/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål

Smalltalk
Tillykke Bjarne_H med dimsen.
Fra : emesen
Vist : 423 gange
50 point
Dato : 01-05-05 19:45

Bjarne H
Citat
Trådløs mus & tastatur (Logitech)
udtrukket 1. maj 2005
Tillykke til Bjarne_H

Hvis du ikke kan finde ud af at bruge alle tallene og bogstaverne -
så spø'r du bare her på Kandu.

Fra : ans

Dato : 01-05-05 20:13

Bjarne_H

Håber da, at du modtager din præmie, så emesen kan hjælpe dig, hvis du ikke kan finde ud af det.

Hilsen ans

Fra : dova

Dato : 01-05-05 20:25

med præmien

mvh dova

Fra : Teil

Dato : 01-05-05 20:27

Tillykke og gør bare sådan her.
1234567890+´!"#¤%&/()=?@£$€€{[[]]]}|'¨~øæaavchr.,<<>\ og så videre.
Man kan kombinere alle tegn på forskellig måde og derved give udtryk for et
eller andet.

Fra : BjarneD

Dato : 01-05-05 20:30

og velkommen i klubben af heldige!
Hilsen
Bjarne

Fra : ans

Dato : 01-05-05 20:32

BjarneD

Har du fået dit spil

Fra : BjarneD

Dato : 01-05-05 20:40

Ja, Ans det har jeg, men jeg har ikke prøvet det for det er vist ikke lige mig.

Fra : molokyle

Dato : 01-05-05 20:44

Bj-arne-* mig her og der

Tillykke herfra i al fald

</MOLOKYLE>

Fra : BjarneD

Dato : 01-05-05 20:47

Pas på! </Mulekule> ellers kommer Arne uden B & j efter dig.

Fra : emesen

Dato : 01-05-05 20:53

Så så lille børn.

Fra : Klumme

Dato : 01-05-05 21:33

LOOOOL Tillykke Bjarne_H.

Jeg "kender" een, der sidder og skumler med mere end 6000 point og synes han er en skide go kanduer, men vinder alligevel ikke den eftertragtede præmie, som måske ikke engang når frem til vinderen. Det er da hylende morsomt

Virkelig et genialt system LOOOOOL

Fra : bentjuul

Dato : 01-05-05 21:55

Bjarne_H - med din fine præmie.

//bentjuul

Fra : Keldd

Dato : 01-05-05 22:01

, og held og lykke med den fine præmie.
Hilsen
Keldd.

Fra : emesen

Dato : 01-05-05 22:05

Klumme - det er mere end 1½ år siden, at man kunne vinde på flest point - den sidste der gjorde det var mig selv.
Nu er det ren lodtrækning blandt alle månedens point, og det har da også dæmpet pointræset lidt. Så nu er de mange point bare for sjov.

Fra : ans

Dato : 01-05-05 22:19

Det er ikke for alle det bare er for sjovt

For nogle har det dæmpet pointræset lidt.

Fra : Klumme

Dato : 01-05-05 22:21

Nååå

Men det virker da lidt fjollet, at een der har 2 point kan vinde mod een der har 9000. Man kunne sige, at hvert point eller en pulje på hver 100 point eller noget lignende skulle være lige som et lod. Men det ville måske osse være uretfærdigt. Nogen har jo mere tid og bruger mere tid end andre (mon ikke ??? LOOOL). Verden er uretfærdig, så hvorfor lave om på det her?

Jeg ved det ikke emesen, og er egentlig osse lidt ligeglad. Jeg er ikke superbruger, netop for ikke at skulle diskutere point med nogen. Det er nu ikke alle der har dæmpet deres pointræs

Den jeg hentydede til, er du vist klar over hvem er, og jeg er sikker på at det piner fjolset at Bjarne_H har vundet, men det er jo lige efter bogen, så der er ikke noget at komme efter....

Så endnu engang tillykke Bjarne_H - "Skrivesættet" er dig velundt.

Fra : Klumme

Dato : 01-05-05 22:24

Ans

Jeg synes dælme det er sjovt at få point..... Jeg nærmest ÆLSKER det.... af een eeneste bestemt grund..... Kan du gætte hvilken???????

Fra : ans

Dato : 01-05-05 22:29

Ja Klumme, og jeg skylder dig 50 point. Jeg var for hurtig på aftrækkeren, men jeg opretter et "spørgsmål" til dig så du kan få det jeg skylder dig

Fra : emesen

Dato : 01-05-05 22:30

Hvis man køber et lod kan man jo ligeså godt vinde en fin bil som den der køber 100.
Den som køber 100 lodder har da flere chancer men alle kan vinde - og sådan er det hos Kandu.

Og Ans.........jeg satte da selv farten ned.

Fra : ans

Dato : 01-05-05 22:35

emesen, du satte farten ned, fordi du var på ferie

Fra : miritdk

Dato : 01-05-05 22:36

herfra BjarneD - nu kan du snart åbne en gavebod-(og bedring)

Fra : ans

Dato : 01-05-05 22:38

miritdk

Følger du ikke med, det er Bjarne_H der har vundet

Fra : miritdk

Dato : 01-05-05 22:38

ajiiiiiiiiiiiii - sorry det D skulle jo være et H - - ikke nemt når tingene går for hurtigt - men tillykke igen da :_D

Fra : emesen

Dato : 01-05-05 22:39

Ans du fanger mig næsten hver gang.

Fra : creamygirl

Dato : 01-05-05 22:41

Tror det er mig Klumme mener der sidder og skumler med alle mine poooooints..hehe!!!

Jeg bliver nemlig så eddikesmaskhamrendesur, hver gang vi når til den 1 - og erfarer, at jeg ikke bliver belønnet for min formidable indsats

Anyway, til Bjarne_H

Fra : Klumme

Dato : 01-05-05 22:51

Heyyy Creamy...... Du har da ikke over 6000 point din ged. LOOL - Men det er da klart at hvis jeg bestemt, så vandt du da i alle ulige måneder

Tak kære Ans.. Du er altid så betænkelig LOOOL

Miritdk... Går det for hurtigt for dig sir du... hmmm - Blir vist svært at køre langsommere, men du må spørge når noget smutter for dig, så du mister dit "overblik" LOOOL

Fra : miritdk

Dato : 01-05-05 22:59

tjahhhhh klumme - det gik lige for hurtigt fordi jeg præcis sad og skrev med en der også lavede fejlen - sååååå -
(skrev ikke det gik for hurtigt for MIG - doh !!!!)

Fra : Klumme

Dato : 01-05-05 23:02

Det er altså din simultankapacitet der halter bagud. Det er ikke ualmindeligt for ældre kvinder LOOOL

Fra : BjarneD

Dato : 01-05-05 23:03

Så godt spiller klaveret ikke Mirit.

Fra : miritdk

Dato : 01-05-05 23:04

ka´du så få respekten for ældre kvinder på plads klumme

Fra : Klumme

Dato : 01-05-05 23:06

Skal jeg rejse mig, så du kan sidde ned??

Fra : miritdk

Dato : 01-05-05 23:07

BjarneD - og denne gang mener jeg med D - kan du i det hele taget spille klaver ?????

Fra : BjarneD

Dato : 01-05-05 23:08

Nej, netop! Mirit.

Fra : miritdk

Dato : 01-05-05 23:09

klumme - kan du ikke nøjes med at rejse - jeg sidder udemærket

Fra : miritdk

Dato : 01-05-05 23:11

øv BjarneD - ville ellers så gerne have skrevet at du i så tilfælde var en af dem hvor naboen tilkaldte klaverstemmeren

Fra : BjarneD

Dato : 01-05-05 23:15

Så ville det være slemt, Mirit - Jeg har 400 m. til allernærmeste nabo, men måske min bedre halvdel ville kværke mig med en klaverstreng eller hoppe på låget med mit hoved under det - må hellere holde mig til P3.

Fra : miritdk

Dato : 01-05-05 23:22

Fra : emesen

Dato : 01-05-05 23:28

Nu er det slut for idag men i kan da bare vrøvle videre.

Fra : miritdk

Dato : 01-05-05 23:29

sov trygt emesen og drøm interessant

Accepteret svar
Fra : Bjarne_H

Modtaget 50 point
Dato : 02-05-05 00:58

Hej alle!

Lige hjemmkommet efter weekend - og så er der da oget ved at læse e-mails.

Mange tak alle sammen - helt utroligt og herligt fordi for snart et par år siden vandt jeg også trådløst Logitech tastatur og mus; men musen stod desværre af lige efter garantien var udløbet og jeg har ikke fået taget mig sammen til at købe en ny mus.

Så det er da på en måde meget rimeligt, at jeg vinder en gang mere - ikke

Med mine bedste ønske om, at præmien udtrækkes til en, der endnu ikke har prøvet at vinde

Mange hilsner

Bjarne

Godkendelse af svar
Fra : emesen

Dato : 02-05-05 08:21

Tak for svaret Bjarne_H. Og så skal du måske holde katten lidt væk - så musen holder lidt længere.

Fra : Bjarne_H

Dato : 02-05-05 13:12

Selv tak - og min kat forsvandt pusidt nok på det tidspunkt og her er så en mulig forklaring på at musen døde og katten blev væk

Bjarne

Fra : Toupie

Dato : 03-05-05 04:43

Bjarne_H du skal lige have et forsinket med på vejen fra mig

// Toupie

Fra : ans

Dato : 24-05-05 13:27

Bjarne_H

Har du modtaget din præmie?

Min præmie var vist bare en aprilsnar

Fra : Bjarne_H

Dato : 25-05-05 07:04

Hej ans!

Nej desværre endnu ikke - er måske også en aprilsnar

Sidste gang jeg vandt måtte jeg desværre rykke efter præmien, hvilket også nok bliver nødvendigt denne gang

Jeg vil en af de nærmeste dage rykke Kandu efter min præmie, hvilket du også bør gøre [hør]

Bjarne

Fra : emesen

Dato : 25-05-05 07:35

Er i sikker på det ikke er jeres skumle adresser, der sinker leverancen.
Min printer kom da næsten med det samme.

Fra : ans

Dato : 25-05-05 09:44

I går sendte jeg en mail til kandu for 2. gang.

Men vi har begge vundet det samme 2 gange, så de mener måske, at vi godt kan undvære præmien.

Da jeg var den heldige første gang, fik jeg min præmie 19 dage efter.

Og emesen, jeg er ikke flyttet i mellemtiden.

Fra : Bjarne_H

Dato : 25-05-05 10:37

Hej igen - og for mit vedkommende gik der den første gang 2-3 mdr. og efter flere rykkere

Ja og den gang var det også et Logitech tastatur og mus; men musen er gået i stykker - så det er meget belejligt, at jeg vinder tastatur og mus igen.

Jeg har ligeledes tidligere tilkendegivet min utilfredshed med præmiesystemet og ja er man så heldig at vinde, ja så skal man have bøvl med rykning det er da for galt

og min adresse og profil er ikke ændret og er opgivet korrekt

Fra : ans

Dato : 25-05-05 10:52

Jeg synes nu godt at kandu kunne svare på min forespørgsel.

Jeg skrev og bekræftede min adresse samme dag.

For en uge siden sendte jeg en "rykker" og det samme gjorde jeg i går.

Lodtrækning eller ej. Så længe den er der, må de jo også sende månedens præmie.

Fra : Bjarne_H

Dato : 25-05-05 11:02

[hør] Helt enig med dig ans

Jeg har nu skrevet en e-mail og rykket Kandu efter præmien

Bjarne

Fra : ans

Dato : 25-05-05 11:07

Så bliver det spændende om vi får den.

Hilsen ans

Fra : Bjarne_H

Dato : 25-05-05 11:19

Jep - vi får præmien før eller senere

Jeg vender lige tilbage i dette spørgsmål når jeg får præmien - og regner med at du gør det samme

Bjarne

Fra : ans

Dato : 25-05-05 11:38

Det gør jeg, vender tilbage , men ved ikke hvornår

Hilsen ans

emesen er du ikke glad for denne tråd

Fra : emesen

Dato : 25-05-05 14:24

Jeg er spændt og glæder mig på jeres vegne. (Forventningens glæde er tit den største)
Og så håber jeg der er indbygget stavekontrol i jeres nye "dims"

Fra : ans

Dato : 30-05-05 11:32

Så var det ikke en aprilsnar

Jeg har netop modtaget min præmie

Bjarne_H har du fået din?

Hilsen ans

Fra : Bjarne_H

Dato : 30-05-05 12:26

Hej ans!

Til lykke

Nej endnu ikke og har heller ikke hørt fra Kandu

Men så må min præmie vel også være på trapperne!

Bjarne

Kl.12:18 - skulle lige til at trykke på send - da det ringede på døren og gæt - ja så har jeg også modtaget min præmie så nu er alt jo dejligt sådan en mandag morgen

Tak for det Kandu

Mange hilsner

Bjarne

Fra : ans

Dato : 30-05-05 12:40

Bjarne

Jeg hørte heller ikke fra kandu før postbudet ringede på døren.

Hilsen ans

Fra : Bjarne_H

Dato : 30-05-05 12:57

Næ - det er da for dårligt - men Kandu har åbenbart haft besvær med at få sponsorpræmierne

Ka´du ha´god opsætning og tastning med dit nye tastatur og mus

Mit netop modtagne tastatur og mus er i øvrigt hvidt - så har jeg da ikke besvær med at finde det

Og vi skrives nok ved en anden gang og tak for nu - over and out

Mvh
Bjarne

Fra : Eyvind

Dato : 30-05-05 15:32

{teløkke}..hmm (tilløkke)..mystisk ..ohøj der var den rigtige parantez.

Du har følgende muligheder