/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Newmark pladespiller
Fra : Oldboston
Vist : 465 gange
100 point
Dato : 05-08-07 15:02

HVis nogen kender Newmark pladespiller, ved de sikkert, at den kan overføre vinylplader direkte til pc'en. Såvidt jeg har forstået kører Newmark også med 78rpm. Men er det ensbetydende med, at den også kan afspille lakplader - altså de gamle 78'-lakplader fra 1030'erne op til 1960'erne? Eller skal der indsættes nogen form for mellemled eller andre finesser, eller er der helkt andre metoder, der skal til for at kunne få de gamnle plader med Osvald Helmuth, Raquel Rastenni og datides store navne ned på sin PC? Håber på et godt svar - helst et, der er lige til at gå til.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 05-08-07 16:14

Jeg har allerede skrevet et langt indlæg i dit andet spørgsmål, vil kun tilføje at der muligvis er en optageprogram med, når du køber pladespilleren, ellers brug en af dem jeg foreslår i det andet spørgsmål

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-08-07 17:22

Hvis pladespilleren kan køre 78-plader er komputeren da ligeglad....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-08-07 17:23

Men læg lige et link til den pladespiller.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-08-07 17:26

Hvis det er denne (så har du stavet forkert) er der ingen problemer....

Software medfølger.....

http://www.aage.dk/default.asp?page=/Shoppingsystem/vare.asp?varenr=36539

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-08-07 17:27

Citat
helst et, der er lige til at gå til.

Det er bare at installere softwaren - sætte den i USB - og køre derudaf.....

Godkendelse af svar
Fra : Oldboston

Dato : 28-08-07 03:26

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-08-07 03:37

Tak var mit indlæg til nogen hjælp ?