/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Killerdog
Fra : Nordsted1
Vist : 986 gange
70 point
Dato : 04-02-08 16:17

Nu har jeg efterhånden måtte hører for at min lille hund ikke kan gøre skade, man kan højst
falde over ham.

Nu har jeg fået filmet lidt af ham, hvor han MYRDER en struds, så bare kom an

Dette er ikke et spørgsmål, nærmere et lille anfald af forårskuller

http://www.youtube.com/watch?v=4dpl0evXk_0

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 04-02-08 16:21

Er du sikker på det er en struds--------------

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 04-02-08 16:21

JØSSES Nordsted.. jeg kommer ikke og rasler hos dig da....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-02-08 16:22

Modig hund......

PS. Husk nu fliserne - de trænger.....

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 04-02-08 16:22

kææææft.. jeg griner så tårene triller.....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-02-08 16:24

Tilde .... du skal godt nok også passe på, sådan en struds kan skam slå hårdt, når den kommer flyvende

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 04-02-08 16:24

Sej vuffi,den skal man ikke møde på en mørk villavej,klædt ud som struds, fastelavn er mit navn........

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-02-08 16:25

Refi skattebasse, kommer du ikke og giver en hånd med, vi skal have ny terrasse i år

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-02-08 16:27

Han kan også finde på at snige sig ind på sit bytte, og så lige pludselig vende sig om og sætte sig på det (gasangreb)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-02-08 16:29

Er du vimmer. Den skal da ha mundkurv og pighalsbånd på.

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 04-02-08 16:32

Hahaha Hvor er han sød.

Hvis du er inde på Hundegalleri, så læg den der ind også. *GGG*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-02-08 16:37

Sig mig er hunden tandløs?!

Ihvertfald har den et vældigt besvær med at holde fast på strudsen..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-02-08 16:39

Laika_pigen jeg er ikke inde i Hundegalleriet, så du må godt lægge linket ind, hvis du har lyst..

Creamygirl, nej vel er han da ej tandløs, men dyret skal jo slå's bevidsløs

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-02-08 16:39

Den har lært ikke at tale med mad i munden

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-02-08 16:44

Nordsted1 altså !!!!

du er og bliver den eneste der kan have en hund der myrder en struds (jaja da de er da ganske almindelige i danmark) - og samtidig siger som en kalkun

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 04-02-08 16:50

hvad hedder den "killerdog"???

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 04-02-08 16:53

Linket til siden er www.hundegalleri.dk

Og hvis du er interesseret i at se min "lille" hund så er linket her. *SS*

http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=30900&ipc=105045

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-02-08 16:53

tilde38 hvis du nu havde læst ved siden af klippet - about this video - så vidste du det

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-02-08 16:58

Laika_pigen... sikke en skøn hund du har,,, og de billeder ude til venstre, nogle af dem er ikke lige til at se hoved eller hale på

Underligt, men jeg kan ikke selv se filmen med Nikki længere???

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 04-02-08 16:58

Mirit.... OOOOOOOPPPPPPPPPPPPPSSSSSSSSSS.....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-02-08 17:00

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 04-02-08 17:01

Mange tak Nordsted1. Hun er lidt speciel nogle gange. hehe

Jeg kan stadig se filmen af din Killerdog. haha

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-02-08 17:01

synd for dig du ikke kan se filmen længere selv nordsted - men vi andre kan - du har til gengæld originalen <------------nope er ikke fræk

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-02-08 17:10

Miritdk. hvis du ikke er sød, pudser jeg hunden på dig han kan da godt finde ud af, at sparke i knæhaserne, sådan nærmest et karatehug

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-02-08 17:11

Forresten er der nogle der har en rolator i overskud, den vil hunden og jeg gerne arve, så kan vi bruge den når vi er på opdagelse, så er vi nærmest en slags "Rejseholdet" med rullende kontor

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-02-08 17:14

Sød vovse. Mine hunde er helt på mærkerne når de hører din nordsted

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 04-02-08 17:14

Sød serie, som jeg stadig kan se...

Og jeg kan genkende det hele, selv om vor lille Debbie er en sort mini pudel;
den behandler, ikke sin struds men sin gummi gris, på nøjagtig samme måde, Svend

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-02-08 17:27

UHHHHHHH <--- bange - nordsted truer med dræbervovsen

jeg har en rollator du må låne ind i mellem - en stave rollator <--- det hedder da sådan ikke ???

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-02-08 17:42

Waaauuuww.....rotterne er store i år....og så ka' de gø'

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 04-02-08 17:42

Et karatehug.. i knæhaserne????????.. er det når strudsen kommer flyvende???

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-02-08 18:14

He he Dova, Nikki's forgænger myrdede rigtige mus

Tilde38... For dælen da osse, karatehugget bliver taget i brug, hvis ikke folk bukker sig ned og nusser ham,

Sådan nogle karatehug gør at folk automatisk går i knæ.

Sunowantefisch... indrøm det bare, dine vovser bli'r baaaange..

Svendgiversen...Gummigrise, har Nikki ikke haft endnu, men det kommer nok, han har en hel skuffe fyldt med pivdyr, ænder, kyllinger, krokodiller osv. Han har et par gange rystet dyrene så voldsomt, at han har forstukket en sene i nakken, så vi måtte til dyrlægen med ham OG gemme dyrene væk et stykke tid

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 04-02-08 18:36

Hej Nordsted1
Har sendt en Rolator til dig med posten

IPM

Kommentar
Fra : xlsker

Dato : 04-02-08 18:39

Psychohund alligevel dér o.O! Hvor opdrætter man hunde til at ryste med hovedet henne?

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 04-02-08 18:54

Sådan et bæst har jeg også nordsted, og det er rigtigt at de kan karatespark. Hende af min kan dog ikke nå helt op til knæhaserne på folk, men må nøjes med skinnebenspark.

http://peecee.dk/upload/view/95407

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-02-08 19:02

IPM... Tak den ser vi frem til-- Rejseholdet go home---så mangler vi vist kun gips og en termokande til vandet (aftryk)

No1Here.... Skal Nikki give nogle hoppetrick?? Hvor er hun dog sød

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 04-02-08 19:11

Nikki er altså en han, (nok en skrive fejl)

Nellie er en dame

IPM

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-02-08 19:58

Ser de måske bange ud hva???http://peecee.dk/upload/view/92450 ups nu kommer der vores planet på dr 1 det må ses

Snakkes SunoFisk

Accepteret svar
Fra : IPM

Modtaget 70 point
Dato : 04-02-08 20:00
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-02-08 20:08

FEDT!! IPM, så skal jeg bare lige købe en kurv til rollatoren, så er vi udrykningsklar, tak for den

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-02-08 20:53

Tak for svaret IPM. og køretøjerne

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-02-08 21:16

Hej nordsted. Har lige hygget mig over din hund. Det er rigtigt. Bare send den efter de uartige drenge.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-02-08 21:29

Ups Nordsted det har du jo set Det var fordi jeg havde så travlt med det gode program såe her er de der frygtløse
http://peecee.dk/upload/view/95458
http://peecee.dk/upload/view/95459

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-02-08 21:40

Suno.... har i ikke råd til at købe hundefoder

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-02-08 21:43

Det var vist ikke den store arbejdsiver fra Refi's side... nogle andre der melder sig frivilligt??, vi har gravemaskine til at fjerne den døde bambushæk, men så er der jo liiige en terrasse, den skal også udvides en del og bygges en læmur

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-02-08 22:16

Jae sådan en gammel tøs skal jo ha noget hjælp så det må vi se på det var til sommer ik og der er vel en god badestrand til at få det værste støv fjernet udvortes og rigeligt med vådt til indenbords hvilket sådan en opgave jo kræver

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 05-02-08 06:13

Hej Nordsted1
Jeg takker mange gange og håber jeg bliver vinder af måneds store gevinst

IPM