/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Menu-sprog Internet
Fra : kajjelling
Vist : 416 gange
100 point
Dato : 27-01-08 00:42

Hej
Efter en opdatering af Windows Internet Explorer 7 for Windows XP SP2 er menuerne:
Filer - Vis - Favoriter - Funktioner og Hjælp på English. Nu fjernede jeg opdateringerne i kontrolpanelet og dawnload igen nu på dansk - dansk alt efter anvisninger på siden
Microsoft.com/dawnload ..... Menu er fortsat English.
Alle steder under Indstillinger osv, osv er gennemgået og sikret at sproget er sat til Dansk, men nævnte menuer er stadig English. "Gendan system" har jeg ikke lyst til at bruge, fordi ændringen skete allerede i 22. Dec. 2007. Hvad gør jeg ?

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 27-01-08 02:39

Har du lyst til at afinstllere 7eren ? Det kan du gøre fra Kontrolpanel - Tilføj og fjern programmer, du fjerner ikke hele Internet Explorer, men går tilbage til 6eren, hent så version 7 fra: http://www.update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/default.aspx?ln=da lidt svært at hjælpe med andre løsninger, når jeg ikke selv har fejl på min 7er

Kommentar
Fra : knaldisengen

Dato : 27-01-08 03:42

Citat
Brugerservice
Kom godt i gang
Seneste indlæg
Find en bruger
Stil et spørgsmål
Skriv et tip
Fortæl en ven
Pointsystemet
Kontakt Kandu.dk

Søg

Alle emner Teknologi Internet Browser
Indstillinger
Spørgsmål
Tips
Usenet

Emnevisning
Kategorier
Alfabetisk
Karriere
Interesser
Teknologi

Månedens præmie
500 danske kroner

--------------------------------------------------------------------------------
Månedens lodtrækning

Top 10 brugere
Browser # Navn Point
1 molokyle 6636
2 miritdk 3661
3 stl_s 2710
4 arlet 2470
5 tedd 2383
6 BjarneD 2046
7 pallebhan.. 1756
8 natmaden 1384
9 refi 1211
10 bentjuul 1205

Statistik
Online : 27026
Spørgsmål : 111089
Tips : 20970
Nyheder : 637661
Indlæg : 5033917
Brugere : 204665

--------------------------------------------------------------------------------
Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste

Menu-sprog Internet
27-01-08 02:39 : o.v.n.

Menu-sprog Internet
Fra : kajjelling Vist : 19 gange
100 point
Dato : 27-01-08 00:42

--------------------------------------------------------------------------------
Hej
Efter en opdatering af Windows Internet Explorer 7 for Windows XP SP2 er menuerne:
Filer - Vis - Favoriter - Funktioner og Hjælp på English. Nu fjernede jeg opdateringerne i kontrolpanelet og dawnload igen nu på dansk - dansk alt efter anvisninger på siden
Microsoft.com/dawnload ..... Menu er fortsat English.
Alle steder under Indstillinger osv, osv er gennemgået og sikret at sproget er sat til Dansk, men nævnte menuer er stadig English. "Gendan system" har jeg ikke lyst til at bruge, fordi ændringen skete allerede i 22. Dec. 2007. Hvad gør jeg ?

Min tager også det hele MED
XP PRO / UK eller en DK
Citat
udgaveAlle steder under Indstillinger osv, osv er gennemgået og sikret at sproget er sat til Dansk, men nævnte menuer er stadig English.

Browseren følger XP //// ELLERS HAR DU HENTET EN FORKERT.

Kommentar
Fra : knaldisengen

Dato : 27-01-08 03:47

UPS_______________

Kommentar
Fra : knaldisengen

Dato : 27-01-08 03:52

Mener ENDA___ at den løber som et andet
loppe - Cirkus herinde.
Ellers smid en PM_____og håb på jeg ser den.
ODER//////////
steenmartinsengmail
Citat
DOT
com
KAN////DU har sgu blokket min MAIL _____= LOL

Også meget skægt_ så længe det virkede

Kommentar
Fra : knaldisengen

Dato : 27-01-08 03:57

Men GLEM ALT om at installere en DK_
på en UK PRO __ og så videre

DEN BLIVER MEGET FORVIRRET / B_Gtaes ALTSÅ
HAR DU EN DK UDGAVE. KOMMER DE3N OGSÅ NED SOM samme:

Ellers skal du have lavet din XP LOVLIG __FØRTS
OBS___

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-01-08 04:23

knaldisengen/disken/mange andre profiler, hvor mange bruger profiler har du egengtlig, her på Kandu

Kommentar
Fra : iah

Dato : 27-01-08 04:40

TRÆTTENDE I DET LANGE LØB MED en SÅ SKITZO PERSONAGE...

Godkendelse af svar
Fra : kajjelling

Dato : 27-01-08 13:20

Tak for svaret o.v.n..
Blot er jeg usikker på, hvor meget der mistes ved denne operation. F.eks. mailadresser, favoritter, nye og gamle mails og hele mailbox opsætningen. Har du nogen idee om det ?.