/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
I.E lukker ned efter flash ins
Fra : Ninus8
Vist : 504 gange
360 point
Dato : 11-11-07 09:24

Hej herinde... Håber der er nogen der kan hjælpe mig. Jeg har, efter flere meddelser om manglende flash 8 eller mere, installeret Flash 9. Nu kan jeg ikke komme ind på tv2-spil, ej heller på Kom og vind og spille. Nu lukker Explorer ned og genstarter. Jeg har været allesteder, for at se, om der skulle være flere med problem á la mit. Men syntes ikke at kunne finde noget svar. Det er ny computer med Vista som styreprogram. Håber der er nogen der kan hjælpe mig... Med venlig hilsen Ninus

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 11-11-07 10:17

nu er tv2 spil jo JAVA spil, så det er java du mangler til de spil

http://www.java.com/en/download/index.jsp

Kommentar
Fra : Ninus8

Dato : 11-11-07 10:29

Jeg har nyeste Java, og nu flash. Men når jeg går ind for at åbne spil i de førnævnte sider, skriver den: "IE blev afbrudt, prøver at finde problem" --> "IE genstarter"...

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 11-11-07 10:41

har du prøvet at genstarte din pcer?

Evt køre ccleaner, for at tømme alle dine temp filer?

http://www.ccleaner.com/download

Kommentar
Fra : Ninus8

Dato : 11-11-07 11:18

Det virker ikke.... Gider snart ikke mere!!! Må finde een der kan finde ud af at komme rundt i computeren... Har genstartet det hele, og den vil stadig ikke... Aner virkelig ikke hvad jeg ellers kan gøre... Det er altså frustrerende...

Kommentar
Fra : disken

Dato : 11-11-07 14:08

Prøv at SKAN for virus / mallware.
Har ikke megen tiltro til Adobe mere.
Slet ikke med den nye CS3 serie.

Eller afinstaller den igen.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 11-11-07 14:09

Citat
Eller afinstaller den igen.

Den plejer at ligge i C:/ windows/ dowloade programmer

Kommentar
Fra : Ninus8

Dato : 11-11-07 23:09

Har afinstalleret Adobe Flashplayer igen, men nu kan jeg slet ikke se film osv. Og nu kan jeg heller ikke komme ind og geninstallere. Har prøvet at være inde på C:windows/downloaded programmer--> der ligger nu 2 beskadiget filer fra Flash, som jeg ikke kan fjerne?! Arrrgghh... Men hvad er alternativet? Er der nogen alternativer?

Kommentar
Fra : disken

Dato : 12-11-07 02:52

Masser

Kommentar
Fra : disken

Dato : 12-11-07 02:59

Hnet dette, og lav en ORDENTLIG oprydning
Udgaven virker på Vista.
Gå til CLEAN UP /// KØR FØRSTE OG SIDSTE PROGRAM
Derefter kan du ''lige'' vænne dig til programmet.
Lad være med at KØRE 1 - CLICK.
Bare affbryd.
Du kan ALTID gendanne, hvis du klikker på RESQUE- center
Derefter går du til OPTIMIZE/ improve..
http://www.tune-up.com/products/tuneup-utilities/

Kommentar
Fra : disken

Dato : 12-11-07 03:04

Når du har gjort DET, går du på denne side, OG FJERN FLUEKLATTEN VED GOOGLE

http://www.adobe.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash

INSTALLER DET AKTIVE X, DER KOMMER.
fJERN DET BAGEFTER MED TUNEUP

MEN HUSK AT GIVE TILLADELSE TIL AKTIVE X FRA ADOBE
ellers er det en ommer_ IGEN
-----------------------------------------------------------------
Citat
Derefter går du til OPTIMIZE/ improve..

Hvis der skal mere SPEED på Vista

Kommentar
Fra : disken

Dato : 12-11-07 03:05

Citat
Gå til CLEAN UP /// KØR FØRSTE OG SIDSTE PROGRAM

UD FOR CLEAN UP

Kommentar
Fra : disken

Dato : 12-11-07 03:09

Virker den fra Adobe ikke, har jeg haft held med at
installer deres prøve program ´? Flash CS3

Kommentar
Fra : Ninus8

Dato : 15-11-07 18:50

Hey herinde... Har midlertidigt afinstalleret Flash 9, vha. Adobe's anvisninger, og har istedet fundet 8'eren. Det fungerer indtil videre... Men hold op et besvær, og roderi det kan lave. Tak for hjælpen allesammen. Skriver igen, hvis der bliver noget igen... Tak allesammen, igen Med venlig hilsen Ninus8

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 15-11-07 19:21

DVSL

og held frem med det