/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål

Smalltalk
Hvem har tjek på det ????
Fra : refi
Vist : 668 gange
100 point
Dato : 18-10-06 11:09

Kandu har i følge statestikken NU 90284 spørgsmål (dette må være korrigeret for slettede osv.)

MEN

Hvor mange af disse er egentlig besvaret/lukket

Det melder historien ikke noget om - eller gør den ??

Fra : 3773

Dato : 18-10-06 11:12

Det er altså ret mange at begynde at tælle refi!

Fra : 3773

Dato : 18-10-06 11:13

Jeg stoler ikke rigtigt på de statistikker. Iflg dem er der pt 1160 online!

Fra : dova

Dato : 18-10-06 11:24

Du kan jo bare begynde fra en ende, gå igennem alle kategorierne (nemmest i alfabetisk orden )og se hvor mange ubesvarede der er under hver kategori, og så lægge dem sammen

mvh dova

Fra : refi

Dato : 18-10-06 11:28

"dova"

Det var jo det jeg ville høre om nogen havde gjort sig den ulejlighed

Jeg gider IKKE - var bare nysgerrig...

"3773"

Du har fuldstændig ret med hensyn til statestikken....

Af og til er der kun 2 ( TO ) på kandu selvom debatten går livligt samtidig

Fra : ans

Dato : 18-10-06 11:55

Sletter eller annullerer du et spørgsmål, så ryger det ud af statestikken og er derfor ikke med i de stillede spørgsmål åbne eller lukkede.

Hvis der iflg. statestikken er 90.290 spørgsmål, så find selv ud af, hvor mange af dem, der er åbne eller lukkede.

Citat
Af og til er der kun 2 ( TO ) på kandu selvom debatten går livligt samtidig

Hvor ser du det refi?

Desuden kan man godt være på kandu uden at være logget ind som bruger, det tæller jo også med i online statestikken, det er det antal personer, som lige surfer på kandu, der også tæller med.

Men hvor ser du, at der kun er 2 på kandu selv om en livlig debat er igang?

Fra : refi

Dato : 18-10-06 12:21

Det står da ovre til højre i STATISTIKKEN i øjeblikket 708

Den med de annulere og slettede gjorde jeg allerede opmærksom på i spørgsmålet - så det er helt på rene.

Fra : refi

Dato : 18-10-06 12:22

709

Fra : ans

Dato : 18-10-06 12:29

Det med

Citat
statestikken

skrev jeg kun fordi du selv havde skrevet det i dit spørgsmål LOOL

Har du selv på et tidspunkt set at der kun var 2 online, det har jeg ikke, men jeg er heller ikke online døgnets 24 timer LOOOOL?

Desuden kan du ikke regne med hvor mange, der er online eller ej, den funktion duer ikke.

Fra : 3773

Dato : 18-10-06 12:31

Hvad duer egentlig her?

Søge: Nej
Statistik: Nej
Oprydning i private tråde: Nej
Censur: For nogen ja, andre nej

Fra : refi

Dato : 18-10-06 12:44

Vi kan da hurtigt blive enige om at statistikken ikke er på toppen....

Så forleden dag en side med 6 forskellige statestikprogrammer der kørte på engang...

DE VAR ALLE FORSKELLIGE

Og jo - jeg har sandelig set op til flere gange at der kun var 2 online (jeg var den ene )

Fra : ans

Dato : 18-10-06 12:48

Citat
Og jo - jeg har sandelig set op til flere gange at der kun var 2 online (jeg var den ene

Var det så din dobbeltprofil, der var den anden LOOOOL

Fra : refi

Dato : 18-10-06 12:57

Har IKKE nogen dobbeltprofiler - hvad skulle jeg dog bruge dem til.....

Fra : ans

Dato : 18-10-06 13:12

Hvis du nu ser her

http://www.kandu.dk/groupview.aspx?grpid=20608

Så vil du kunne se hvor mange spørgsmål i kategorien smalltalk der er lukket og hvor mange, der er åbne.

Så det er bare, at gå hver enkelt kategori igennem, så får du resultatet.

Det hedder stadig "STATISTIK" LOL

Citat
statestikprogrammer

Fra : refi

Dato : 18-10-06 13:50

En ret generel tyrkfejl

Meningen var jo ikke at JEG skulle tælle, men om nogen allerede havde gjort det eller vidste hvor det evt. var oplyst.....

Fra : dova

Dato : 18-10-06 14:26

Jeg har da prøvet engang, at der kun var 1 online...og det må jo så ha' været mig

Det var lige dengang Kandu startede op igen i sin nye form.
Det var den 31/12 05

http://www.kandu.dk/Spg80117.aspx

mvh dova

Fra : refi

Dato : 18-10-06 14:39

Alle vi andre holdt Nytår

Fra : e.c

Dato : 18-10-06 14:58

Jeg har oplevet at der ingen var på Kandu.
Men det ville Kandu nok ikke være bekendt
..............for der stod bare "denne side kan ikke vises"

Fra : dova

Dato : 18-10-06 16:34

Citat
Alle vi andre holdt Nytår

Det gjorde jeg skam også...det var kun lige et lille kig, inden gæsterne ankom, for at tjekke om Kandu var kommet op at køre igen efter at have været væk i en uge

mvh dova

Fra : refi

Dato : 18-10-06 16:41

Ja....

Husker godt problemet - man var helt rastløs

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 19-11-06 10:42

I snit er 10 pr. 40 spørgsmål, som jeg har deltaget i, aldrig blevet lukket. Dvs. 1/4 del.

Hvis dette er en generel tendens? Så er der pt. 22935 ubesvarede (=åbne) spørgsmål.

Dette 'statistiske' postulat er fremkommet på baggrund af, at jeg har deltaget i ca. 5.000 spørgsmål.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : refi

Dato : 19-11-06 10:48