/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
Flash Player vil ikke- Vista
Fra : metteto
Vist : 638 gange
200 point
Dato : 08-11-07 11:57

Efter jeg sidst formaterede HD og reinstallerede Vista kan jeg ikke få Flash Player (Adobe) til at køre/installere korrekt.
Når jeg installerer ser det ud som om den er korrekt installeret, men når jeg genstarte IE, så er Flash Playeren væk.
Som et desperat forsøg har jeg været inde og aktivere samtlige ActiveX blokereringer/ Deaktiveringer ( Har nulstillet efterfølgende)
Er der nogen der ved hvad jeg gør galt, eller om det er en af de fejl Adobe referer til at man skal køre denneher
http://kb.adobe.com/selfservice/viewContent.do?externalId=fb1634cb&sliceId=1
Jeg føler mig ikke 100% sikker på om det er det der skal til.
KH Mette

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-11-07 13:16

Hentede du den herfra: http://www.adobe.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash og læste installatinons vejledningen nedenunder ? Jeg har ingen problemer med playeren, så jeg kan ikke rigtig hjælpe dig videre, men forsøg igen og husk den gule linje foroven

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-11-07 13:18

Husk at fjerne markering fra toolbaren og sætte markering i I agree lige over Install now

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 13-11-07 23:19

Hej o.v.n

Ovennævnte er forsøgt talrige gange, desværre
Andre bud ??

Accepteret svar
Fra : Sygate

Modtaget 200 point
Dato : 13-11-07 23:23
Kommentar
Fra : disken

Dato : 13-11-07 23:25

http://www.kandu.dk/Spg112326.aspx
F_U_C_K adobe
+
NERO

De smider også LORT og virus med; forklædt som ???
Men Bevares__LOL har kun Norman.
+
En Firewall der IKKE , er glad for UDGÅENDE samtaler.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 13-11-07 23:27

Citat
http://www.kandu.dk/Spg112326.aspx

MEN________
Lader ikke til det virkede HELLER.

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 13-11-07 23:27
Kommentar
Fra : disken

Dato : 13-11-07 23:30

Og du har TILLADT AKTIVE X
kræves for at de kan AFLYTTE DIN PC_
Mens de LIGE ___ ser nærmere på den

Kommentar
Fra : disken

Dato : 13-11-07 23:31

Tog jeg nu 3 minutter om at skrive DET__ Øv

Kommentar
Fra : disken

Dato : 13-11-07 23:32

Citat
Moderskibet

?=

Godkendelse af svar
Fra : metteto

Dato : 13-11-07 23:34

Tak for svaret Sygate.
Nu lykkedes det endelig, jeg har bare ikke kunne finde ud af det.
Og tak for andre forsøg.
KH Mette