/ Forside/ Interesser / Videnskab / Andet videnskab / Spørgsmål
10  Nordsted1 917
Global opvarmning - Øhh/ debat
Fra : disken_69
Vist : 489 gange
10 point
Dato : 15-01-08 20:21

Har TIT undret mig over en ting_______

Hvordan vender ''MAN'' den såkaldte Globale opvarnimg.
TÆNKER på Polerne_ INTET ANDET

Har de TÆNKT sig at smide en fryser op til Polerne,
for at stoppe ned-smeltningen af isen.

Tror desværre at isen engang for alle er røget sig en tur.
Ellers ville jeg da gerne høre !! et alternativ...

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 20 point
Dato : 15-01-08 20:26

Nej gammel is skal bare smelte, så får vi en ny istid.
Det er set før i historisk tid.
Interessant er at nord- og sydpolen er ved at skifte polaritet.
De magnetiske poler flytter sig mere og mere fra de geografiske poler.

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 15-01-08 20:31

Citat
Nej gammel is skal bare smelte, så får vi en ny istid.
Det er set før i historisk tid.
Interessant er at nord- og sydpolen er ved at skifte polaritet.
De magnetiske poler flytter sig mere og mere fra de geografiske poler.

Mener OGSÅ det er på den tid, af KALENDEREN, hvor vi
trænger til NYE Verdens - dele.
Især med ALLE andre problemer -- ?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-01-08 20:35

Ja en udskiftning af gammelt er naturens vaskemaskine.
Som landmanden pløjer marken, pløjer naturens kræfter
godt og grundigt så alt får en frisk start.
Civilationen medvirker også lidt til sin egen undergang,
også det er sket før.

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 15-01-08 20:50

Citat
Civilationen medvirker også lidt til sin egen undergang,
også det er sket før.

JA IKKKKKKKKK

Har som YNGRE, min: 30 år siden
Set havet ''lukke'' GAS ud når man sad med fiskestang.
Og der skulle man vist ikke smide en SMØG ned til.

Enten fra rådnet havbund, eller Nordsø - olie, der
IKKE KAN holde sig___TILBAGE.

Personligt, tvivler jeg på at der kan LAVES noget
som helst OM på NOGET, der er blevet tilsvinet gennem SÅ MANGE ÅR.
Og stadig bliver DET...
Og HVIS ? hvordan så.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-01-08 20:54

Tænk lige disken.
Èt vulkanudbrud kan forurene lige så meget som
mennesket har gjort i 200 år.
Naturens kræfter slår tilbage når vi mishandler moder jord.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-01-08 03:22

Der er efterhånden så mange eksperter som siger at vores co2 udledning ødelægger atmosfæren, at der må være lidt om snakken, men jeg tror højest at vi fremskynder udviklingen, allerede for 25-30 år siden blev der skrevet om at planeten Jordens hjerte var ved at gå i stå, det var de kolde havstrømme som kommer helt oppe fra Ishavet, at man havde obseveret var begyndt at løbe langsommere, og dengang var der ikke tilnærmelsesvis så megen co2 udlednig som vi har i dag, men mon ikke planeten overlever os allesammen, med eller uden is ? Teil er inde på vulkanudbrud, en voldsom vulkanudbrud siges at kunne udslette os alle på få år, ikke nogen rar tanke

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 16-01-08 04:11

Runtime Error
Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.

Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".

<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="Off"/>
</system.web>
</configuration>

Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's <customErrors> configuration tag to point to a custom error page URL.

<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="RemoteOnly" defaultRedirect="mycustompage.htm"/>
</system.web>
</configuration>

ikke mig igen

Citat
Naturens kræfter slår tilbage når vi mishandler moder jord.

PÅ DEN______

Citat
men mon ikke planeten overlever os allesammen,

JO_ eller er er den ikke værf at besidde

++++++++++++
ALT DET SJIDT_ MAN kunne få I HOVEDET,
BARE FRA DET DET UDRE RUM/ Rom

Men '''BARE'' hvordan FAN___ får de havet frosset TIL IGEN.

Men for min skyld DA gerne en NY TID men ? hvornår 10 minutter ?

Citat
Jordens hjerte var ved at gå i stå

Sikker på det ikke var en film; med ???
mennesker der rettede op på Jordens HASTIGHED
Den har næsten lige været å¨tv `?

g na t

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 16-01-08 04:15

Citat
Runtime Error

FÅ DOG STYR PÅ KAN-DU

Godkendelse af svar
Fra : disken_69

Dato : 16-01-08 04:41

Tak for svaret Teil.