/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Kender du et godt webhotel
Fra : HenrikBo
Vist : 878 gange
50 point
Dato : 19-01-08 18:04

Jeg har 4 domains som jeg skal til at lave websites til. Jeg er ingen haj til al det her og søder derfor et godt webhotel hvor jeg kan få online hjælp og have de 4 domains på samme server.
Det behøver heller ikke at koste en formue at flytte domainet.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 19-01-08 18:08
Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 19-01-08 18:11

www.servage.net

Det bliver ikke bedre. Det er virkelig godt. Og på dansk.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 19-01-08 18:40

https://www.one.com/da/ Fin support med live chat hjælp.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-01-08 18:54

Tja - der er mange om buddet....

Vi bruger

http://danhost.dk/index.php?id=7

og har ALDRIG haft noget at klage over - der er ALTID en i den anden ende af røret hvis det kniber....

Kommentar
Fra : HenrikBo

Dato : 19-01-08 18:56

hej kan ikke se hvad det koster at flytte et domain på servage.net - ellers ser det skam ret godt ud.
Surftown er lidt dyr i flytningen af domains.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-01-08 19:00

Tja - jeg må sige at jeg ikke længere kan anbefale www.web10.dk hvor jeg har haft min hjemmeside og mailsystem nu i et par år.
Den kan ikke endgang videresende til egen konto uden vrøvl og slet ikke til eks. gmail som jeg ellers også har brugt et par år.

Jeg er på vej til at skifte.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-01-08 19:02

Du kunne lade www.Gratisdns.dk pege på det hotel hvor domænerne skal være.

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 50 point
Dato : 19-01-08 19:20

Her kan du få webhotel med masser af plads http://www.domaindirect.dk/H?cmd=100

Jeg har selv et gratis med 1GB plads og 1 domæne samt den billigste med 10 GB plads og plads til to domæner.

Alt har fungeret perfekt.

Derudover er web10 som Eyvind henviser til også godt, der plads til 10 Domæner, men dog kun 1 GB plads.

Citat
Jeg er ingen haj til al det her og søder derfor et godt webhotel hvor jeg kan få online hjælp

Der har du alle os brugere af kandu der kan hjælpe dig.

Kommentar
Fra : HenrikBo

Dato : 19-01-08 19:51

Ja Web10 virker suspekt, de har ikke nogen fonuftin support eller telefon nummer jeg har osse droppet dem.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 19-01-08 19:53

www.gullestrupnet.dk eller www.danhost.dk

Danhost er lidt billigere end gullestrupnet. Begge er fukdt ud proff. med alle tænkelige backup mm.
Jeg bruger dem selv, og er ALDRIG stødt på et eneste problem. De har begge en framragende support!

danhost ligger i Randers og gullestrupnet ligger i Herning.

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 19-01-08 20:00

www.scannet.dk

Har brugt dem siden de startede for mere end 10 år siden. Online support i døgnets 24 timer.

De er lidt dyre end andre hoteller, men det er godt givet ud.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 19-01-08 20:02

HenrikBo> Det er gratis at redeligere/flytte til servage.net.

Og der er 25 GB extra til din konto hvis du bruger en henvisning fra en nuværende servage kunde.

Kommentar
Fra : HenrikBo

Dato : 19-01-08 20:03

Hej ang dandomain - 150 kr pr. md virker som ret dyrt, den må da kunne gøres billigere.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-01-08 20:14

bentjuul > dandomain ser godt ud.
Kan deres mail køre i Outlook Express gennem TDC og kan der videresendes til gmail.

Sorry HenrikBo - men jeg har et problem lige nu med web10, derfor hoppede jeg lige ind midt i dit spørgsmål............. dog indefor emnet.

Kommentar
Fra : HenrikBo

Dato : 19-01-08 20:19

Ang. servage.net.

Var det ikke kun første domain der er gratis at flytte ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-01-08 20:27

Jeg har mit domæne liggende på www.gratisdns.dk

Jeg går selv ind og peger på det hotel hvor hjemmesiden skal ligge.
Det samme med mail / ftp
Det eneste der sker er at et domænenavn bliver "lavet om" til en IP-adresse/dit hotel

Så når jeg flytter fra web10 - går jeg ind til gratisdns og peger på det nye hotel.
(bare jeg nu kan huske hvordan jeg gjorde )

Kommentar
Fra : HenrikBo

Dato : 19-01-08 20:33

Ser spænnende ud - ja det er lige det der med at huske det man gør. kender det godt, måske skulle man holde noter

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-01-08 20:35

Jeg er begyndt at lave print screen når der er noget der skal huskes.
Og så printes det ud og lægges i et ringbind.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 19-01-08 21:19

HenrikBo> Du kan have så mange domæner du vil hos servage.net. Og det koster ikke extra.
Jeg bruger deres database, til forum, fordi den bare er... Rock-stabil.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 19-01-08 22:14

.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-01-08 22:56

Eyvind >
Citat
bentjuul > dandomain ser godt ud.
Kan deres mail køre i Outlook Express gennem TDC og kan der videresendes til gmail.

Jeg har lige prøvet at sætte en mail op til at videresende til Gmail og der var ingen problemer.

Jeg har været ude for at mail jeg sendte til venner med TDC mailadresser er forsvundet.

og vær lige opmærksom på at det er http://www.domaindirect.dk/H?cmd=100

Du kan da starte med at afprøve det webhotel der er gratis.

taliskoko,s link til www.servage.net ser interessant ud.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 19-01-08 23:03

bentjuul > Jeg fandt servage.net gennem et phpbb forum jeg er med i, fordi surftown hvor jeg havde mit phpbb forum tit var offline. Og det var jeg ærligt talt lidt træt af. Det er jo ingen hemmelighed at surftown og one.com overbooker deres servere, og deres kunders brug af databaser erlavt rangerende hos dem. Men ok, prisen er også derefter.

Men efter skiftet til servage.net kører det bare upåklageligt. U p å k l a g e l i g t.
Så nu har jeg 5 sider hos servage.net, hvor af 1 er i phpbb og 2 i joomla.

Kommentar
Fra : kETCHIKAN

Dato : 19-01-08 23:49

Se på denne:

http://www.unoeuro.com/

ketchi

Kommentar
Fra : iah

Dato : 20-01-08 01:20

Fik netop denne hilsen fra Servage i dag...

Få gratis hosting

Hvis du tror at Servage er det rette for nogle af dine venner eller bekendte, kan du referere dem til os.
Hvis du gør det, får vedkommende 25 GB ekstra diskplads. Du får selv ligeledes 25 Gb ekstra diskplads, og derudover også 2xmåneder gratis hosting!

For at kunne referere en kunde, skal vedkommende blot benytte din coupon code ved bestillingen: cust13930

Mange tak ...
... for at du er kunde hos os. Vi er stolte over at hoste din hjemmeside.

Med venlig hilsen,
Jakob, Servage Hosting

Kommentar
Fra : alka

Dato : 20-01-08 09:48

Hej HenrikBo. Fandt du "dit hotel"? - eller blev du bare forvirret?

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 20-01-08 11:40

Jamen, jeg vil også være med.

Citat
Få gratis hosting
Hvis du tror at Servage er det rette for nogle af dine venner eller bekendte, kan du referere dem til os. Hvis du gør det, får vedkommende 25 GB ekstra diskplads...."..."

For at kunne referere en kunde, skal vedkommende blot benytte din coupon code ved bestillingen: cust36473

Kommentar
Fra : HenrikBo

Dato : 20-01-08 12:04

Hej tak for alle de gode svar, fantastisk at vi kan hjælpe hinanden sådan. Jeg vil lige bruge nogle dage på at udforske især Servage og Domaindirect - og også se om jeg kan finde ud af det med gratisdns.dk - det vare nok nogle dage, da bilen lige skal laves og konen jo har inviteret jeg kan ikke huske hvem til middag

Kommentar
Fra : kj

Dato : 20-01-08 12:15

Et webhotel med fornuftige priser findes her www.abusiness.dk

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-01-08 12:51

Jeg må nok lige trække lidt i land igen, fra dette:
http://www.kandu.dk/Spg115647.aspx#1302929
Hvor der står:
Tja - jeg må sige at jeg ikke længere kan anbefale www.web10.dk hvor jeg har haft min hjemmeside og mailsystem nu i et par år.
Den kan ikke endgang videresende til egen konto uden vrøvl og slet ikke til eks. gmail som jeg ellers også har brugt et par år.
Jeg er på vej til at skifte.

Det viser sig at fejlen lå hos mig.
Gratisdns peger hen til web10 med med et IP nummmer, havde ikke fået et nyt nummer af mig, som wp10 vist nok for længe siden havde oplyst mig om.
I lang tid havde mailen dog til dels virket og det er ikke en mail jeg bruger så tit.

Efter at have mailet til web10 kom beskeden mandag om at jeg pegede på det forkerte nummer...............nu ser det ud til at køre med det rigtige nummer.

Så jeg holder nok på lidt endnu med www.web10.dk som mit hotel.

Ps. Det er måske lidt udenfor spørgsmålet, men når jeg uberettiget har skældt et firma ud - må jeg også rette, når det er min egen fejl.

Godkendelse af svar
Fra : HenrikBo

Dato : 26-01-08 19:20

Tak for svaret bentjuul http://www.domaindirect.dk virker som et godt sted og det er lige til at gå til. Jeg købet et hvor jeg kan have 10 domains for 45 kr md. Det er da rimeligt. Jeg har prøvet at mail til deres support og der fik jeg svar straks. Og tak til alle jer andre, der var flere alternativer der var gode. Skulle dog vælge et.