/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Spar papir ved udskrift ????
Fra : k_m_s
Vist : 536 gange
200 point
Dato : 09-08-07 15:57

Hej

Microsoft gjorde meget ud af at fortælle at man kunne spare papir ved at vælge hvad man ville have printet ud i den nye Explorer ved hjælp af den nye funktion "vis udskrift"
Jeg har endnu ikke fundet ud af hvordan man gør det, man kan jo vælge at zoome men det har man jo altid kunne.

Er der noget jeg ikke har forstået?

Hilsen
Kim

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-08-07 16:02

Citat
Microsoft gjorde meget ud af at fortælle at man kunne spare papir ved at vælge hvad man ville have printet ud i den nye Explorer ved hjælp af den nye funktion "vis udskrift"

Det har man vel altid kunne.....

Vil du "kun" have en del af med ud kan du bare markere det du vil have og printe det markerede...

Er det for bredt til papiret så den frådser kan du sætte det ind i word og prite derfra.....

Masser af sider laver printvenlige udskrifter hvor ALR overflødigt er skåret fra....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-08-07 16:03

Ret selv lige "slåfejl"

Kommentar
Fra : disken

Dato : 09-08-07 22:08

Citat
Microsoft gjorde meget ud af at fortælle at man kunne spare papir ved at vælge hvad man ville have printet ud i den nye Explorer ved hjælp af den nye funktion "vis udskrift"
Jeg har endnu ikke fundet ud af hvordan man gør det, man kan jo vælge at zoome men det har man jo altid kunne.

Du kan andet END CUTTE, det DU ikke vil have med.
Ellers skal du gemme/ udskrive som pdf.
Men det sparer IKKE på blækket.
http://windows.about.com/od/printing/ss/saveink.htm
http://www.google.dk/search?hl=da&q=save+ink+program&meta=

Kommentar
Fra : disken

Dato : 09-08-07 22:11

Citat
Spar papir ved udskrift ????

Troede du ville spare BLÆK___
Stopper her

Accepteret svar
Fra : Millister

Modtaget 200 point
Dato : 10-08-07 00:56

Det betyder at når du vil printe ud fra nettet, kan du gå op i filer og tykke "Vis udskrift"

Så pakker den siden så den passer på A4 ark.. så slipper man for at ligge det over i Word eller lign. og rode med det..

Er meget smart Hvis man virklig vil printe hele siden ud og ikke bare noget tekst derfra. Eller hvis man bare vil spare tid

Kommentar
Fra : disken

Dato : 10-08-07 00:58

Citat
Det betyder at når du vil printe ud fra nettet, kan du gå op i filer og tykke "Vis udskrift"

Så pakker den siden så den passer på A4 ark.. så slipper man for at ligge det over i Word eller lign. og rode med det..

Er meget smart Hvis man virklig vil printe hele siden ud og ikke bare noget tekst derfra. Eller hvis man bare vil spare tid

Har du en side4 at henvise til__

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 10-08-07 01:43

Er den gået død den her tråd eller hvad?

designet er godt nu, men man skal stadig gi' en masse oplysninger..

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 10-08-07 01:45

Ops, forkert tråd

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 12-08-07 16:08

NU! er den gået død

Godkendelse af svar
Fra : k_m_s

Dato : 16-09-07 08:11

Tak for svaret Millister.
Jeg troede at det var en smartere funktion end markering og "udskriv markering"
Der er jo ingen mulighed for at fravælge noget man ikke vil have printet ud inde i "vis udskrift"
Men sådan er det så
God søndag.
Kim