dreadlocks
Fra : dreadlocks
Vist : 2524 gange
20 point
Dato : 19-05-06 19:49

hej
jeg vil gerne have dreadlocks, men skal man klippes kort håret npr man vil have dem væk eler er der andre måder?

Fra : Nordsted1

Dato : 19-05-06 20:12

Der står en del om dreadlocks i dette link

http://www.dreadlocks.com/

bl.a. dette om at klippe håret
Rumor: If you decide you no longer want dreads you have to shave your head.
Fact: It is true that you have to cut dreads to take them out but you do not have to shave your head. You can usually leave at least 2" inches of hair when you cut the dreads, so your hair will be short, but not shaved.

Fra : Muncken

Dato : 19-05-06 20:14

Det skal klippes af.

Og så skal du prøve at kigge på håret under et microskop. Håret er levende!!!!!
se her:
http://www.dreadlocks.com/
Og her
http://www.kandu.dk/Spg27963.aspx

Fra : jannik1987

Dato : 19-05-06 20:19

Du kan desværre ikke få dem ud uden at ødelægge hår og hovedbund.
for at vide om dreadlocks, gå ind på www.dreadlocks.dk

Fra : dreadlocks

Dato : 19-05-06 20:26

jeg har bare høre en som fik dem ud med en gaffel

Fra : Nordsted1

Dato : 19-05-06 20:42

Det kan da godt være at du med meget tålmodighed kan få dem ud med en gaffel, men når håret

har været touperet i lang tid bliver det meget svært, jeg tror også det vil være det sundeste at få

det klippet efter sådan en omgang

Fra : dreadlocks

Dato : 19-05-06 20:44

hmm øv