"NT-kerne og -system"
Fra : beckski
Vist : 1214 gange
100 point
Dato : 08-03-05 14:09

Hej!
Jeg har en fin lille "sygate firewall" men den vil meget gerne blokkere ovennævnte. Er det fornuftigt???
Det ser ud til at "path'en" er noget med "winnt".
er den uskadelig ?
er de andre blokkerede "winnt"-paths uskadelige ?????

mvh
Beck

Fra : Brommi

Dato : 08-03-05 15:58

i mine ører lyder det rimelig fredeligt... en firewall blokkerer stort set alt.. både sikker og usikker transmission.. men lidt mere info ville nok hjælpe på det så vi bedre kan bedømme det...
->Brommi

Fra : beckski

Dato : 08-03-05 17:20

hvis du stikker mig din mail kan jeg lave et screenshot og sende det til dig.....
ved ikke helt hvad du vil vide

Fra : Brommi

Dato : 08-03-05 17:43

beckski:
Brommi@newbrain.dk

Fra : beckski

Dato : 10-03-05 08:41

du har fået en mail ........

Fra : Brommi

Dato : 16-03-05 19:09

Jeg har ikke modtaget nogen mail fra dig.. har ikke været ret meget hjemme de seneste så beklager der gik så lang tid.. men prøv lige at sende den mail igen

Fra : Brommi

Dato : 16-03-05 21:59

så har jeg
Så vidt jeg kan se er der 3 "programmer" den gerne vil blokere.. og alle er ufarlige.. jeg har fundet et link til hver af dem så du også kan læse lidt om hvad de gør... dog på engelsk.

ntoskrnl.exe = ufarlig
http://www.liutilities.com/products/wintaskspro/processlibrary/ntoskrnl/

lsass.exe = ufarlig
http://www.liutilities.com/products/wintaskspro/processlibrary/lsass/