/ Forside/ Interesser / Videnskab / Andet videnskab / Spørgsmål
10  Nordsted1 917
Gratis Månekalender
Fra : bentjuul
Vist : 746 gange
500 point
Dato : 04-01-08 13:32

Vil du have en gratis månekalender 2008 til din computer ???

Så kan den hentes her http://www.tycho.dk/article/view/4718/1/118/

og supplerende oplysninger om faser mv. her http://www.tycho.dk/article/view/4717/1/118/

//bentjuul

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-01-08 13:33

Fem stjerner som tip

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-01-08 15:15

Godt nytår bentjuul, var det ikke dig som tippede os for et år siden også men i tip kan du kun få 5 stjerner, her får du sole

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-01-08 15:27

Så har vi både sol måne og stjerner og også Godt Nytår til jer.

Kommentar
Fra : klumme-disk

Dato : 06-01-08 02:30

Ser sgu aldrig de MÅNER, alligevel.

Men noget er der_ om månens tiltrækning /
IKKE MÅNEDEN UDTRÆKNING___

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-01-08 02:41

Har du ikke fået din gevinst endnu disken

Kommentar
Fra : klumme-disk

Dato : 06-01-08 03:58

Accepteret svar
Fra : dabj

Modtaget 500 point
Dato : 07-01-08 18:57

Hej bentjuul
Måske vi kan lave en byttehandel
Den her er mest om solen (på et hvilket som helst sted i Danmark) http://www.nakskov-gym.dk/almadk/almadk.aspx
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 07-01-08 19:21

Det var da et fedt link...

Nu kan jeg på forhånd se, hvornår jeg får kaotiske drømme!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-01-08 20:02

dabj > vi laver en byttehandel jeg kender godt siden. Jeg har haft PC-versionen med købt evighedslicens fra før den gode Torben Hermansen lavede netversionen.

Jeg kan anbefale dig at prøve PC-versionen, http://www.nakskov-gym.dk/vs/almaopd.htm

Men godt du lige mindede mig om den, for jeg må da have lavet et banner der linker til de to programmer, på min hjemmeside - så kan det også være jeg får gjort lidt mere ved siden - du kan se den her www.capricornus.dk - manse9933 har været efter mig for min sløvhed med siden

Astronomiske hilsner herfra

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : bentjuul

Dato : 13-01-08 05:26

Tak for svaret dabj.