/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
Billige studiebøger til sygeplejestudiet~
Fra : Annebonde
Vist : 852 gange
100 point
Dato : 16-08-05 11:32

Hjælp!
Jeg er kommet ind på sygeplejeskolen, og skal derfor ud at bruge noget lignende en million på bøger m.m. - det er ikke rart, når man de sidste 3 år har arbejdet fuldtids, og nu skal vende sig til en su....føj! Er der ikke en er jer der evt. har taget uddannelsen og har lyst til at sælge bøgerne - en der kender en, der kender en - eller bare bare et par gode råd om hvor jeg kan finde billige, evt. brugt kvalitets bøger til su-venlig pris. Alt er velkommen....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-08-05 11:46

evt. sætte et opslag på sygeplejeskolen?

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 16-08-05 12:35

http://www.dba.dk/asp/Soegning/soegning.asp?RubrikId=29656 her er der en Mette som har sygeplejebøgerne til salg

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-08-05 13:13

Telefon: 49 26 26 17
Email: jacob.hansen@hansen.mail.dk
By: Ålsgårde | Sjælland - Nord

er Mette's tlf. og e-mail iflg. den blå avis

Kommentar
Fra : notatoy

Dato : 16-08-05 13:35

Hej.
Jeg har et par stykker, men ved ikke om det er nogen af dem du skal bruge:
Medicinsk mikrobiologi og infektionspatalogi Nyt nordisk forlag
Medicinske sygdomme Nyt nordisk forlag
Selvforvaltning pædagogisk teori og praksis Socialpædagogisk bibliotek
Klinisk kemi, klinisk fysiologi og radiologi nyt nordisk forlag
Forebyggende sundhedsarbejde Munksgaard
Identitet og udvikling Leif Moustens forlag
biokemi nyt nordisk forlag
anatomi og fysiologi nyt nordisk forlag

Det er nogle vi bruger på mit studie, men ved jo ikke om du skal bruge de samme?

Godkendelse af svar
Fra : Annebonde

Dato : 17-08-05 11:17

Tak for svaret Nordsted1. - jeg har været inde på siden, og fandt flere gode emner! Tusinde tak for hjælpen, det var lige det tip jeg manglede ( super fedt at spare over 3/4 af prisen på nye bøger)

God vind

Anne

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-08-05 11:21

Dejligt at hører fra dig. Ja bøger er en dyr omgang, heldigt for dig at du kan finde dem brugt, mange studerende vil beholde dem som opslagsbøger senere hen