/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Mellem uddannelser / Spørgsmål
10  erling_l 510
sygeplejerskeuddannelsen bøger
Fra : freddiemercury
Vist : 1495 gange
100 point
Dato : 28-07-07 20:59

jeg efterlyser en bogliste til sygeplejerskeuddannelsen med start aug 2007
og hvor kan jeg købe bøgerne aller aller billigst henne ?

venligst

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-07-07 21:05

Vent du med at tænke på bøger på nuværende tidspunkt.

Din "lærer" vil fortælle dig hvilke bøger, der skal bruges, når uddannelsen starter.

Men tillykke med at du er kommet ind på uddannelsen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-07-07 21:06

Du kan sætte et opslag op på dit uddannelsessted, og efterlyse brugte bøger, du skal bare være opmærksom på, at nogle af bøgerne kan være "updaterede"

Du kan også sætte annonce i www.dba.dk

Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 28-07-07 21:09

men når jeg så får boglisten, hvor det er så billigst at købe dem
udlandet eller ?

savner nogle gode seriøse links - adresser

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-07-07 21:09

Prøv lige at kikke her

http://www.pensum.dk/

http://www.studenter-rabatten.dk/asp/marked/

http://www.so.dk/

http://www.denrullendeboghandel.dk/

Pøj pøj med uddannelsen, hvor er det dejligt at du tænker i de baner, der er jo stor mangel

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 28-07-07 21:10

Og meget ofte er det sådan, at det kun er et enkelt afsnit i en bog, der skal bruges.
Den kan som regel lånes på biblioteket.

Du kan ikke købe ind før du ved hvilke bøger/afsnit fra bøger, der skal bruges.

Det er meget forskelligt fra det ene uddannelsessted til det andet.

Godkendelse af svar
Fra : freddiemercury

Dato : 28-07-07 21:12

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-07-07 21:17

Det er også muligt, at i kan få rabat ved at hele holdet køber ind sammen, gennem læreren.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-07-07 21:29

Tak

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-07-07 21:31

prøv engang at se dette link, så kan du få et fingerpeg om hvilke bøger du skal holde øje med, dem tror jeg godt nok ikke du kan låne på biblo

http://www.kandu.dk/Spg72594.aspx

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-07-07 21:36

Nordsted1

Det spørgsmål er næsten 2 år gammelt, det kan du ikke sammenligne med d.d

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-07-07 21:43

Kender to der læser til sygeplejerske, og de bruger formuger på bøger, også fordi de i uddannelsen bruger dem som opslagsbøger i hele studietiden, de har ikke talt om, at de kan låne sig frem på biblioteket