/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Spiritisme / Spørgsmål
10  svendgive.. 200
Lyserød!
Fra : MUGN
Vist : 3449 gange
50 point
Dato : 07-07-07 23:57

Hvad betyder farven lyserød i vores aura?
Eller rettere hvad betyder farverne i vores aura, min søn kan se manges aura, og vil gerne vide mere!
MUGN

Kommentar
Fra : akle

Dato : 08-07-07 00:06

Lyserød er ikke beskrevet, men det er måske, inden farverne træder tydeligt frem?
Læs mere her: http://www.auratransformation.dk/Hilspaadinaura.htm
MVH Akle

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-07-07 09:37
Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 50 point
Dato : 08-07-07 10:53
Kommentar
Fra : valde.

Dato : 08-07-07 12:21

Tal med en psykiater.

Kommentar
Fra : lyngballe

Dato : 08-07-07 23:07

Folk med fastlåst bedreviden, manglende respekt for andres erkendelser og panisk angst for at der skulle eksistere noget ud over det fysisk erkendte univers bør altid tale med en psykiater.
vl h L

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-07-07 23:33

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 09-07-07 13:21

Du har da fuldstændig ret ,man må da ikke blive så fastlåst og ensidig, at man ikke engang givever plads for tvivlen!

Kommentar
Fra : MUGN

Dato : 09-07-07 21:45

jeg takker for dem som har fortalt mig noget som jeg kan bruge, og er meget glad for at der er nogen der forstår mit barns behov for at få mere viden, og ikke leve i den indskrænkede verden som mange vælger. Jeg har selv været igennem en del og ved hvad der er rigtig og hvad der er uvidenhed!
Knus MUGN

Godkendelse af svar
Fra : MUGN

Dato : 09-07-07 21:52

Tak for svaret miritdk.
Her har han mulighed for at læse sig lidt videre.
Tak for hjælpen!
MUGN

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-07-07 21:55

velbekomme

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 09-07-07 22:18

[CITAT]Jeg har selv været igennem en del og ved hvad der er rigtig og hvad der er uvidenhed!

men dog!

Kommentar
Fra : Spirrevip01

Dato : 28-03-08 19:40

Jeg har lige kikket i en bog jeg har "Auraguiden" af Jane Struthers. Jeg købte den fordi jeg selv er i stand til at se aura'er.
Men lyserød er ikke med i oversigten af farver....men derimod pink og lilla...jeg ved hvor svært det kan være at skelne mellem farverne....fordi de skifter hele tiden.....men mon ikke det er en' af de faver han har set.
Jeg vil anbefale dig at anskaffe dig bogen, hvis du/i vil vide mere om aura'er og farvernes betydning.
Bogen har jeg købt i Borgens bogklub.
Jeg ved at det ikke lige var det du spurgte om, men det vil tage alt for lang tid at skrive ned her...hvad farverne står for, og betyder.

Håber du kan bruge mit råd.

Kommentar
Fra : LunaBrondal

Dato : 04-12-09 16:33

Hej.
Farven lyserød står for:
- Venlig, drømmende og genert.

Hvis du har flere spørgsmål, så bare kom med dem. Jeg er selv meget trænet i at se aura, og har fordybet mig meget i det.

Mvh. Luna