/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål

Smalltalk
Grædemuren
Fra : mangorossa
Vist : 583 gange
50 point
Dato : 08-02-05 22:56

Her kan du komme med dine frustrationer over at vi igen skal trækkes med Fogh...
Lad os alle bede til at det ikke går alt for slemt...

Fra : lidl

Dato : 08-02-05 23:00

Det er skam en sejr for Danmark.

Fra : CLAN

Dato : 08-02-05 23:00

Lad os alleee be'deeee - og fri os fra det onde

Accepteret svar
Fra : justuniverse

Modtaget 60 point
Dato : 08-02-05 23:02

Man kan også vende det om og sige, at de selv er ude om det. Jeg er ret overbevist om, at der i slutningen af den kommende regeringsperiode (som måske ikke engang bliver så lang) er mange, der vil tænke sig om på en anden måde næste gang.

Fra : lidl

Dato : 08-02-05 23:06

Jeg er enig med justuniverse, at mange vil fortryde deres X på de radikale, og næste gang sætter deres X anderledes.

Fra : tedd

Dato : 08-02-05 23:24

Jep vorherre bevares os!

Fra : mangorossa

Dato : 08-02-05 23:24

Ja jeg står måbende...tænk sig at folk ikke er klogere

Fra : justuniverse

Dato : 08-02-05 23:51

lidl>Det var nu ikke sådan, jeg mente det. Men det finder vi jo som sagt nok ud af

Fra : jbkf

Dato : 09-02-05 00:24

folket har talt, det må man vel respektere
størstedelen af den danske befolkningen er vel ikke mindre kloge.

Fra : Toupie

Dato : 09-02-05 00:27

Jeg tuder ved din grædemur Mango, for dagen har været så slem som den overhoved har kunne blive

1) Jeg måtte sygemelde mig på jobbet, velvidende at 2/3 af personalet så lå syg = kaos.
2) Feberen er så slem så jeg ikke kunne komme ned og stemme (på noget andet end Fogh).
3) Jeg løb tør for smøger og kunne stadig ikke komme ud, pga. feber.
4) Fogh vandt valget.

Så jeg tror jeg tuder resten af ugen

// Toupie

Fra : justuniverse

Dato : 09-02-05 00:39

jbkf>Man kan godt lave fejl selvom man ikke er dum.... min forudsigelse er jo netop i tillid til at de fleste folk alligevel ikke generelt er dumme. De vil opdage det Vent bare til den kommende tid, når vores charmerende lille superhjerne med det imponerende klarsyn og overblik (Pia...) skal til at "snakke med" om kommunalreformer osv.. Altså politik f.eks.
(Håber ikke at jeg, trods tågen, behøver at nævne ordet "ironi")

Fra : miritdk

Dato : 09-02-05 00:40

grædemuren er en kedelig mur i jerusalem hvor folk står og ser sjove ud.
i dk nøjes vi med at brokke os så højt som muligt

Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-02-05 01:32

mirit

At din viden om Dansk politik er lige så lille som din viden om Grædemuren i Jerusalem, skuffer mig en del.

Du kan squ selv være en kedelig mur(Brokke).

Toupie - Jeg græder med dig. (Huuulk - Grååd og Jammer)

Just - Se mit svar til Toupie.

Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-02-05 01:34

lidl

GU er det ej. Det sagde du også i min SARKASTISKE tråd. Hæ - hæ

Fra : h_blunck

Dato : 09-02-05 01:57

Toupie >> God bedring med sygdommen.... :'-(

Men ellers skal der lyde en kæmpe OPSANG til de knap 700.000 der ikke gad vise respekt for demokratiet ved i det mindste at afgive sin stemme. Jeg forstår ganske vel, at folk kan være utilfredse med udbuddet af partier. Men hvor mange ville sige nej til det store kolde bord, når firmaet holdt julefrokost???

Der var 10 forskellige stykker smørrebrød at vælge imellem -- man kunne vel for pokker vælge det mindst elendige!

Det er det eneste der gjorde mig rigtig gal her til aften. En valgdeltagelse der faldt fra 87 til 84,4% -- det er for svagt!

Men ellers god fornøjelse med smalltalken. Håber I alle har det godt...

Henrik, Slagelse

Fra : miritdk

Dato : 09-02-05 10:39

arne.jacobsen - du aner jo intet om hvad jeg ved om politik - eller for den sags om grædemuren - hvorfor sådan et surt opstød over et lille indlæg - der bare er intetsigende - hold dog inde - eller hold dig væk fra at genere mig uden at vide hvad du snakker om !!!!!!

godmorgen/formiddag til jer alle - solen skinner - vejret opfører sig rimeligt - lad os komme ud i den (nogen steder) friske luft

Fra : Keldd

Dato : 09-02-05 11:08

jbkf:
Du skriver:

Citat
størstedelen af den danske befolkningen er vel ikke mindre kloge.

Nej det er de sikkert ikke, men de er nok uvidende.
F.eks. om partiernes valgprogrammer.

I en anden tråd fandt jeg den her:

Citat
Det er et nederlag for miljø, solidaritet, medmenneskelighed, politisk ukorrekthed, værtshuse ( De blir lavet om til caféer hele bundtet), skæve eksistenser, intelligens, kultur, og ikke mindst Danmarks ry for at være et frisindet, tolerant land!

Skrevet efter VK's såkaldte sejr.

Er der nogen her på smalltalk, der er uenige med skribenten, kunne jeg godt lide at vide hvorfor.

Flere gange under valgkampen, synes jeg at Pernille Rosenkrantz markerede sig godt, men endte alligevel med at stemme på liste A. Og Lykketoft's afskedstale synes jeg også var en statsmand værdig.
Nu får vi se næste gang der er valg, og i mellemtiden mener jeg det vil være værd at holde øje med Mette Fredriksen (A).
Hilsen Keldd. Forresten den omtalte skribent er: Tedd. (respekt)

Fra : Keldd

Dato : 09-02-05 11:14

Toupie:
Rigtig god bedring, du bliver snart frisk igen, især
når du får sundet dig ovenpå det møgvalg, og hold så op med at tude, det hjælper ikke, har prøvet.
Hilsen
Keldd.

Fra : mangorossa

Dato : 09-02-05 11:20

Ja Lykketofts afskedstale, var nemlig lige nøjagtigt hvad venstrefløjen står for: Medmenneskelighed, sammenhold, næstekærlighed og empati !
Men der er åbenbart ikke plads til noget sådan i Danmark...mange har nok i sig selv, de tror sig uskadelige.
Når jeg hører nogen sige: "hvorfor skal jeg hjælpe folk i ulandene" ? "De hjælper jo ikke mig når jeg har det skidt" !

...Jeg harmes og raser indeni ...(((((((((((((SKRIIIIG)))))))))))

(undskyld mirit)

Fra : tedd

Dato : 09-02-05 11:20

Skråt op med de andre ting!! At løbe tør for smøger er en katastrofe søde Toupie

Fra : mangorossa

Dato : 09-02-05 11:21

Toupie...ØV, ja det kunne næsten ikke være værre! Du ønskes en rigtig god bedring..Har du fået nogen smøger så?

Fra : miritdk

Dato : 09-02-05 11:23

mango>>>>>>>>>>>>>> ((((((((((((((abekat))))))))))))))))))))))))

tedd - kan lige nu give dig ret i det med smøgmangel - uhuuuuuuu har ikke røget en eneste smøg idag - og kun en enkelt igår -

Fra : tedd

Dato : 09-02-05 11:27

Du kan sikkert låne noget "tobak" af Molo, mirit!! Har hørt at Marianne har et par kilo i håndtasken just in case!

Fra : miritdk

Dato : 09-02-05 11:33

tedd - tror hun har undersøgt hvad det betød at mixe og ikke er til at få i tale

(ps.. husk nu nu molos rød vedr. MOI )

Fra : tedd

Dato : 09-02-05 11:36

Være god ved mirit!! Være god ved mirit! Fans nu har jeg glemt hvad det var?

Fra : miritdk

Dato : 09-02-05 11:39

så er det også bare ligemeget - "DÅM" !!!!!!!!
(kan ikke komme ud - øjnene er hævet pga tuderiet og jeg kan ikke finde hoveddøren)

Fra : tedd

Dato : 09-02-05 11:43

Nåeh!!!!! Sender lige en pakke klenex og et par smøger over til mirit!

Fra : mangorossa

Dato : 09-02-05 11:46

Nååeh Mirit...trøste trøste...(((((((((((((((KRAMME))))))))))))))))))

Fra : miritdk

Dato : 09-02-05 11:47

IHHHHHHHH tedd - som om det hjælper med at finde døren

Fra : miritdk

Dato : 09-02-05 11:47

AWWWWWWWWWWW mango - ikke så hårdt

Fra : Toupie

Dato : 09-02-05 12:21

Keldd, tak for omsorgen, men jeg tuder stadig....nu har jeg fået smøger og føj hvor de smager rigtigt grimt The har jeg også fået og det lugter lissom min tandpasta jeg er øm i hele kroppen og valget er stadig det samme - så der er nok at tude over

Arne, H_Blunck, Mango og Tedd også tak for omsorgen til Jer

Fra : Keldd

Dato : 09-02-05 13:11

Toupie:
Ryg 20 Prince på et kvarter, så er du ikke forkølet mere.
Øh,personlig ryger jeg kun chokoladecigarer, men ellers ryger jeg på hvemsomhelst (næsten).
Hilsen
Keldd.

Fra : Toupie

Dato : 09-02-05 22:04

Keldd, 20 prince på et kvarter!! så skal jeg da nok blive endnu mere syg og dårlig
Din sidste kommentar vil jeg helt undlade at kommenterer

// Toupie

Fra : mangorossa

Dato : 09-02-05 23:25

Ja Poupie..pas på ham keldd...han er en værre skørtejæger..bare spørg arne

Fra : Toupie

Dato : 10-02-05 01:07

Ja hvis man lyttede til rygterne så ville Keldd godtnok være en grimmer fyr
men vi ved jo bedre end det

Fra : tedd

Dato : 10-02-05 01:47

Poupie???

Fra : Toupie

Dato : 10-02-05 11:06

Tedd kært barn har mange navne

Fra : Keldd

Dato : 10-02-05 16:18

Daaaavs i tråden.

Hvad så Toupie? Det går bedre nu ikke sandt?? Ellers må du klage her, så skal vi nok komme
med gode råd, det er vi nemlig ret skrappe til.

Jeg er lige kommet hjem fra Bilka, og når man er dernede, er man jo NØD til at købe en hel bunke
med hjem, det er jo faktisk det, det går ud på tænk lige på det næste gang i er dernede.

En lidt kedelig og våd eftermiddag her, så jeg tror jeg vil kigge på den stavl DVDer jeg blev
presset til at købe, egentlig synes jeg det ikke er helt rigtigt, man bliver tvunget til den slags,
på den anden side er man jo nød til at følge med, det er jo moden der dikterer den slags, har jeg fået at
vide i TV, og jeg vil så nødigt skille mig ud fra den gèmène hob
Hilsen oD
Keldd.

Fra : Toupie

Dato : 10-02-05 20:40

Hejsa Keldd jow tak jeg har det bedre men har ringet til arbejdet og sagt at jeg ikke raskmelder mig endnu

Trist noget med det Bilka, de burde buycuttes

Fra : Keldd

Dato : 10-02-05 21:58

Toupie:
Vi er alle underlagt storkapitalens forbryderiske hensigter, og indtil
vi bliver befriet af Nordkorea, må vi leve under denne regerings magtfulde restriktioner, mod arbejderbefolkningen.

Du har det bedre ser jeg, godt nok, så kan du snart komme udenfor igen.
Du talte om at flytte engang,fandt du ud af noget? Og hvor kom du hen,jeg mener du sagde Roskilde og så alligevel ikke.
Jeg er bange for at din mening om at boycotte Bilka, ikke rigtig duer,for nu kommer de Tyske kæder
Aldi,Lidèl, og jeg ved sgu ikke hvad der er værst. Se nu og bli' rask til Weekenden
Hilsen
Keldd.

Fra : Toupie

Dato : 10-02-05 22:35

Keldd jeg er ved udgangspunktet men jeg er nok også for kræsen men jow det var Roskilde og omegn (godt husket) jeg gerne ville til og det skal nok også lykkedes en dag

Jeg tror nu også der er for mange der handler i Bilka til at det kan blive buycuttet, så vi må bare leve med at blive manipuleret til alle disse impulskøb

Befriet af Nordkorea??

// Toupie
der gør sit bedste for at blive rask!

Fra : mangorossa

Dato : 10-02-05 22:52

Hep hep.."Poupie"...tror det kom af at du havde forpuppet dig

Fra : Wilduhr

Dato : 10-02-05 23:33

Har Toupie forpuppet sig???

Mvh
Wilduhr

Fra : Toupie

Dato : 10-02-05 23:34

Jeg forpupper mig da kun under dynen

Fra : Keldd

Dato : 10-02-05 23:52

Ja, så skal vi snart i seng,og Topie er der allerede,
kig i Smalltalk i morgen over middag, så tager jeg mig nok sammen og skriver
et Weekend spørgsmål, jeg synes jeg er øm i hele kroppen, ih altså Toupie, kan det have noget med dig at gøre??
Hilsen
Keldd.

Fra : Toupie

Dato : 10-02-05 23:57

Keldd jeg håber da ikke jeg kan smitte gennem computeren Godtnok er jeg en heks, men der er vel grænser for hvorvidt mine evner rækker

Syns da ellers jeg kan huske noget om, at du ville holde pause fra kandu??? he he men sov nu godt og drøm søde drømme

Fra : Keldd

Dato : 11-02-05 01:01

Toupie:
Jeg holdt da også en pause,jeg var her ikke en uges tid, men jeg falder i søvn
når jeg prøver at se fjernsyn, og det vidste jeg godt, jeg skrev jo også at jeg nok snart var tilbage.
Og nu er jeg her, kig i Smalltalk over middag i morgen, så prøver jeg at skrive et Weekend spørgsmål,
jeg tror jeg har skrevet det her een gang er nok derfor .
Sov du også godt, jeg synes det hele begynder at sejle, nej jeg sætter hele min viljestyrke ind på at det ikke går galt, så får vi se hvor meget den er værd.
Godnat Keldd

Fra : Toupie

Dato : 11-02-05 01:06

Keldd jeg kan ikke love jeg kan deltage i din tråd, kommer an på hvor sent du smider den i luften

Fra : miritdk

Dato : 14-02-05 17:07

mango har du glemt at lukke tråden

Godkendelse af svar
Fra : mangorossa

Dato : 14-02-05 21:14

Tak for svaret justuniverse.
Ja..det er ret utroligt at Anders kan få overbevist folk om at han både kan sætte skatten ned og forøge servicen ...det hænger jo ganske simpelt ikke sammen *Hmmppff*

Fra : justuniverse

Dato : 14-02-05 21:17

Det er jo det Samtidig med at det under partilederrunden efter valget var ret tydeligt, at Anders Fogh er ret træt af kun at kunne holde skansen, hvis han fortsætter somprostitueret (DF.....)

Fra : mangorossa

Dato : 14-02-05 21:46

Ja, det er ret dyrekøbt magt han har..fy føj!

Fra : miritdk

Dato : 14-02-05 21:49

nåda så faldt muren trods alt

Fra : mangorossa