som denne tråd startede med for den blev MEGET hurtigt lukket da der blev givet svar på tiltale. Han kan gå ned i en porno butik og få hjælp, for det trænger han i høj grad til. Hvis du har læst hans indlæg ville du ikke braller ud med det du gør.Så vent med at udtale dig til du ved hvad du snakker om
Til i andre . HA en god dag. jeg skal nok tjekke op en gang imellem , men som det ser ud her . privat, har jeg lidt andet at tænke på !!!!!!!!

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-03-08 14:00

- ked af det med din mor Pia, god bedring til hende...

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 03-03-08 14:10

Tak skal du ha.
Det skal nok gå, men jeg er lidt bekymret for hende. Det bliver vel godt når hun kan komme på plejehjem hernede. Det er det jeg arbejder på lige nu. Og kommunerne er jo ikke altid så sjove og danse med !!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-03-08 14:39

Jeg har altså sagt godnat i går, bare så du ved det og nu vil jeg osse ønske din mor alt godt

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 03-03-08 16:22

Tak klumme.
Jeg så godt at du havde skrevet godnat, men først her i formiddag.
Jeg har haft lidt travlt i dag. men det kan du vel regne ud
Jeg skal love for der har været gang i den her. Hvor bliver i ved med at skændes???

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-03-08 16:27

Hvem skændes?? LOOL

Jeg fortæller bare knolden, hvad jeg mener om ham Han er for dum til at skændes med....jeg mener, hvad skulle man skændes med Mr. Bean om?? Hvilket Anders And blad, (for at holde et niveau, hvor han vel kan forstå teksten), der har en bestemt historie. Dur heller ikke, for jeg er bedøvende lige glad.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-03-08 16:39

Pia, Klumme og jeg skændes kun indbyrdes...

- alle andre behandler vi ordentligt (læs = efter fortjeneste)...

KH Fjæset/Rygklapperen

PS: I aften skal vi ha' stegt sild, fanget i Øresund i formiddag. Der røg også en klaptorsk på krogen men den druknede da den røg retur... Det er vist noget med IQ siger Søren Ryge...

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 03-03-08 16:44

Hej stouenberg.
ØV ØV ØV. Kan du ikke lige sende 10 sild ekspres til sydhavsøerne ???
Det er vores livret.
Nej det er ikke kun dig og klumme der skændes, det gør klumme og suno også solen

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 03-03-08 16:47

Der skulle stå :ellers ikke noget nyt under solen !!!

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-03-08 16:48

- nej nej, krumme driller og klaptorsken gisper efter vejret...

PS: og så er der løgsovs til...

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 03-03-08 16:50

Det lyder godt. Hvad tid spiser vi Jeg har ellers også frisk persille i haven !!!

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-03-08 16:54

- ja, det er jo en af fordelene ved at bo på Sydhavsøerne...
Klokken 19 hundrede...

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 03-03-08 16:58

OK. Ja du ville glo noget hvis jeg og gemalen stod og bankede på. Vi må se og komme ud og fange nogle selv

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-03-08 17:05

Du kan fange dem i min fryser. Har 3 x 6 stk. liggende. Skal lave en ene pakke i stegte sild i eddike i aften uhmmmm

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-03-08 17:07

Jeger begyndt at bruge dem her. http://www.kattegatfood.dk/ Det er altså godt

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-03-08 17:09

Har osse brugt dem her. De er også gode. Og det er nemt. Kommer lige til døren...

http://www.fiskehuset.com/default.aspx?pid=a7832aeb-27f4-44c4-a413-ee9d4de2aec7

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 03-03-08 17:11

Klumme . Det er synd at gi katten dem alle sammen. Det er jo en himmerrigs mundfuld. Noget af det bedste man kan få. Katten får bare mavepine af så mange

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 03-03-08 17:13

Jammen du har ret.
Men vi har selv båd, og så er de altså så friske som det kan lade sig gøre

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-03-08 17:14

Ojiii Det kan ikke være bedre. Bare sidde der og hive dem op.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 03-03-08 17:17

Yes .
Og en kølig pils på dækket, varm kaffe i termoen og en ostemad

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-03-08 17:19

Tror du det er klogt at tale pænt og være dus?? Inden du får set dig om, så er du osse rygklapper LOOL

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 03-03-08 17:21

Nå nej din skid
Det havde jeg helt glemt

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-03-08 17:24

Der kan du bare se...Det er ikke så nemt endda. Derfor har jeg osse diagnostiseret Mr. Bean alias sunoVitsen til dette http://piv.pivpiv.dk/

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 03-03-08 17:28

Jammen jeg ved jo godt at i 2 elsker hinsnden
Nu har min gemal serveret aftensmaden så jeg løber. Kigger ind senere.
Han siger der er for langt til de stegte sild

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 03-03-08 18:49

Sig mig engang i hjemmegående rø....... har i ikke andet og lave, her går man på arbejdet og kommer hjem tænder for computeren 63 meddelser er I sin.... sgu

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 03-03-08 19:11

Citat
http://www.fedepiger.dk/ Det må være noget for dig Score Alf

Det blev gjort her

Citat
--------------------------------------------------------------------------------

Ej, altså Stouenberg, iflg. ham her http://www.youtube.com/watch?v=MugQDD2FcKQ

hedder.... Allah dam it

Citat
min gamle mor er IGEN indlagt og det er noget LORT. Derfor har jeg ikke givet lyd fra mig før nu.

Føler med dig

Klumme ret dig op nu jeg ved godt at de fede piger fik dig op af stolen igår

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 03-03-08 19:19

Glemte

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 03-03-08 19:44

Nå I nok

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 03-03-08 20:35

Det må være kaffen og kagen og nej det er ikke ONSDAG så ingen frem og tilbage

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 03-03-08 21:31

GODNAT

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-03-08 22:03

godnat

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-03-08 22:05

Citat
Klumme ret dig op nu jeg ved godt at de fede piger fik dig op af stolen igår

For fanden....Jeg har da aldrig set så meget flæsk uden kartofler

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 03-03-08 22:08

Citat
For fanden....Jeg har da aldrig set så meget flæsk uden kartofler

Nej men der var store pølser

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-03-08 22:09

Pu ha....ulækkert

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 03-03-08 22:11

Snakker vi ikke om mad?????????

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 03-03-08 22:43

Har sagt Godnat sååååååååååååå

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-03-08 23:20

Go naaaaat da..... så sov da godt

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 03-03-08 23:49

God aften alle sammen.
Jeg syntes det her indlæg til sidst bevægede sig langt væk fra det oprindelige emne.
Det var ikke min mening at det skulle ende ud i et "madpogram" men jeg ved godt jeg selv var med i det. Jeg afslutter det nu uden at gi point for jeg ved ærligtalt ikke hvem jeg skal gi dem til.
Håber ikke der er nogen der bære nag.
Sov godt alle sammen. Pia

Annuller spørgsmålet
Fra : piaskov

Dato : 03-03-08 23:53

Hej alle sammen.
Jeg afslutter dette indlæg nu for jeg syntes det til sidst bevægede sig langt ud over emnet. Det var ikke meningen det skulle ende ud i et madpogram. Jeg ved godt jeg selv deltog
Men jeg ved ærligtalt ikke hvem jeg skal gi mine point.
Tak for jeres indlæg og på genhør. Sov godt alle sammen. V.H. Pia