/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
humøret er nede
Fra : thyfoon
Vist : 798 gange
500 point
Dato : 16-08-07 22:48

trænger til at få humøret op Odense Kommunden går mig på nerverne jeg bliver stresset af dem bliver hys og ked af det
trænger til luft tak

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-08-07 22:55

Jamen thyfoon , det er da noget værre noget med dig. Hvad er det specielt som driller, piner, generer dig ved Odense kommune??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-08-07 23:21

thyfoon -> Du kan være sikker på at Klumme KUN udlukker (dårlig) luft

Klumme/Krummen = Skadedyr !

http://www.kandu.dk/Tip7539.aspx

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=29755

En selvbestaltet platugle:
Citat
Det er da fløjtende ligegyldigt hvad idioten kalder sig - det er da personen (Mogens) bag pseudonymet der, i øvrigt velfortjent, bliver udelukket. Så kan han da kalde sig hansandersen22, knaldhætten, eller hvad han nu finder på næste gang, det gør da ingen forskel.

http://www.kandu.dk/Spg14735.aspx

..men præcis hvad mener du? Er det kommunen som af spare og rationaliseringshensyn IGEN kun begunstiger de 'selvhjulpne' bedsteborgere og skider de 'svage' et hatfuld? (..med henvisning til råderum for skattelettelser og effektivisering af den offentlige sektor, under mantra'et:

Mere 'service' for de samme penge? (= nedskæringer)

Så er der kun at håbe på at det ændre sig ved et kommende folketingsvalg ..subsidiært kommunevalg.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-08-07 23:26

Du synes osse lige du skulle ødelægge denne tråd,. Det gør du så bare molo

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-08-07 23:31

Stem Socialdemokratisk.....

Men på eget ansvar

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 16-08-07 23:51

Thyphoon, du kan slet ikke undgå, at blive i bedre humør nu. Der er lagt op til et vaskeægte "Molo-Klumme" show. To af Kandu`s største entertainere og humørspredere , vil divertere med diverse udgydelser, af stærkt svingende kvalitet, men med høj underholdningsværdi .

Sit back and ENJOY

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 16-08-07 23:56

Alt det offentlige skaber bøvl og makværk!! Ved ikke hvad de plager dig med, men den "fine" kommune sammenlægning har lavet bøvl for mig også

- Anden

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-08-07 00:03

stl_s LOOL Du er go

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 17-08-07 00:07

Thyfoon, væn dig til det og saml en masse viden og energi..det er det eneste der duer. Viden er vejen frem, når du sæøger noget, så sæt dig ind i alle pargraffer omkring det..ellers er man dårligt hjulpet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-08-07 00:23

Citat
Thyfoon, væn dig til det og saml en masse viden og energi..det er det eneste der duer

Du skal da bare være gode venner med en journalist

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-08-07 00:39

thyfoon

Du skriver du trænger til luft.

Men hvad er det helt konkret, som Odense Kommune gør mod dig siden du er så nedtrykt !!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-08-07 00:46

Jeg henholder mig blot til: Klumme/Krummen har INTET at gøre på dette board:

http://www.kandu.dk/Tip7539.aspx

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-08-07 01:15

Proxyserver ude i 'byen' eller ej !

..og med de for mig blacklistede 'smædekampagner'
..burde kandu.dk teamet træde i karakter og endnu engang bortvise disse fredsforstyrrere !

*IMHO* </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-08-07 01:36

Mango har ret, Thyfoon!

Bliv stædig - bliv ved, til Kommunen alligevel finder den rigtige paragraf, men dem, de kan få "lokket" med på, at kommunen intet kan gøre, er liiige sagen for dem.

Men de er til for dig! Hvis ikke de var, fandtes de slet ikke!

Synd, at personalet er en lus mellem to negle, men kan de ikke klare det, må de vælge et andet job....

Du/vi er personalets job - så de kan bare se at deres arbejde, nå!

Moster

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 17-08-07 11:37

mangorossa camillasmoster molokyle klumme

jeg er godt inde i paragraferne jeg har hjælpe af Dansk handicap forbund men og det er et stort MEN

Jeg er inkontines med de gener der har jeg bruger ble og nu har den sags behandler jeg har krævet at jeg går fra en mande ble til en kvinde ble den dækker ikke noget og jeg kan ikke bruge den de vil ha billeder af mig med de forskellige bleer på så de ved selvsyn kan se at den nye ikke passe de vil også ha et billede af penis så de kan se at den ikke kan bukkese ned af og sagsbehandlersn kommentar er du tager to møtrikker og noget snor så binder du dem stramt om penis og så hjælper det men ellers kan grunden være til at du vil beholde de bleer du har nu jo være at du elsker at gå med ble.

vi har også søgt andet hjælpe middle samme sted men de vil ikke svar min sagsbehander fra DHF hun rykker hun klager og sender det vider og når reg sydanmark sender klagen vider svare de heller ikke dem

den ble type jeg bruger kan jeg ude mærket få dækket på en §112 men hendes kommentar til det er så kommer alle mulige ideoder rende og kræver samme ble som dig den type ble jeg bruger koster 6kr men de de forslåre koster 1 kr (bruger ca 4-5 i døgnet) og så har kommune lavet ny inkøbs aftale der gør at de frem over kun køber bleer til kvindr og så skal mæn også bruge den de bleer jeg har nu kommer samme sted fra som kvindemodelen men den bevilling de har lavet skal jeg bruge to typer bleer hvorimod jeg kan nøjes med en type nu

det er den måde hun er på over for mig jeg har haft den sagsbehander siden det her starter det er ca 4½ år siden og vi har ikke kunne sammen hun er nedlagen over for mig og de læger hun har sendt mig til på sygehusen tror ikke på, en proffesor ej heller på min sagsbehandler de er fulde af løgn eller de ved ikke hvad de har med at gøre er hendes kommentar.

ved ikke om det giver hoved eller hale på det jeg skriver *s* men er bare så s..... frustret og møj ked af det.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-08-07 12:07

Citat
de vil ha billeder af mig med de forskellige bleer på så de ved selvsyn kan se at den nye ikke passe de vil også ha et billede af penis så de kan se at den ikke kan bukkese ned af og sagsbehandlersn kommentar er du tager to møtrikker og noget snor så binder du dem stramt om penis og så hjælper det men ellers kan grunden være til at du vil beholde de bleer du har nu jo være at du elsker at gå med ble.

Den slags udtalelser er lige til ½ i spjældet....

Sagsbehandleren har INTET med lægeanbefalinger at gøre - de er IKKE læger..
Henvend dig til en sagsbehandler på sygehuset så skal han/hun nok sætte kommunen på plads.
Og jo - sygehuset har en sådan og de er netop specialiceret i den slags....

Citat
hun er nedlagen over for mig og de læger hun har sendt mig til på sygehusen tror ikke på, en proffesor ej heller på min sagsbehandler de er fulde af løgn eller de ved ikke hvad de har med at gøre er hendes kommentar.

Og så går du ellers DIREKTE til hendes overordnede i værste fold borgmesteren....

Hun skal hældes ud af kommenen og fratages sin "titel".....

Hun er til for dig IKKE omvendt...

Hvis din historie virkelig er som du skriver er det en sag for ombudsmand og amtslæge....

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-08-07 12:16

refi - nemmerlig!!!

Hun skal skamme sig!!!!!

Har du talt med visitationen for hjælpemidler?

Hvad med at få fat i en journalist?

Trøstekram
Moster

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-08-07 12:18

Socialudvalgsformanden.....hvis det ikke er en socialborgmester. (Odense er vist magistratsstyret)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-08-07 12:19

Og sørg for ALTID at have en bisidder med ved ethvert møde med den tossede kæl....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-08-07 12:26

Citat
Og sørg for ALTID at have en bisidder med

Ja - det er VIGTIGT med et vidne....

Personen behøver hverken kende dig eller sagen - men det er selvfølgelig bedre....

Som sagt kan sygehusets socialrådgiver være behjælpelig....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-08-07 12:28

Du kan osse være rådden og tage en lille båndoptager i lommen Kan ikke se sådan en skøjte har fortjent bedre

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 17-08-07 12:29

desvære er min historie sand

fruen har hørt med hver gang men ja jeg er begyndt med en bisider jeg overvejer at kontakte en gammel ven på eb og høre om hun vil hjælp
men jeg ved ikke om jeg er for flink jeg giver dem lidt i nu ( og blver mere kørt ned)og kan jeg beholde de bleer jeg bruger gider/orker jeg ikke det medie postyr det er men de tanker kræser om at hun skal på forsiden af eb
har bare ikke kræfter til mere jeg er kørt ned

Camillasmoster hun er desvære også boss for de hjælpemidler jeg skal bruge det er i forbindelse med inkontines havde det bare være alle ander hjælpemidler så var det en anden

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-08-07 12:47

Hun kan ikke ændre på hvad en læge ordinerer - det har hun INGEN kompetance til.....

Hun kan MAKSIMALT udtale sig om det er noget kommunen dækker, men så må hun jo "hoste" op med hvorfor de ikke dækker....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-08-07 12:49

Og er hendes begrundelse at du sagtens kan bruge andet end det der er ordineret....

Så er hun på så tynd is at det kun er vand....

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 500 point
Dato : 17-08-07 15:07

hvad f***** bilder de sig ind de små skrankepaver ?????????????????

jeg er så rasende at jeg ikke kan finde ord !

Men - sad lige og tænkte på at båndoptager i lommen og i særdeleshed tilknyttet telefonen ville være en god ting her - det er IKKE ulovligt hvis der gøres opmærksom på det (og det skal huskes hver eneste gang) - Så kunne det jo være sådan en såkaldt sagsbehandler kunne flyttes væk fra den skranke hun sidder og regerer fra.

Thyfoon du skal videre op i systemet - det er dig - os - der betaler for den hjælp du skal have og ikke for manglen derpå.

off topic: jeg har kendskab til en mand der efter en hjerneblødning knap kan gå - det lidt han kan strækker ikke mere end få meter - han sad hjemme i 1½ år uden mulighed for at gå i byen selv - endsige komme til postkassen ( kun hvis der tilfældigt var nogen der kunne hjælpe udefra)- efter 1½ år fik han hjemmehjælp hver anden uge - og først nu efter over 2 år har han fået en kørestol - som han ikke kan bruge til at handle i fordi de ikke har fået sat kurv på - den vil de ikke komme med fordi han ikke har skrevet under på et spørgeskema - HAN KAN IKKE SKRIVE EFTER HJERNEBLØDNINGEN HVAD DE ER HELT KLAR OVER.

er det virkelig sådan et danmark vi ønsker os ???

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-08-07 15:14

Citat
Thyfoon du skal videre op i systemet - det er dig - os - der betaler for den hjælp du skal have og ikke for manglen derpå

Det er så rigtigt som skrevet, i modsætning til mange andre nasserøve, som får i hoved og røv, uden stort set at fejle noget som helst.

Det er en sand fornøjelse, at være med til at betale til personer som dig Thyfoon.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-08-07 18:56

Jeg kan godt forstå dig, Thyfoon, når du ikke orker al den ballade!

Hun skal meldes for chikanerier, og det, der er værre!

På med vanten, ven, du skal se, du får uanede kræfter, når der kommer lys for enden af tunnellen.

Krammer
Moster

Godkendelse af svar
Fra : thyfoon

Dato : 17-08-07 21:38

Tak for svaret miritdk.

Ja miritdk. det er åbenbart det vi ønsker os alle taler om vælfær flere penge til dit og dat men når det så gælder så er det bare varmt luft de lukker ud. politiker er som HTH KØKKNER LOVER OG SKUFFER

jeg vil gerne give ha point til alle klumme mono camilamoster magaosa og alle jere ander tak fordi i gider at lægge spalteplade til mit klykeri men har/havde brug for at få luft

jeg har i dag snakket med dem der lever bleer til mig og de har været flinkt til at hjælp mig.

min beviling var lavet om til de nye bleer men hun skrev en anden dato og har sendt mig et år forbrug af mine bleer så jeg har lidt at stå i mod med så jeg ikke løber tør forløbig så dem er jeg sq taknemlig for at de hjælper og ikke køre efter reglerne for hun kunne godt se at de er galt på den

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-07 21:42

Citat
taler om vælfær flere penge til dit og dat men når det så gælder så er det bare varmt luft de lukker ud. politiker er som HTH KØKKNER LOVER OG SKUFFER
... øv hvor har du bare alt for meget ret !

godt du fik luftet ud manglede da bare

og ekstra godt din bevilling blev lavet om - det er jeg så glad for at høre

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 18-08-07 09:45

miritdk det er desvære kun medligertidtig hender der sender mig bleerne må ikke lave om på det hun kom til " " at kikke på en gammel så jeg kunne få dem jeg plejer ind til min bevilling er lavet om til de gamle igen men hun under sig også ovre hvorfor mæn skal bruge kvinde modeler

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-08-07 09:51

aws - nå men et års forbrug giver dig lidt plads og tid til at kunne gå videre - det er helt horribelt at lave sådan nogen ensretninger !!!
Har du tænkt dig at gå videre med sagen ???? Ved godt ens energi og lyst til at have med fjolserne der ikke tænker på hvad de har med at gøre er meget lille når man er ked og opbragt - men gør du ikke noget så vender tingene jo ikke.

Jeg håber du og dine kan komme igennem og at du får hvad du skal bruge - det er en lang sej omgang - men nok det eneste der kan gøre en forskel.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-08-07 15:24

Thyfoon - det var sq da en qind, der ku' ta' affære. Dejligt!

Men som miritdk skriver, skal kajakken jo vendes.

Håber, du får mod på, at få den til det

Her er det, at et lille hint til pressen, vil være godt.

Se overskriften:

Odense Kommune har indført, at handicappede mænd med inkontinens, skal bruge kvindebleer!

Varme tanker til dig!

Moster

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-08-07 15:38

der er i den grad noget i det her danske system der skal tages op og vendes - jeg synes tendensen er bekymrende

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 18-08-07 16:28

Thyfon, jeg sidder og tænker på, at her i min kommune er det hjemmesygeplejersker der har med bevilling af inkontinenshjælpemidler at gøre. Eller de visiterer ihvertilfælde...en alm. sagsbehandler har da ikke en skid forstand på sådan noget.
Hun skulle dælme selv prøve at være utæt, så ville hun nok tænke anderledes.

Jeg får sådan en lyst til at gå til pressen...uuuhh hvor er jeg harm!

Håber dælme du får samlet kræfter...ellers lad høre fra dig igen.
Så ska vi komme efter hende ska vi!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-08-07 18:33

Ja, jeg er sq klar til at gå i aktion, hvis I andre er!!!

Velfærd - min

I min kommune er det også en sygeplejerske, der varetager det.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 19-08-07 00:23

ja og det SKAL det absolut være...ikke en sagsbehandler, der har brug for at lave fis med det, for at få det igennem. Jeg er dybt rystet.
Thyfon, hvis ikke det her går i orden er jeg villig til at komme og biside dig. og det går ikke stille for sig.
Hvor må det have været "nederen" at stå til måls med....føj!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-08-07 12:12

Vi stiller hele bundtet på Odense Kommune!

Thyfoon og mango som teamet, os andre som backup.

Skrankepaverne vil aldrig glemme det!