/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Spiritisme / Spørgsmål
10  svendgive.. 200
lyserød aura
Fra : Aisiha
Vist : 1313 gange
40 point
Dato : 12-11-07 13:36

Hej jeg var på jeres chat/ hjemmeside i går og så at der var en mor der spurgte omkring hvad en lyserød aura betød. Jeg har nogle spørgsmål og svar til dig hvis du er interesseret.
Kærligst Aisiha
P.s Du må gerne maile mig, da jeg ikke lige ved hvordan dette her system fungere og hvordan jeg ser om du har svaret tilbage. mette2007@yahoo.dk

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 12-11-07 14:40

ok

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 40 point
Dato : 12-11-07 15:05

http://www.kandu.dk/spg106756.aspx er det dette spørgsmål du mener ?

så klik på spørgers id og send vedkommende en privat meddelelse -"skriv til xxxxx"

Kommentar
Fra : Aisiha

Dato : 12-11-07 15:40

tak s. Kan godt se at jeg har en del at lære hvad angår chat og den slags ss

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-11-07 16:09

Citat
Kan godt se at jeg har en del at lære hvad angår chat og den slags ss

Her chatter vi ikke. På kandu foregår der videnskabelige samtaler.
Vil du chatte så er det arto/børnehaven man besøger.

Kommentar
Fra : Aisiha

Dato : 12-11-07 16:21

ok g

Kommentar
Fra : MUGN

Dato : 12-11-07 21:24

Teil.

Hvad f..... er det da for en holdning at have!!

Der kommer en der gerne vil hjælpe, og hvon det så sker kan da vel være lidt ligegyldigt. Men det må da være dejligt at være så korekt!
MUGN

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-11-07 22:10

Citat
Hvad f..... er det da for en holdning at have!!

Det er min egen holdning, lidt sjov lidt alvor.
Squ og fa... sådan

Du kan jo bare blacke mig som så mange andre.

Kommentar
Fra : Aisiha

Dato : 12-11-07 22:37

Det er hel i orden Teil, er ikke så nærtagende og har ingen ønske om at black liste nogen. Er min nysgerrighed al al for stor til g. Tænk hvad jeg gik glip af så. sss. Desuden har enhver jo ret til at have sine meninger, s. Men når du alligevel har så meget på hjertet kunne du så ikke give mig en hurtig indførsel i hvordan jeg lærer at bruge jeres system ordentlig så jeg også kan være med i jeres høj filosofiske og videnskabelige debatter. s

Godkendelse af svar
Fra : Aisiha

Dato : 12-11-07 22:38

Tak for svaret miritdk. Det var meget brugbart. ssss

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-11-07 22:43

velbekomme