/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Messenger live
Fra : jangchr
Vist : 5874 gange
119 point
Dato : 11-06-07 18:36

Jeg skulle lave en computer for en veninde,hun har glemt sit password til sin messenger og så har hun selvføligt trykket på glemt password,så der bliver sendt en e-mail,til hendes hotmail med en vejledning på hvordan man nulstiller sit password på messenger,men så kommer problemet,passworden til hendes hotmail er den samme som til messenger og den har hun jo glemt.Jeg har prøvet at slette messenger og lagt den ind igen,med en anden e-mail adresse,men det kan åbenbart ikke lade sig gøre.så er der nogle tricks på hvordan man kommer ind i messenger igen??
Eller der er måske en der kan fortælle hvordan man sletter Messenger live totalt fra computeren,så man kan ligge en helt ny messenger ind igen helt fra starten"det hjælper åbenbart ikke at bare slette den gammel og så ligge en ny ind)

PS:Jeg har prøvet div.recovery programmer og det hjalp ikke

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-06-07 18:54

http://kandu.dk/tip16171.aspx du den ikke ?????

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 11-06-07 18:59

Den var meget god,den virkede udemærket på min computer,men ikke på min venindes,den kunne finde nogle andre passwords på hendes,men ikke messenger som åbenbart er pist væk
Og det var et af de recovery programmer som jeg kom om ved og som jeg synes at der var måske andre der kunne bruge den,så derfor lå jeg den som tips

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-06-07 19:01

prøv med trial versionen af den her http://spotauditor.nsauditor.com/ den har jeg i hvertfald haft brug for mange steder og den har virket

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-06-07 19:05
Kommentar
Fra : valde.

Dato : 11-06-07 19:08

Du skulle jo kunne gå ind i kontrolpanel - tilføj/fjern. jeg ved nok at nogle har problemer med at fjerne den fuldstændigt. Det skulle ikke hindre at du sætter en ny ind!
elller:30. Total sletning af Windows Messenger
Copy and Paste denne kommando til Start -> Kør:
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Vær opmærksom på at ved at gøre ovennævnte forsvinder muligheden Fjernskrivebord også, så måske er det bedre at gøre dette, for at forhindre Messenger
i at starte:
Du omdøber Messenger mappen (i Programmer) til MessengerOFF
Du får en advarsel, den siger du bare ja til.
Hvis du bruger Outlook Express som mail program, skal du først gå i instillingerne der og fravælge at messenger skal logge på sammen med Outlook Express.
Det er VIGTIGT, at du gør det, da OE ellers er laaang til om at starte op.

ELLER: prøv dette: http://grc.com/stm/shootthemessenger.htm

Hvis du derimod gerne vil have fjernet MSN Messenger, gøres det via Fjern/Tilføj programmer i kontrolpanelet.

tilbage til hovedmenu

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 11-06-07 19:10

Citat
prøv med trial versionen af den her http://spotauditor.nsauditor.com/ den har jeg i hvertfald haft brug for mange steder og den har virket

Den har jeg prøvet og da den skulle vise password,stod xxxxxxxxx og hvis jeg ville se dem skulle jeg betale

Kommentar
Fra : disken

Dato : 11-06-07 19:10

Kør programmet, skal ikke installeres__
se under SECRETS, og der dumper en masse op.
http://www.gtopala.com/

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 11-06-07 19:24

Det er ikke bare det at forhindre messenger i at starte,det er bare at kunne oprette en ny messenger med feks en ny e-mail adresse og password,jeg har slette den gammel og download den nye,men den vil ikke give mig lov til at oprette en ny fra grunden,når jeg har installert den nye kommer der bare den vindue frem hvor der står windows id og password og så er man jo lige vidt,der må åbenbart ligge rester af den gammel messenger på computeren
Jeg kunne jo bare formater computeren,så er det helt væk,men så ved jeg også hvem der kommer til at installer aller programerne på hendes computer igen. OG DET GIDER JEG IKKE

Accepteret svar
Fra : disken

Modtaget 119 point
Dato : 11-06-07 20:06

Så LOCK AF messenger, og gå på MSN hjemmeside og opret ny KONTO.
Eller SLET gammel.
Der plejer at dukke ''flere'' login muligheder frem.
Tænker på MAIL.

Kan også gøres ved IKONET_ved URET, hvis du har det_ start-linien?
LOG IND = UD SOM /// PÅ SOM, og vælg en anden mail_adresse.
Virker hos mig. men som sagt er HELT med på, hvad der lige tænkes på
MEN HUSK, AT FØR DU KAN LOGGE IND PÅ EN NY____
SKAL DU LOGGE AF PÅ DEN GAMLE,
Muligt dette skal FOREGÅ direkte på MSN hjemmeside.

Eller´s har jeg misset spørgsmålet.

Du SKAL IKKE oprette en KONTO over MSN, MEN over LIVE

Mener, den dukker op, når der skal oprettes nye ???
mail_adresser,,,,I GAMEL DAGE,
FØR det´der nu, hedder LIVE, har ALDRIG selv brugt den måde at oprette på.
Dette skal du gøre over Messenger LIVE.
Hvor du kan logge ud og ind, på flere konti, eller tilføje NY konti.

Sorry, hvis det er lidt RODET, men det er bare mig.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 11-06-07 20:11

Du skal klikke på IKONET, og LOGGE af,
for derefter at logge på som NY BRUGER.

Ny mail o.s.v hvilket du så bliver spurgt om,
altså hvilken BRUGER, du vil logge ind på / som
Men du skal stadig LOGGE af GAMMEL bruger, først.

Eller åben Messenger for at lave forandringerne DERFRA.

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 11-06-07 20:42

Disken
Jeg havde selv siw og nu til det flove,jeg lå engang den ind som tips og så vidste jeg ikke engang at den kunne det

Men ok,jeg kiggede med siw på min egen og den fandt Messenger password,men på hendes INGEN messenger,den er installert,hvad fanden sker der

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 11-06-07 20:56

Citat
Så LOCK AF messenger, og gå på MSN hjemmeside og opret ny KONTO.
Eller SLET gammel.
Der plejer at dukke ''flere'' login muligheder frem.
Tænker på MAIL.

Kan også gøres ved IKONET_ved URET, hvis du har det_ start-linien?
LOG IND = UD SOM /// PÅ SOM, og vælg en anden mail_adresse.
Virker hos mig. men som sagt er HELT med på, hvad der lige tænkes på
MEN HUSK, AT FØR DU KAN LOGGE IND PÅ EN NY____
SKAL DU LOGGE AF PÅ DEN GAMLE,
Muligt dette skal FOREGÅ direkte på MSN hjemmeside.

Eller´s har jeg misset spørgsmålet.

Du SKAL IKKE oprette en KONTO over MSN, MEN over LIVE

Mener, den dukker op, når der skal oprettes nye ???
mail_adresser,,,,I GAMEL DAGE,
FØR det´der nu, hedder LIVE, har ALDRIG selv brugt den måde at oprette på.
Dette skal du gøre over Messenger LIVE.
Hvor du kan logge ud og ind, på flere konti, eller tilføje NY konti.

Sorry, hvis det er lidt RODET, men det er bare mig.

Ok,prøver det lige i morgen efter arbejde,gider ikke mere idag,har været en varm og hård dag

Kommentar
Fra : disken

Dato : 11-06-07 20:58

ANER det ikke, men prøv at logge af en MAILKONTI
og log ind på den NYE.

Kan sige, at det virker hos mig ==
medmindre kontoén er over 1 MND gammel,
så skal den gen-aktiveres.

Ellers har du sikkert lavet en FEJL/ 2 under install,
hvad jeg tvivler på.
Min virker, og jeg kan skifte mellem flere mail_adresser
hvis jeg klikker på IKONET, og logger af,
så kommer der en MAILADRESSE_LISTE
med SAMTLIGE MAIL_KONTIÉR jeg har hos MSN/ LIVE

Men om der skulle VÆRE forskel på en HOTMAIL vs_ msn.com
skal jeg ikke kunne sige, men ????
Men det skulle ikke undre mig.

MEN er det en BETA, eller BARE den
alle brugere kan hente...

-----------------------------
Har selv ? mener jeg, også smidt SIW herinde___

Kommentar
Fra : disken

Dato : 11-06-07 21:00

Hygge SIG i køligheden____

Orker heller ikke VARMEN___

Kommentar
Fra : disken

Dato : 11-06-07 22:09

BTW__

Har du genstartet Pcén

Eller prøv at rydde godt op på din pc.

Har før givet denne MEGET gode meninger med på vejen.
Bare du IKKE roder med dine ikoner___
http://www.tune-up.com/

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-06-07 02:14

Det var ikke særlig smart, at bruge hotmail som mail adresse til glemte passwords, men skaden er sket, og i vil oprette en ny Windows live ID eller hvad ? Når i har fjernet fra Tilføj/fjern programmer, skal du rundt på computeren og slette alle mapper, som har noget med Messenger at gøre, begynd med Denne computer, mappen Programmer og slet Messenger mapper der, tilbage og ind Documents and settings, åben mappen Applications Data (det er en skjult mappe, så i mappe visning, skal du lige først ændre til Vis skjulte filer og mapper) åben mappen Microsoft og slet både Windows Messenger og MSN Messenger mapperne, nu skulle i få adgang til at oprette et nyt ID, en anden mulighed er at oprette fra MSN Explorer, klik på Tilføj en ny bruger, så opretter i først en ny hotmail adresse og bagefter får i mulighed for at åbne MSN eller Windows Live Messenger med den nye ID, MSN Explorer er standard i ældre Windows instalationer, ved ikke om den er i alle, også de nyere, det kan konstanteres ved at klikke på Alle programmer, vil i benytte den sidst nævnte mulighed, så lad være at afinstalere Messenger, i kan nemlig ikke starte MSN Explorer uden at en eller anden Windows messenger er på computeren
Link til eventuel at hente MSN Explorer: http://explorer.msn.dk/

Kommentar
Fra : disken

Dato : 12-06-07 04:21

KONTI

IKKE MAIL...........

Kommentar
Fra : disken

Dato : 12-06-07 04:22

Men bevares___ALT KANDU/ da bruges
Men et eller andet er der ALTSÅ galt.

SORRY 2 say

Kommentar
Fra : disken

Dato : 12-06-07 04:23

Kommentar
Fra : disken

Dato : 12-06-07 04:25

o.s.v

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-06-07 08:49

gå i start og vælg kør og kopier nedenstående ind og klik ok - hvis du vil helt af med windows messenger - genstart din maskine

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

husk at lukke ned på ikonet og vælge afslut. Slet alt der måske kan ligge af rester - kør - regedit - find mappen og slet - genstart - gå i stifinder og se om der måske ligger en mappe der - slet - genstart.

herefter bør du kunne gå ind på hotmail - oprette ny konto - husk at vælge anden konto til password o.a oplysninger (for eks yahoo - gmail osv) - gå derefter til msn og hent windows live messenger - nu skulle du kunne oprette i det navn/id hotmail er oprettet i

Godkendelse af svar
Fra : jangchr

Dato : 16-06-07 08:52

Tak for svaret disken.