Siden kan ikke vises
Fra : Tonight
Vist : 453 gange
100 point
Dato : 19-06-06 18:59

Jeg har et mærkeligt problem. Efter start eller genstart af min PC kan jeg starte IE 6,0 og se alle de sider jeg vil, men efter 10 min. melder den blot tilbage at "siden kan ikke vises". Jeg kan stadig hente mails (Outlook) og komme på mit firmanet som ikke kræver IE, men alle hjemmesider er lukket land for mig. Hvis jeg genstarter får jeg en ny periode på ca. 10 min. I går konstaterede jeg under brug af netbank at jeg godt kunne blive ved, men hvis jeg valgte en anden side fik jeg meddelelsen "Siden kan ikke vises"

Jeg håber I kan hjælpe med dette problem.

Fra : stl_s

Dato : 19-06-06 19:06

Hent dette lille program http://windowsxp.mvps.org/IEFIX.htm

Hvis du har en windows CD, skal den sidde i drevet når du kører det

Fra : Nordsted1

Dato : 19-06-06 19:23

Du kan også lige prøve at slette cookies og midlertidige internetfiler. Husk at trykke ok

Fra : dova

Dato : 19-06-06 21:25

Det har jeg også prøvet engang.
Og til sidst kunne jeg slet ikke komme på nettet:

Du skal lige kontrollere om stikket på netværksledningen sidder rigtigt i computeren, så det ikke skyldes en løs forbindelse.

mvh dova

Fra : kETCHIKAN

Dato : 20-06-06 01:11

Hejsa

Jeg havde den samme problem, det viste sig at det var min firewall der blokerede for min internetforbindelse hos tdc, har norman firewall. Jeg slettede alle mine blokerede og startede igen.
Der viste sig en der hed "host" den godkende jeg og så virkede det igen.

Håber det måske virker hos dig.

Sommerlig hilsen

Ketchikan

Fra : natmaden

Dato : 20-06-06 02:35

Kender det i forbindelse med xp's strømstyring.
nor nettet ikke var brugt en tid, så slukkede den for netkortet,
og ville kun tænde det ved genstart, men er stadig i tvivl om det egentlig var hele problemet,
pt. virker det som at når jeg har 'rodet' med recourcekrævende ting som flytning af GByte store filer.
så forsvinder nettet, og nogen gange kun web , andre gange kun post.
surt show !
tror ikke at IEFIX hjælper, men jeg vil prøve !!

---
Dejligt at se at du stadig er her Dova var ved at blive lidt nervøs .
Storskrald ! U Now

Mvh. Jørgen

Fra : natmaden

Dato : 20-06-06 02:58

Jeg har nu kørt IEFIX ,men ved endnu ikke om det hjalp,
men det rettede et andet irriteredne problem jeg havde,
mine mega mange meget brugte hyberlink åbnede i stifinder,
nu virker de normalt igen,,, tak stl_s
http://www.kandu.dk/spg89839.aspx

Mvh. Jørgen

Fra : arnely

Dato : 20-06-06 08:54

Du har Virus eller det er dit Virus program, der laver ged i det.
Har haft flere maskiner med ligende problemer.

Hvilket virus program/firewall køre du med ?

Fra : molokyle

Dato : 20-06-06 10:50

I nogle BIOS kan man sætte forskellige tidsparametre under punktet: Strømstyring/Power management, således at netkortet f.eks. kobles ud efter 10 minutter. Det kunne være du skulle tjekke dette?

</MOLOKYLE>

Fra : natmaden

Dato : 20-06-06 10:59

Lyt til molo = klog

funktionen frakobles i egenskaber for netkort

som i xp findes ved h.klik på denne computer,
vælg fanebladet hardware -> vælg enhedshåndtering ->
vælg Network adapters -> vælg dit netkort med et dobbelttryk -> vælg fanebladet strømstyring.
fjern flueben og tryk ok.

Fra : Tonight

Dato : 07-07-06 08:10

Jeg har prøvet det hele men det virker stadig ikke. I mellemtiden har jeg i går installeret trådløs forbindelse og her er der ingen problemer. Kan ikke forstå at det er netkortet da jeg sagtens kan hente mails samt komme på firmaets platform via VPN. Det er altså "kun" Explorer og netkabel der driller.

Fra : Manse9933

Dato : 07-07-06 08:48

Prøv og se om denne side kan hjælpe dig>

http://support.microsoft.com/kb/326155/?sd=RMVP

Kig nede på siden under>

RESOLUTION
Guided Help to identify and fix connection problems

Manse9933

Fra : Manse9933

Dato : 07-07-06 08:54

Artiklerne findes ikke på dansk,guiden med billeder>
http://support.microsoft.com/kb/915092/

Fra : Manse9933

Dato : 07-07-06 08:57

Forresten så står der at de ændringer guiden laver ikke kan laves om.
Men nede på siden er der også en masse manuelle løsnings modeller du kan prøve.

Du har følgende muligheder