TAK FOR DIT TIP MOLOKYLE!
Fra : epidedymittis
Vist : 396 gange
72 point
Dato : 10-08-05 15:15

http://www.kandu.dk/dk/tip/12003

SKIDE GODT TIP!

Keep up the spirit!

Fra : 3773

Dato : 10-08-05 15:19

Ja det er helt Arne'sk!

Fra : epidedymittis

Dato : 10-08-05 15:40

Det er bare fantastisk, og sådan er det!

Fra : creamygirl

Dato : 10-08-05 16:07

Pil ikke ved det næsten perfekte, det bliver ikke bedre

Fra : Eyvind

Dato : 10-08-05 16:26

Og herfra får du lige ¤¤¤¤¤

Fra : IPM

Dato : 10-08-05 16:35

Vil forhøje epidedymittis 72 Point med yderlige 500 for det gode tip.

IPM

Fra : Eyvind

Dato : 10-08-05 16:39

Og her en ekstra ¤

Fra : Camillasmoster

Dato : 10-08-05 16:51

Aldrig har man fået så godt et tip - hip
hurra!

Fra : dova

Dato : 10-08-05 16:58

Minder mig sgu lidt om en tegning og en tekst i et gammelt eksamplar af svikmøllen, omhandlende Bjørn Wiinblad:

Citat:

Alle berømmer Wiinblad - Bare han tegner et figenblad

dova

Fra : molokyle

Dato : 10-08-05 18:18

Jeg var også temlig godt tilfreds med mig selv !!!

</MOLOKYLE>

Fra : Eyvind

Dato : 10-08-05 18:40

Hvem er egentlig denne geniale Melkogle.
Det kan ikke være en fra Ama'r for der er de originale.

Fra : molokyle

Dato : 10-08-05 18:42

Melankugle

</MOLO>

Fra : molokyle

Dato : 10-08-05 18:43

..min kampfisk har begået selvmord!

</MOLOKYLE>

Fra : creamygirl

Dato : 10-08-05 18:43

så så, små slag ..Bonitas non est åessimis esse meliorem ... (At være god er ikke kun at være bedre end den dårligste )

http://www.kandu.dk/dk/tip/8886

Tror jeg foreslår vi alle tager på et tipskursus!

Fra : creamygirl

Dato : 10-08-05 18:45

Hvordan gjorde den Molo?! ..Lod den sig drukne!

Fra : molokyle

Dato : 10-08-05 18:47

cremygirl -> ..men jeg fik mere stjerne : http://www.nataliedee.com/painting-hug.jpg

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 10-08-05 18:49

cremygirl -> Den synes åbenbart, der så mere fugtigt ud på den anden side af glasset

..hvilket man ikke kan fortænke kræet i ...æret være dens minde

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 10-08-05 18:52

..syntes ...

...Undskyld arne.jakobsen

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 10-08-05 18:53

Ja... Det hed den altså !!!

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 10-08-05 18:54

Arne Punktum Andersen ...for at være helt korrekt

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 10-08-05 18:54

Arne Punktum Jakobsen ...for at være helt korrekt

</MOLOKYLE>

Fra : creamygirl

Dato : 10-08-05 18:55

Hed din fisk Arne?!

Fra : molokyle

Dato : 10-08-05 18:55

</Herbert Marianne Andersen>

Fra : molokyle

Dato : 10-08-05 18:58

creamygirl -> Arne Punktum Jakobsen ...hed den, for at være helt korrekt.

..men nu er den død ...mæt af luft !

Jeg var også 'kommet til' at smadre mit dækglas her for et par uger siden, så der var fri escape..... til gulvtæppet.

</NEMLIG>

Fra : ans

Dato : 10-08-05 20:27

Den skulle da have heddet Arne Punktum Jakobsen med k

Så må du jo anskaffe dig en ny kampfisk.

Fra : ans

Dato : 10-08-05 20:32

molo, hvis du anskaffer dig en ny fisk, så kald den epidedymittis det er så nemt at udtale

Fra : molokyle

Dato : 10-08-05 20:58

Min kampfisk hun lever endnu ...den hedder Ans

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 10-08-05 21:03

[hør] Hvisker............. ..og min sure gamle 'Blå Gurami' hedder.. ...rigtigt gættet : ram2 !

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 10-08-05 21:06

Den tykke Kuli ål nede på bunden hedder emesen

</MOLOKYLE>

Fra : ans

Dato : 10-08-05 21:09

Fra : ans

Dato : 10-08-05 21:11

Så har jeg overlevet arne punktum jakobsen med k

Fra : creamygirl

Dato : 10-08-05 21:18

Jeg har en tissemyrefarm

Fra : molokyle

Dato : 10-08-05 21:19

Ja ans ..og nu ka' du rigtigt brede dig

..men vent bare; den næste kamphane kommer til at hedde ....???

</MOLOKYLE>

Fra : creamygirl

Dato : 10-08-05 21:21

lillearne?!

Fra : molokyle

Dato : 10-08-05 21:24

..nej creamygirl, men det ka' du jo kalde en af dine myre

</MOLOKYLE>

Fra : creamygirl

Dato : 10-08-05 21:26

Har jeg gjort..hehe. Bare synd at den hele tiden bliver trynet af oktanarne

Fra : molokyle

Dato : 10-08-05 21:28
Fra : molokyle

Dato : 10-08-05 21:31

KarlOveJepsen (Superbruger) ...tror jeg den hedde

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 10-08-05 21:32

..skal hedde..

</UNDKYLD ARNE>

Fra : molokyle

Dato : 10-08-05 21:34

Næeh... :

Undskyld Arne

..er da et fint navn til en han kampfisk

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 10-08-05 21:37

..men nu skal man jo ik' døbe en kampfisk før den er købt

</MOLOKEGLE>

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 72 point
Dato : 10-08-05 21:39

Vidste I; at på Ama'r hedder det : Kaarrrmb fæsk ??

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : epidedymittis

Dato : 11-08-05 18:22

Tak for svaret molokyle.

Hva filen skulle vi dog gøre uden dig, og din evne til at skrive FREMRAGENDE tips!?

En varm tak fra hjertet!

Epidedymittis

Fra : molokyle

Dato : 11-08-05 18:29

Velbekomme epidedymittis

..men som andre har været inde på; få dig et nyt nick

</MOLOKYLE>

Fra : epidedymittis

Dato : 12-08-05 10:30

Der er aldeles intet i vejen med mit nick! Det er et flot ord!

Du har følgende muligheder