/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
messenger
Fra : hpapp
Vist : 480 gange
200 point
Dato : 13-12-07 18:04

Har mistet pasword i messenger på grund af formatering har det ikke skrevet op nogen steder har haft det i flere år er der mugligheder for at få det igen nogen steder.hp

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-12-07 18:07

Dette svar har disken givet, til en bruger som kunne bruge det

Så LOCK AF messenger, og gå på MSN hjemmeside og opret ny KONTO.
Eller SLET gammel.
Der plejer at dukke ''flere'' login muligheder frem.
Tænker på MAIL.

Kan også gøres ved IKONET_ved URET, hvis du har det_ start-linien?
LOG IND = UD SOM /// PÅ SOM, og vælg en anden mail_adresse.
Virker hos mig. men som sagt er HELT med på, hvad der lige tænkes på
MEN HUSK, AT FØR DU KAN LOGGE IND PÅ EN NY____
SKAL DU LOGGE AF PÅ DEN GAMLE,
Muligt dette skal FOREGÅ direkte på MSN hjemmeside.

Eller´s har jeg misset spørgsmålet.

Du SKAL IKKE oprette en KONTO over MSN, MEN over LIVE

Mener, den dukker op, når der skal oprettes nye ???
mail_adresser,,,,I GAMEL DAGE,
FØR det´der nu, hedder LIVE, har ALDRIG selv brugt den måde at oprette på.
Dette skal du gøre over Messenger LIVE.
Hvor du kan logge ud og ind, på flere konti, eller tilføje NY konti.

Sorry, hvis det er lidt RODET, men det er bare mig.

http://www.kandu.dk/spg105555.aspx

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-12-07 18:39

Da du lavede en hotmail skrev du også et svar på et spørgsmål.

http://dk.msn.com/
vælg hotmail henne til venstre.
Skriv din mail-adresse
og
Under adgangskode står der "har du glemt adgangskode" klik på den.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-12-07 18:45

e.c. hva' nu, hvis man ikke har en hotmail konto tilknyttet??

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-12-07 18:48

Hotmail er da vist en grundsten i messenger som jeg er orienteret.

Windows Live Hotmail (det er jo slået sammen)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-12-07 19:05

Du har nok ret, men min email konto, var min gamle alm. konto da jeg oprettede msn, (er jeg ret så sikker på) jeg har ikke den email konto længere, men msn virker endnu, man kan bare ikke skrive mails til mig på den adr, som er oplyst på msn.

Jeg burde vel få den rettet, men jeg har ikke sat mig ind i hvordan jeg får det gjort, og skidt pyt mine kontaktpersoner ved jo den er inaktiv

Undskyld hpapp... det var lidt ved siden af dit spørgsmål

Kommentar
Fra : hyggemor

Dato : 13-12-07 19:07

Jeg har ikke en hotmail adresse tilknyttet msn (Windows Live Messenger).

Når jeg vil åbne msn kan jeg nederst trykke på: glemt din kode og herefter kan jeg nulstille og starte forfra.