/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
STX eller HTX??
Fra : Hoddy
Vist : 531 gange
10 point
Dato : 30-01-08 19:59

Ja, mit spørgsmål er ganske enkelt. Du/I har sikkert stået, hvor i undrede, grublede og gnavede over, hvad I skulle vælge, og af ren nysgerrighed kunne jeg godt tænke mig, at vide hvorfor I valgte HTX eller STX.¨Jeg har høret at mange vælgere stx fremfor htx fordi htx'er er mindre sociale mennesker..
Så hvad valgte i, og hvorfor?

Accepteret svar
Fra : Schwartzbach

Modtaget 5 point
Dato : 30-01-08 22:04

Hejsa.

Jeg har gået på HTX, og jeg valgte det fordi det ikke udelukkende er teoretisk. Du får lov til at bruge dine hænder meget kombineret med det teoretiske. Det gjorde at jeg havde letter ved at kæde tingene sammen. Det er en fed uddannelse som varmt kan anbefales. Lidt nørdet men det er jo kun hvad man selv gør det til.

Jeg brugte den til at blive moden, og så havde jeg tænkt mig at søge ind til politiet, og havde fået at vide at det var en rigtig go ide at tage HTX først. Har dog senere valgt politiet fra.

Og der er bestemt ikke mangel på fester. Puhaa det var 3 rigtig fede år.

Held og lykke

Mvh Jacob