/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Gmail bruger
Fra : tararam
Vist : 542 gange
50 point
Dato : 27-02-08 13:11

Er der nogle Gmail brugere der kan fortælle hvordan jeg kommer fra min Gmail til min google documents uden af skulle logge ud, skifte side og logge ind igen på Google document siden.
Jeg mener engang at man tidligere (oppe i venstre hjørne) kunne trykke på "flere" ved siden af billeder og kalender, hvor man så kunne vælge documents, men den mulighed er der ikke mere hos mig. Nu står der kun kalender og billeder som andre valg.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-02-08 13:28

Kender det ikke lige men er der ikke et sted du kan vælge noget med gendan standart ??
Mvh SunoFisk

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 27-02-08 13:46

Jeg er Gmail bruger

Du åbner din Gmail indbakke hvor Du læser mails.

Når Du så vil til documents trykker Du på Googlei øverste venstre hjørne.

Der kommer en side frem hvor Du i højre hjørne trykker på Min konto

Så har Du det hele på den side Du får frem der. Og Du kan se documents og

Gå tilbage til Gmail

Gør fornøjelse Jeg har lige testet mine sider og det virker.

mvh

Smokei

Accepteret svar
Fra : sødprinsesse

Modtaget 60 point
Dato : 27-02-08 13:59

Jeg har ikke lige undersøgt det, men prøv at tjekke højre øverste hjørne, der kan du vælge indstilinger... her burde du kunne ændre på det...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-02-08 20:01

Igen et IKKE svar

Citat
Kender det ikke lige men er der ikke et sted du kan vælge noget med gendan standart ??
Mvh SunoFisk

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-02-08 20:07

Klokkenarre kommer luk din tråd for nu skal den spammes

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-02-08 20:14

Igen et IKKE svar

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 28-02-08 09:22

Nå, - jeg fandt ud af, at hvis jeg i indstillinger skifter sprog til Engelsk (usa) - så kommer documents frem som valgmulighed oppe i venstre hjørne. Men altså ikke på samme måde i den Danske udgave.

Godkendelse af svar
Fra : tararam

Dato : 11-03-08 14:24

Tak for svaret sødprinsesse.