/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
explorer vista
Fra : svendmogensen
Vist : 597 gange
100 point
Dato : 03-02-08 17:02

Jeg har tidlige skrevet om dette problem, og har skiftet til firefox, ny antivirus (Kaspersky) men der er stadig behov for explorer brovseren til nogle sider.
Når jeg åbner explorer går den stort set i sort hver gang dvs svarer ikke.
Jeg kører Vista og har 2gb ram

Kommentar
Fra : MicroAFA

Dato : 03-02-08 17:11

SLET DET LORT!!! vent til der kommer noget der er bedre

ellers få det byttet eller ja kom af med det. ellers prøv denne side i stedet for vista.

http://www.apple.com/dotmac/

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 03-02-08 17:13

Det fungerer fint her - på en bærbar Asus.

Kommentar
Fra : Peter1056

Dato : 03-02-08 17:20

Hej svendmogensen. Jeg installerede Vista 64 bit for ca 6 mdr. siden. Det køre rimeligt , Har 4 gb ram, Men Men Men, Mange programer kan ikke køre vista, Har prøvet mange gange at bedst som man sider og arbejder så svarre programmet ikke og arbejdet er ikke gemt, så mit råd, XP igen

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 03-02-08 17:42

Hent denne til din firefox

https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/1419

Så kan den køre med Explorer generator og du behøves ikke skifte browser.

Når den er install og vil køre Explorer generator skal du bare venstre klikke på firefox ikon nede i højere side af firefos browseren og så køre du Explorer, vil du vil retur igen klikke du bare en gang til

Accepteret svar
Fra : Jorn_DK

Modtaget 100 point
Dato : 03-02-08 20:01

Som oconer siger:
Brug IE Tab. Den åbner Internet Explorer siden inde i Firefox. Virker fint.
Eller brug IE View, som går direkte til IE via Firefox.
Læs mere her:
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-firefox-trin-udvidelser.html#ietab

(Men i øvrigt har jeg ikke stødt på sider, som ikke er fine nok i FF, endnu da. Men jeg ved godt de findes. Ellers var IE View eller IE tab jo ikke opfundet)

Har selv Vista 2GM 32.bit.
Åbner aldrig IE.
Kun via Avant, som giver IE et "løft" og (måske) er mere sikker.
Der er bedre pop-op blocker og add-blocker.

Kommentar
Fra : Jorn_DK

Dato : 03-02-08 20:11

Opera er også fin
http://opera.softwolves.dk/index.o
Eller prøv Safari

Godkendelse af svar
Fra : svendmogensen

Dato : 03-02-08 21:16

Tak for svaret Jorn_DK.

Kommentar
Fra : Jorn_DK

Dato : 03-02-08 21:27

Velbekomme - Håber du får det til at virke...