/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål

Smalltalk
Fred og ro.
Fra : jakjoe
Vist : 700 gange
50 point
Dato : 26-09-04 22:56

Det har været et par hårde uger for brugerne på kandu.dk
I dag slikker alle sårene.
Ligger i hver sit hjørne og venter på det næste offer.
Hvæsser kløerne til næste kamp.
Vi er klar til en ny uge.

mvh
jakjoe

Fra : BjarneD

Dato : 26-09-04 23:04

Hvor dulen har du været jakjoe, gemt dig?

Fra : jakjoe

Dato : 26-09-04 23:07

Som alle store statmænd har jeg haft folk i marken til at udføre arbejdet
Har siddet på sidelinien og set til at kampen foregik på den rigtige måde.
Hæ hæ.

Nej jeg har såmænd været tilstede, men ikke haft noget at bibringe til de mange og lange diskutioner om dette og hint.
Så det er mest blevet til en kigger

mvh
jakjoe

Fra : BjarneD

Dato : 26-09-04 23:10

Nu kunne det så være spændende, at høre hvem dine udsendte er, men jeg kan næsten regne ud at det er confidential information.

Fra : jakjoe

Dato : 26-09-04 23:17

Rolig, det var mere en tale-/skrive- måde, end det har noget med virkeligheden at gøre.

Der er åbenbart så mange dobbeltgængere at alt kunne være muligt...men ikke fra min side.
Det har sku egentligt været pinligt at se "voksne" mennesker gå sådan i skrivekrampe, at det ville være farligt at sætte dem i samme rum

Uenighed det skal vi have plads til, men med en nogenlunde fordragelig tone.

Lige nu er det bare den sidte kaffe og tobak der skal nydes inden ugens opgaver melder sig.

mvh
jakjoe

Fra : jakjoe

Dato : 26-09-04 23:19

statmænd=statsmænd
sidte=sidste

der er sk+ noget galt med ssssss ....eller er det fingeren ?

Fra : BjarneD

Dato : 26-09-04 23:36

ja, ja jeg er ikke fattesvag

Fra : jakjoe

Dato : 26-09-04 23:41

BjarneD> Nej, det tror/ved jeg du ikke er
Men det kunne være at der var andre der læste dette....derfor denne lille hjælp.

Det er iøvrigt skønt at kandu er blevet mere stabilt...så noget positivt har vi også oplevet !!

mvh
jakjoe

Fra : jakjoe

Dato : 26-09-04 23:45

Jeg har også haft travlt med at finde ET http://www.tycho.dk/article/view/510/1/36/

mvh
jakjoe

Fra : dova

Dato : 26-09-04 23:46

Hej jakjoe
"Long time No see"

mvh dova

Fra : BjarneD

Dato : 26-09-04 23:47

Ja det kører rigtigt pænt og det kan da også tænkes, at der kan blive ro i en periode nu hvilket ville være dejligt.
Jeg vil gå til ro nu. God nat!
Hilsen
Bjarne

Fra : jakjoe

Dato : 26-09-04 23:50

Hej dova.

no see no ET

mvh
jakjoe

Fra : jakjoe

Dato : 26-09-04 23:51

God nat Bjarne....det kører bare !!

Fra : mulberry

Dato : 27-09-04 06:49

Ja, jeg får helt lyst til, at bryde ud i sang. (Hmmrf hmmrf host host rømme) Varmer lige stemmen op : Do RE Mi Fa Sol La BI Do, Do BI La Sol Fa Mi Re Do . Så : " PÅ Kandu har jeg hjeeeemeee,
på Kandu er jeg føøøøøøøøødddddd.....ihaarghhh." Åh Sorry, jeg glemte at jeg ikke kan synge.,.

Nå, men jeg har skrevet en sangtekst i steden for (Rap) "Hej jeg hedder Arne, jeg er slet ikke fuld af Harme kun en masse kærlig varme..." Nej, det er vist for passe (kan ikke lave (´) )
Så en Molekylesang, dælme dulmemig, jeg skal komme efter dig. (Rap): Hej Jeg hedder Mole, jeg er en klog lille kugle, på arbejde jeg har en masse at lave, det er snart ligesom at være slave, men når det er omme, så kan jeg altid ind på Kandu komme, der er jeg næsten konge, det er ihvertfald det jeg si´r, til de søde pi´r, se´fø´li er der Creamy, hun er sød og ikke særlig screamy, kun når jeg hende drille lidt, hun gi´r et lille skrig, for jeg behøver en rask lille krig, se´fø´li ik´alt for tit.

Fra : jakjoe

Dato : 27-09-04 06:56

Hver fugl synger med sit næb. Pip pip, kvirrevit.

Rovfugle spiser de svageste i flokken.

Flyv ud, og syng din sang.

Fra : Gambrinus

Dato : 27-09-04 07:12

> Mulberry
Fed rap. Hvor kan den downloades ?
Piratkopi selvfølgelig.
Pas nu på DU ikke bliver næste offer
Gambrinus

Fra : mulberry

Dato : 27-09-04 07:59

Don´t worry- be happy
Tra lu la lej
Og husk: "The beauty is in the eye of the beholder"
Jeg kan jo ik gør for at jeg har charme
pip
Pip pip kvittevit

Fra : mulberry

Dato : 27-09-04 08:30

-Gambrinus, Du må gerne tage en gratis kopi af teksten, men du må selv lægge stemme, måske kan du lave din egen udgivelse, og brygge videre,der er ikke copyright fra min side.
Mig passe på ikke at blive næste offer-- det behøver jeg ikke for det har jeg da slet ikke tid til
Og hvis.. der skulle blive noget, tager jeg det ikke er så tungt, jeg har aldrig haft hang til martyrrollen.

Fra : mulberry

Dato : 27-09-04 08:34

love love me do
you know I love you

Fra : creamygirl

Dato : 27-09-04 09:02

Eneste grund til her har været stille er fordi et par stykker eller flere har haft held af at fordrive Arne. Jacobsen fra Kandu. dk. Er det en fed fornemmelse at sidde med som voksne mennesker?!?

Tro endelig ikke, at I er blevet fri for mig! Jeg kommer på banen igen når jeg er færdig med at sørge over, at en af mine veninder ved en tragisk ulykke fredag
eftermiddag mistede sin lille pige på tre år

//Creamy

Fra : mulberry

Dato : 27-09-04 09:02

I´ll always be true
love me do ooo ooo ooo ooo Kanduu

Kykkelikyyyy

Fra : mulberry

Dato : 27-09-04 09:17

Hej Creamy
Jeg har ikke dårlig samvittighed over A. Jakobsen, for han bliver sur og skred fordi han ikke blev beundret, det kan jeg ikke tage mig af, iøvrigt vidste hans ene hjernehalvdel ikke, hvad den anden gjorde.
Det startede, som en svag hvisken, så en lille lyd osv, og til sidst fik han en træstamme i nakken, that´s life, de samme regler gælder for dig og mig. Både du og AJ kan komme og gå som i vil.
Ja, det kan jeg godt forstå at I er meget kede af, det bedste jeg kan komme op med i den situation, er at din veninde nok aldrig kommer over det, men at hun må lære at leve med det.
Vi prøver alle vores bedste, men det bedste er ikke altid godt nok, det er jo ikke ensbetydende med, at vi ikke har lov at være her.

Fra : creamygirl

Dato : 27-09-04 09:32

Jeg har ikke bedt dig forsvare din samvittighed!

Fra : mulberry

Dato : 27-09-04 09:46

Nej, det ved jeg godt, Ja, jeg har "en fed fornemmelse" fordi, der ikke er den seneste tids kagleri der kører i højere og højere gear. Det er jo helt mærkeligt, -en lettelse og derfor bliver jeg Kanduglad og fik lyst til at synge.

Fra : mulberry

Dato : 27-09-04 09:49

Creamy Take it - or leave it

Fra : creamygirl

Dato : 27-09-04 09:51

Then I'll leave it!

Fra : mulberry

Dato : 27-09-04 09:56

Jeg er blevet hææs, så nu bliver her også lidt fred og ro for mig.
See you later, alligator.

Fra : Gambrinus

Dato : 27-09-04 10:04

[hør] Noget helt andet.
Kunne i ikke alle skrive bare en lille smule i jeres profil ?
Det kunne være dejligt at vide en lille smule, om hvem man kommunikere med.
Bare M/K/Trans og hvilket århundrede man er født i.
Gambrinus

Fra : molokyle

Dato : 27-09-04 10:05

Jeg gad nok se den der kunne skræmme mig væk

..når alle med tiden er skredet, sidder jeg stadig her og taler med mig sæææææl..

creamygirl -> Tillad mig at kondolere

Som mulberry siger; noget sådant kommer man ikke over. Man kommer igennem.

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 27-09-04 10:10

Gambrinus -> Jeg tror ikke man skal lægge for meget i profiloplysninger

</MOLOKYLE>

Fra : Gambrinus

Dato : 27-09-04 10:19

Det vil jeg heller ikke kræve.
Der er bare så tomt hos mange.
Du og jeg har åbentbart ikke noget at skjule
Gambrinus

Fra : molokyle

Dato : 27-09-04 10:35

Skjule ??? Er du sindsyg : Jeg benytter enhver lejlighed til at gøre opmærksom på mig selv

Det er vist noget med generne...

</HENRIK MORTENSEN>

Fra : mulberry

Dato : 27-09-04 10:49

Nu er min profil ikke helt blank mere.

Fra : BjarneD

Dato : 27-09-04 10:58

Hmm......

Fra : dova

Dato : 27-09-04 10:58

Gamrinus
Der er faktisk flere, der har haft profiler med angivelse af alder, uddannelser, kompetenceområder o.s.v.
Men har så fundet, at det ikke er særlig morsomt, at det bliver brugt mod en i diverse "diskussioner" her på siderne.

Det tydeligste eksempel har vi set her for nylig, hvor det var arne jakobsen det blev brugt imod.

For desværre er det stadig sådan, her, som andre steder, at det måske er i orden at vide en del, og have en del uddannelser m.m. , men hvor Janteloven så for fuld styrke kommer til udtryk. "Selvforherligelse", "praleri", "jeg alene vide attitude", "vil altid have ret" og meget mere af samme skuffe, er nogen af de pænere udtryk jeg har hørt.
Og yderligere bliver folk ofte angrebet af andre brugere hvis en spørger skulle tillade sig at vælge et andet svar end deres eget, for "kloge-Åge" har sgu point nok og i den dur.

mvh dova

Fra : mulberry

Dato : 27-09-04 11:10

Dova- Hvad hulen i bulen! Så er det heller ikke værre. Det er der vist kun enkelte eksempler på.

Fra : BjarneD

Dato : 27-09-04 11:16

Åh, nej Mulberry. Jantelovens misundelse hersker.
Dova er for eksempel flere gange blevet angrebet grundløst på grund af point og der er mange flere eksempler, men jeg vil give dig ret i at nogen gange kunne det være rart, at vide hvem der kan udtale sig med så stor sikkerhed eller hvad er det for en kvik en der er på banen her osv..
Jeg skrev lidt oplysninger som jeg pludselig så på Google, cached og så syntes jeg ikke det var sjovt da Kandu må have aftale med Google fordi selv nye spørgsmål hurtigt er på.
Kandu er et hammergodt koncept, men kan aldrig blive bedre end brugerne.

Fra : dova

Dato : 27-09-04 11:16

Hej Mulberry
Ja, nu er AJ jo nok det tydeligste eksempel, fordi han selv blev ved med at "køre brænde til bålet", det har du da ret i.

Lyder ellers til, at du er helt på toppen idag
godt med lidt munter sang en gang imellem

mvh dova

Fra : Gambrinus

Dato : 27-09-04 11:19

>Bjarne citat :
Efter at have konstateret at selv profilerne bliver cached på Google

Hva' er det nu lige cached betyder ?

>Dova
Jamen bare lidt.
Selv har jeg lagt mine "uddannelser" ind, for at mine spørgsmål ikke skal besvares med f.eks. hvilken vej en 69 lys pære skal skrues i.
Samt når jeg svarer, at folk kan se at jeg måske har en lille smule viden (Eller mangel på samme) vedrørende emnet.
Det er ikke for at prale (Tror jeg nok).

Gambrinus

PS : > Hr. Mortensen
Hvordan er det nu, man sætter et citat ind ?

Fra : mulberry

Dato : 27-09-04 11:21

Ja, jeg har fri i denne uge, så måske jeg ser verden lidt mere lyserød end ellers

Fra : BjarneD

Dato : 27-09-04 11:28

Gambrinus cached betyder lagret, og hvis du når Åbner Google, vælger dansk søgning og skriver Gambrinus så vil du se mange ting og går du lidt ned er overskriften Kandu, prøv så at kigge nederste linie i emnet med blå skrift cached klik og se

Fra : BjarneD

Dato : 27-09-04 11:32

Gambrinus jeg syntes du skal læse dette: http://www.google.dk/intl/da/features.html kig under cached links
Du vil kunne læse en side selv om serveren det pågældende sted er nede eller endda nedlagt, men det forsvinder når Google opdaterer deres indeksering af det pågældende område

Fra : BjarneD

Dato : 27-09-04 11:35

Mulberry må jeg foreslå dig at begive dig ud i det dejlige danske efterårslandskab og nyde den friske luft i stedet for at lumre foran monitor og tastatur. Jeg gør det snart selv

Fra : molokyle

Dato : 27-09-04 11:41

De eneste pudsigheder jeg har oplevet med profil oplysningerne er :

1.) Uopfordrede emiler : Helt iorden, det er derfor mine spamfangende emiler er opgivet, min helt private emiladresse kender ingen her på kandu.dk
2.) Nogen kunne bruge mit svar (..skrev de), men valgte at give en anden påængerne, fordi jeg jo havde så mange og nok ikke behøvede flere
3.) Jeg er højrøvet fordi jeg tillod mig at pointerer en anden brugers kommentar var faktuel forkert ..og dette fordi det kunne læses i min profil, jeg havde en hvis ekspertise på området (cognitive science)

Jeg er fuldkommen bedøvende kanel over for sådanne tiltag, da det siger mere om de andre brugere end om mig

Gambrinus -> Dette læser du her nederst : http://kandu.dk/dk/faq.asp#20

Altså :

[ c i t a t ]
bla bla bla...
[ / c i t a t ]

..uden mellemrum

</MOLOKYLE>

Fra : Keldd

Dato : 27-09-04 11:48

Jeg har også fri i denne uge,men min computer driller,og min elregning er også kommet,den er 99% større end den burde være,så jeg burde være sur,men det er jeg ikke .
Solen skinner så jeg går ud i haven,hej alle.
Hilsen
Keldd.

Fra : BjarneD

Dato : 27-09-04 11:50

Molo din måde at vise citatfunktionen på er rigtigt god og jeg bruger den ofte, selvfølgelig med behørig reference

Den email adresse som du viser bliver jo besvaret hvilket nogen gange kan være glimrende og som du skrev et andet sted, at du så holder de modtagne adresser for dig selv er såmænd ikke mere end jeg forventede af netop dig og de få stykker jeg har gør jeg jo det samme med, men du har helt sikkert haft kontakt med flere brugere end jeg.
Meningen er jo ikke at vi skal ordne tingene privat, men visse ting klares bedst på den måde.

Fra : mulberry

Dato : 27-09-04 11:51

Hej Bjarne D

Det lyder som en superp ide, jeg skal også på et tidspunkt ind og vende på Statens Museum for kunst, der er Turner udstilling. Og jeg skal se Shrek2. Og la lu la la la lej.. jeg er på vej....

Farvel mine medkandusser og pas godt på jer selv og husk find jer ikke i noget jeg ikke vill finde mig i ..
og bye bye

Fra : BjarneD

Dato : 27-09-04 11:56

Rigtigt god fornøjelse Mulberry!

Fra : dova

Dato : 27-09-04 11:59

Hej Mulberry
Ha' en rigtig god dag

mvh dova

Fra : mulberry

Dato : 27-09-04 12:02

Tikkelitak

Fra : Gambrinus

Dato : 27-09-04 16:08

Øv, fandt ikke noget om mig selv, som jeg ikke vidste i forvejen
Gambrinus

Fra : BjarneD

Dato : 27-09-04 17:33

Nok godt det samme, men nu fandt du vel ud af hvad jeg mener med at det caches.
Hvis Kandu havde sat en speciel metatag på siderne med profiler ville de ikke blive caChed, men dette ville jo kræve at Kandufolkene skulle ændre deres skabeloner og jeg tror ikke at der er meget personale til at køre dette forum.

Fra : jakjoe

Dato : 27-09-04 20:35

BjarneD> Jeg har ikke helt forstået dine kommentarer om "cached"
Er du bange for at vores viden slipper uden for kandu´s område, til gavn for hele jordens befolkning, i altfald dem med internetadgang ?

mvh
jakjoe

Fra : BjarneD

Dato : 27-09-04 20:41

Nej, jakjoe. Jeg syntes, at det er irriterende, at det kommer frem (profilsiden) uden at folk behøver at gå ind på Kandu og jeg har nogle gange haft en email adresse på i min profil fordi den kan slettes igen lige efter, men hvis søgebotten lægger et billede af siden ind til næste gang der indekseres kan det jo stå der længe og det var jo ikke lige meningen.

Fra : jakjoe

Dato : 27-09-04 20:53

BjarneD> Den fes lige ind. Jeg søger næsten aldrig den side....derfor har jeg ikke lagt mærke til "de fine ord"
Tak...lærte igen et eller andet.

mvh
jakjoe

Fra : BjarneD

Dato : 27-09-04 21:08

Jeg troede ellers, at du var eksperten over eksperter med hensyn til Google

Fra : BjarneD

Dato : 27-09-04 21:10

( i det mindste finder du gode link )

Fra : jakjoe

Dato : 27-09-04 21:20

Jeg bruger Google, men fra TDC´s side, og så ser alt mere enkelt ud http://find.tdconline.dk/google.php#
Det passer lige til mine evner

mvh
jakjoe

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 50 point
Dato : 27-09-04 21:29

Så har jeg den rigtige løsning til dig: http://www.bjarne-d.dk/google_1.htm

Fra : jakjoe

Dato : 27-09-04 22:02

http://www.google.com/search?q=Tak+BjarneD&hl=en&btnG=Google+Search

det er imponerende "Min egen søgemaskine" !!

Fra : BjarneD

Dato : 27-09-04 22:04

Nu får vi se hvor længe der er plads til den, men mine planer med den side er gået lidt i stå den er hel til (se www.bjarne-d.dk )

Fra : jakjoe

Dato : 27-09-04 22:11

Manden med hatten ?? Det må så være Bjarne

Fra : Keldd

Dato : 27-09-04 22:13

Du må være en kompliceret person BjarneD;Nu skal jeg læse over 47.000 link for at finde
ud af hvem du er.
Hilsen
Keldd.

Fra : BjarneD

Dato : 27-09-04 22:22

Jeg har ikke så store tænder, jakjoe, men bærer ofte hat på denne årstid på grund af begyndende nymåne.

Det eneste komplicerede ved mig, Keldd er min måde at bruge et tastatur. Det jeg tænker på at skrive er fint, men det jeg skriver er somme tider noget underligt noget. Lige nu ser jeg ingen stavefejl, men lad os se hvad der sker når jeg klikker på send indlæg

Fra : jakjoe

Dato : 27-09-04 22:31

Bjarne det er ikke begyndende måne !!

http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/et_doegns_udsigt/kbhnsj.htm
Citat
Månen
Fuldmåne 28/9, sidste kvarter 6/10, nymåne 14/10, første kvarter 20/10

mvh
jakjoe

Fra : BjarneD

Dato : 27-09-04 22:35

Oven i min knold er det!

Fra : BjarneD

Dato : 27-09-04 22:38

Jeg bemærkede i går aftes da det var skyfrit, at det var ved at være varulvetid og i aften er der rigtig varulve stemning med en hel rund måne bag drivende skyer uuhhaaahhhh - godt man har 45 kg. hund ved siden af sig. Fruen er jo gået til ro så hun kan ikke passe på mig

Fra : Keldd

Dato : 27-09-04 22:43

BjarneD:
Ja det kan let afvige lidt det der skrives,i forhold til det man tænker.
Og nogen gange når man går et godt stykke tilbage,for at glo på et af sine egne indlæg,
Så får jeg i hvertfald den her tanke, " er det mig der har skrevet det vås??"
Over i bundkort,emes indlæg,har jeg lige skrevet noget,kan jeg ikke lokke dig til at kommentere det?

Fra : BjarneD

Dato : 27-09-04 22:54

Du skal købe en ny PC Keldd. Med den alder din computer har er det hele ved at være en anelse forældet og som jeg læser det er du ikke tilfreds med det du har. Hvis du ikke har specielle behov mht. spil og andre krævende ting kan du jo få en billig sag der virker og skal ikke spekulere på hvad der passer sammen. Hør også emesen han har jo begge ben på jorden

Fra : dova

Dato : 27-09-04 23:10

Jakjoe skriver: Ligger i hvert sit hjørne og venter på næste offer, og hvæsser kløerne til næste kamp

BjarneD snakker om fuldmåne og varulve.

Tja, måske er det lidt i den her retning I mener
www.kandu.dk/dk/spg/50262

mvh dova

Fra : dova

Dato : 27-09-04 23:13

Hva'e BjarneD ??
Begyndende fuldmåne. Er sengen for kort

Og Hej Keldd

mvh dova

Fra : BjarneD

Dato : 27-09-04 23:16

Næ, nej dova det er varmen fra tankevirksomheden der smelter hårrødderne

Fra : dova

Dato : 27-09-04 23:18

Nå, okay det er sådan det hænger sammen

Fra : BjarneD

Dato : 27-09-04 23:22

du ved, jo ældre man bliver jo mere bliver der at tænke over og så er det en sand feminist vil påstå, at årsagen til at kvinderne ikke mister håret på samme måde er at de har lettere ved at tænke, men det har jeg også tænkt over og fundet ud af at det kan ikke passe og det gives der mange eksempler på hvorfor

Fra : Resistance

Dato : 27-09-04 23:24

Creamy.

Ord er så fattige, men I er i mine tanker

Kærlig hilsen
Resistance

Fra : Keldd

Dato : 27-09-04 23:25

Ja jo,jeg spiller ikke ,men vil godt have det bedste i lydkort ,og grafikkort.
Det burde være til at finde ud af.Men lad os se hvad eme laver.
Min Puter har været nede et par gange her på det sidste,længere historie at forklare hvad der var galt,
jeg er ikke en gang sikker på jeg kan forklare det,men nu kører den flot så længe det varer.
Men med hensyn til hvor mine ben er plantet,når jeg skal ud og købe eletronik,så er det højt oppe i den blå luft.
Jeg lærer det aldrig,jeg kommer altid hjem med noget andet end det jeg fornuftigt havde besluttet mig til,
og selvfølgelig langt dyrere,men jeg har det sjovt.
Hilsen
Keldd.

Fra : dova

Dato : 27-09-04 23:27

Ja jeg tror nu mest på teorien om at vi har lettere ved at tænke

Øh.jae med et par få undtagelser altså

Fra : Keldd

Dato : 27-09-04 23:30

23:25 indlægget var til BjarneD,der er lige pludselig så mange mennesker.
Keldd
Hej Dova sjuk sjuk.

Fra : BjarneD

Dato : 27-09-04 23:33

Hvorfor skulle du gøre det anderledes end andre Keldd. man har vel et plastikkort

Dova, kvinderne mener, at de tænker for manden også og det går jo let, men mandens store problem er hvad kvinderne har tænkt at han mente!

Fra : jakjoe

Dato : 27-09-04 23:39

dova> Kløerne skal altid være klar....der kan komme angreb fra kendte som ukendte sider.
Det bedste forsvar er angreb.

Fra : jakjoe

Dato : 27-09-04 23:42

dova> Skrevet med henvisning til dit indlæg kl. 2310.

Fra : BjarneD

Dato : 27-09-04 23:46

Hvad pønser du på jakjoe, var temaet ikke fred og ro?

Fra : dova

Dato : 27-09-04 23:46

Hej jakjoe
det tænkte jeg nok, at det henviste til den

Fra : jakjoe

Dato : 27-09-04 23:57

det pønser jeg på.

Fuldmånen har jeg fået, efter megen tankevirksomhed igennem mange år

mvh
jakjoe

Fra : Keldd

Dato : 28-09-04 00:04

dova,Bti.
Bjarne,det er noget værre noget med de plastickort.
Nu går det galt igen
Godnat alle
Hilsen
Keldd.

Fra : BjarneD

Dato : 28-09-04 00:06

Godnat og sov godt! Keldd og jakjoe.

Fra : dova

Dato : 28-09-04 00:12

Jamen sov godt

mvh dova

Fra : creamygirl

Dato : 28-09-04 07:00

Tak til Molo og Resistance for de pæne ord. At tænke sig kandu også indeholder kanduer med empatiske evner - det må jeg sige! flot

Og 'støvleslikkeren' Dova (fedt ord Bjarne ) render fra en musiktråd for at sladre
'Hjælp mig; Creamy er efter mig kan I ikke gå ind i tråden og smække hende én?! jeg er nemlig kommet til at love, at jeg ikke vil kommentere mere i tråden' - Æv bæv, det bliver sq bedre og bedre

nåh, må hellere se at komme på job - ikke fordi der er den store forskel på KanduDova og så min arbejdsplads. Der sladrer de nemlig også i stor stil om hinanden, men de er selvfølgelig kun tre år og derfor undskyldt. Ofte skal man bare lige klappe dem på hovedet eller puste lidt på knæet - så er de glade igen.

//Creamy

Fra : molokyle

Dato : 28-09-04 09:29

Jeg kunne da godt tænke mig at blive klappe på hovedet og pustet lidt på knæet af creamygirl. Så vil jeg helt sikkert også blive glad igen

</TANDPINE>

Fra : dova

Dato : 28-09-04 09:42

Ja, og visse personer, kommer ikke ud over barnestadiet med at gribe til usaglige øgenavne, når de føler det giver deres argumenter større vægt.
Underligt, at en der selv har medvirket til at blive en anden Kandu kvit, for nøjagtig det samme, selv bevæger sig rundt nede på det plan

Molokyle

Tror nu ikke det hjælper på tandpine at blive pustet på knæet.

Fra : molokyle

Dato : 28-09-04 10:39

dova -> ..ikke på tandpinen nej, men sikkert på humøret

Jeg får det iøvrigt fixet næste onsdag kl. 8-00

...og liiiiige for det ikke skal kunne misforstås : Jeg har på intet tidspunkt medvirket til, eller ønsket at, nogen brugere skulle føle sig presset til at forlade kandu.dk. Tværtimod har jeg altid været en ivrig fortaler for tolerance og ytringsfrihed : http://www.kandu.dk/dk/spg/38273

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 28-09-04 10:44

Ps. hvis det er franksp's opulente afsked for et stykke tid siden du tænker på? Så var min eneste reaktion, jeg afslog at modtage en sidegevindst på 500 point for et smalltalk spørgmål. Hvilket jeg har gjort et par gange siden

</MOLOKYLE>

Fra : dova

Dato : 28-09-04 10:54

Åh molokyle
Det var ikke med henblik på dig, at jeg skrev det med at blive andre kandu-er kvit fordi de brugte øgenavne.

Næste onsdag??
Altså mere end en uge, det var længe at vente på at få noget gjort ved tandpine.
Så kan jeg bedre forstå, du trænger til at få humøret piftet lidt op.

dova

Fra : BjarneD

Dato : 28-09-04 11:17

Molo jeg har altid undret mig over din forkærlighed for Kandu revsere samtidig med, at du alligevel prøver at dæmpe andre hvis de bliver for aggressive på grund af provokationerne. Hvori ligger forskellen. Er det noget radikalt?

Fra : BjarneD

Dato : 28-09-04 11:38

Det er da også interessant, at et "grimt" ord som jeg har anvendt er et godt ord når kritikeren anvender det og så endda i en tråd hvor det er uhyre svært at se sammenhængen mellem de nedladende bemækninger og årsagen til dem. Jeg kalder det personhetz.

Fra : molokyle

Dato : 28-09-04 12:01

BjarneD -> Hvis det er radikalt at prøve at tale folk til rette. At være diplomatisk, tolerant og åbensindet? Ja, så er jeg radikal. Jeg mener nu ikke jeg hetzer nogen, fordi jeg giver udtryk for mine meninger og holdninger. Jeg er altid parat til at annerkende en uenighed. Jeg bøjer mig også gerne for vægtige argumenter og indrømme egne fejl, men jeg nægter at tale folk efter munden. Nok skal man hyle med de ulve man er iblandt, men man skal ikke give køb på sine principper.

</MOLOKYLE>

Fra : BjarneD

Dato : 28-09-04 12:13

Molo, nu bruger du jo næsten de selvsamme ord som jeg brugte til at forklare AJ hvorfor jeg ikke ville deltage i hans skærmydsler.

Jeg mener nu heller ikke at DU hetzer nogen, det var din lille cyberveninde jeg hentydede til.
Jeg har lige siddet og ledt lidt efterden musiktråd der blev omtalt og det er da muligt, at jeg er forudindtaget, men det er da vist ret åbenbart hvem der er agressor og jeg fandt så lige nøgleordene der har trikket den hidsige dame. >>Du vil have ret<< Nøjagtig det samme det startede med omkring mig.

Det er forresten morsomt med det der støvleslikker for jeg kan kun finde Kalliopes beskyldninger mod mig, men jeg tror nu nok at det var Bibsamie m. fl. jeg hentydede til da de krævede Ram og Frida tilbage og med de ord der blev anvendt der var jeg meget pæn, men jeg husker tydeligt, at da jeg ville berette (sarkastisk) om hvem og hvad musen Kalliope var så var der en vis molokyle der bad mig om ikke at være for lærd eller noget i den stil. Hmm..

Fra : BjarneD

Dato : 28-09-04 12:18

Halløj her var den: http://www.kandu.dk/dk/spg/44475
En hurtig gennemlæsning afslører hurtigt noget omkring grovhed.
Støvleslikker er et kendt ord inden for militæret og er analogt for fedterøv (fy igen et slemt ord).

Fra : molokyle

Dato : 28-09-04 12:43

BjarneD -> Nu ligger det mig ikke på sinde at svare for Kalliope. Dét klarer hun vist fint selv

At du ikke skulle blive for lærd ..var da sagt med et glimt i øjet og kan oversættes med : Uha... bjarneD sikke du kan finde fakta frem

</MOLOKYLE>

Fra : tedd

Dato : 28-09-04 13:01

Puha!! Det var sgu en grimmer en med din veninde Creamy!! Kan ikke forestille mig noget der er værre end at miste sit barn! Det er nu din veninde trænger til at den støtte der kan gives. Min dybeste sympati med hende!

Fra : BjarneD

Dato : 28-09-04 13:34

Jeg har skam også sympati med enhver der mister sit barn, men ikke med den veninde der lige har tid til at fyre en bredside af kl. 7 om morgenen inden der hastes på arbejde (er det indlevelse?).

Fra : tedd

Dato : 28-09-04 14:24

"You can check out any time you like but you can never leave." Det sgu da Kandu The Eagles singer om!! Det er da logik for logokker!

Fra : molokyle

Dato : 28-09-04 14:30

It's such a lovely place....

</MOLOKYLE>

Fra : dova

Dato : 28-09-04 14:40

tedd
det er så ikke altid man kan "check out anytime you like"
Lige nu er det næsten umuligt at komme nogen vegne her på siden

Fra : creamygirl

Dato : 28-09-04 16:31

Tak Tedd rart at vide, der findes mennesker, som kan se ud over deres egen næsetip.

--> Bjarne, du har helt og aldeles mistet pointen i mit forsøg på at åbne dine øjne angående det faktum, at mange herinde incl. dig selv er i stand til at bruge gloser der ikke falder i alles smag. Da jeg fandt dine udtryk (støvleslikkere, liderkarle, psykopater, fascister, googleidiot, SA korps osv.) – så valgte du fluks at begynde en forsvarstale.

Du mistede med andre ord overblikket over, hvad det egentlig var jeg forsøgte at påpege. For det første var jeg ikke en dyt interesseret i hvad der var gået forud for dine udtalelser – for det andet var de implicerede i omtalte tråde heller ikke interessante. Eneste formål med mine indlæg var, at du tidligere havde udtalt til Arne. Jakobsen, at han kaldte dig for grimme ting når ikke du gav ham ret. Hvis ikke du kan se, at du selv har praktiseret det samme, så vil jeg påstå, at du ikke evner at se indad, eller er temmelig snæversynet om du vil.

I omtalte 'farvel tråd' gled du fuldstændig af på, at jeg faktisk skrev det er i orden at vi er forskellige - og at det er op til den enkelte, hvordan man bruger sproget.
Jeg citerer fra et af mine indlæg……
Citat
Nu skal du endelig ikke misforstå og tro jeg ikke mener det er okay, at du kalder andre for psykopater, google idioter, støvleslikkere, facister, lidderkarle SA folk osv. Længe leve ytringsfriheden! Dog undres jeg over, at du smider med sten efter de profiler der gør det samme!

Hvis du læser dette rigtigt – vil du opdage, at jeg IKKE skriver, at du IKKE må udtale dig som du gør, men at jeg mener du vil belære Arne om noget som du bevisligt selv indeholder.
Dette er i mine øjne dobbeltmoralsk så det driver

Desuden kommer jeg aldrig til at besidde en adfærd der bare minder om din. Vi er så forskellige som nogen kan være – og heldigvis for det.

Dette er din fremgangsmåde når du ryger ind i modvind.

Citat
Nu kan VI så konstatere, at Creamygirl går mere op i at revse andre for ting der er sket for et stykke tid siden samtidig med, at hun selv begår de samme ting som hun revser folk for.

Læg mærke til ordet VI!
Det er så grinagtigt Bjarne Et er, at forstærke sine ord, men du vil aldrig nogensinde komme til at se mig drage ANDRE ind i min mening om dig – det er et gennemskueligt trick, som ofte bruges af autoritære personer, for ligesom at slå fast, at vi står sammen om denne holdning. Man føler sig vel heller ikke så alene når man påtager sig at tale for andre. Tak skal du ha´- Tillad mig at hviske.....vatpik[hør]

Angående din påstand om personhetz – så lad mig lige slå fast, at jeg ikke så nogen reaktion, da Arne, Keldd og jeg blev beskyldt for at bolle både oralt og analt. Hmm; 'den cremede so boller for vildt med Arne'. Neeeeeeeeeeeeej, det er da ikke personhetz, vel?! Blot helt i orden, når altså det ikke er dig selv eller din lille cyberveninde der står for skud. Igen må jeg tage mig til hovedet over din smalsporede tankevirksomhed. Du kan simpelthen ikke se skoven for bare træer!

Se bare, hvordan du røg i med begge ben, da jeg konfronterede dig. Du havde brugt flere dage på at belære Arne om vigtigheden i at ignorere diverse udfald mod hans profil. Er det så ikke morsomt, at så snart skytset rettes mod dig selv (og veninden) – så er det ren chikane?!

-->Dova, du missede pointene i musiktråden – måske fattede spørgeren så alligevel meningen af mit citat, selvom jeg godt nok kom til at citere 'you' som 'they'

//Creamy

Ps. Jo Bjarne, jeg indeholder skam store mængder af indlevelsesevne. Min veninde er fra Brisbane Australien (og er altså ikke lige om hjørnet) – og jeg er ret sikker på hun ved jeg tænker på hende, selvom jeg ikke bliver hjemme fra mit arbejde og fyrer en bredside af kl. 7.00 om morgenen.

Fra : BjarneD

Dato : 28-09-04 16:52

Hvorfor er det galt, at jeg ikke reagerede? Molokyle og flere hundrede Kandu brugere gjorde heller ikke.
Jeg havde ikke lyst til at reagere fordi du allerede på det tidspunkt havde haft travlt med at kritisere min gøren og laden. I modsætning til hvad du påstår så blander jeg mig ikke i alt, men noget tyder på, at du gør med mindre det er dem du har fredet der gør noget.
Du indeholder ikke andet end storhedsvanvid med din proklameren høj IK.
Du udretter ikke andet end at flirte med Molo samtidig med, at andre kan hånes for tilsvarende. Nu deltager jeg ikke i den disciplin ellers havde jeg vel også fået på pulden for det.
Hvorfor blander du dig i andres gøren og laden hele tiden når et af dine kritikpunkter er at andre blander sig.
Nu har jeg endda fået bekræftet, at du overfalder verbalt uden for smalltalk.
Hvad er dit mål her på Kandu?
Hvis jeg havde haft meget få point og ikke var i stand til at besvare spørgsmål ville du jo ignorere mig og det samme gælder nok dova.
Jeg står fuldt ud ved hvad jeg har skrevet i de sammenhænge jeg har gjort det, men du tager det ud af sammenhæng i et forsøg på at nedgøre mig og det jeg skal klandres er noget du påstår ikke jeg.
Jeg vil give den af knægtene ret det skrev, at "Creamy er helt fucked up".
Hvorfor kan jeg ikke skrive vi når der er flere der kan se det samme, men du har jo patent på at have ret og der ligger dit problem. Du går fuldstændig amok som man kunne se i det musikspørgsmål.

Fra : Gambrinus

Dato : 28-09-04 17:24

Det med måne (På hovedet altså)
har noget at gøre med for mange mandlige kønshormoner !
Og når man er over 30, flytter røven over på maven
og håret ned i røven !

Gambrinus

PS : Når man ikke tænker før man taler, siger man det man tænker !

Fra : Gambrinus

Dato : 28-09-04 17:36

Undskyld, jeg havde ikke lige fået læst de sidste indlæg.
Det var ikke meningen at bryde ind i et godt slagsmål.
Gambrinus

Fra : creamygirl

Dato : 28-09-04 17:46

lol...du forsvarer jo Dova ligesom Ram2 ville have forsvaret Fridaflip.
Dog i en langt kedeligere form

Fat det nu Bjarne! det er ikke forkert at du ikke reagerede, hvis det virkelig er din overbevisning, at der ikke blev brugt en fremgangsmåde som i dine øjne ikke var acceptabelt. Det som gør det morsomt er, at du ikke selv tåler der skydes efter dig.....længere er den faktisk ikke!

Du spørger hvad mit mål er her på kandu?!
At vinde den fucking brødrister selvfølgelig kan liige se det for mig, at du kaster op og får diaré på samme tid, hvis Creamygåsen med alle hendes uværdige point skulle være så heldig

Mit andet mål, men som bestemt ikke er mindre - er at kysse på Molo!
http://teknikogsjov.gilau.dk/fun-stuf/girl_in_love.gif

-->Gambrinus, du blander dig bare. Tænk dig! Kandu er for alle

Fra : BjarneD

Dato : 28-09-04 19:17

Hvis og hvis! Jeg har på fornemmelsen at der ud over mig er mange der syntes fremgangsmåden er uacceptabel, men de reagerede heller ikke, men det er OK eller?
Du vinder intet ved at hakke på alle, som du mener vil have ret. Du vil have ret, men får det ikke for du har ingen sag. Det vedkommer ikke dig, at jeg har svaret igen til nogle ret aggressive profiler.

Du kan godt glemme det for selv om jeg ikke selv ejer en DVD skive så får du ikke lov til at låne min Kandu præmie.

I stedet for at sende molokyle kyssebilleder eller hvad det er så prøv at spørge ham om han syntes Eddies opførsel var OK, og om, hvis han ikke gør, hvorfor han ikke hjalp dig mod Eddie (og hans mange alias'er).
Lille Creamy, selv om jeg er en stor stærk mand så kan det ikke nytte, at du bebrejder mig, at jeg ikke hjalp dig. Jeg hjalp heller ikke dova og Keldd, og de har aldrig generet mig. Når jeg nævner dit angreb på dova så skyldes det at du selv har sat fokus på den tråd hvor du rigtigt viser dit sande jeg.
Jeg er heldigvis ikke din far selv om jeg sikkert er gammel nok til at være det og jeg er slet ikke din partner og derfor syntes jeg du skal lade mig om, at passe mit, og finde en der frivilligt fil stå model til dine behov for ikke at blive modsagt.

Fra : creamygirl

Dato : 28-09-04 19:31

Du for længst tabt for min respekt, og derfor er din mening uden betydning.
Lyder det en anelse bekendt?!

//Creamy

Fra : BjarneD

Dato : 28-09-04 20:03

Ja, men bette do skal du virkelig have hjælp?
Hvad med det der med forskellen på min adfærd og andres når motiv og handling er det samme.

Det her er for alle så jeg vil finde noget fornuftigt at give mig til.

Fra : jakjoe

Dato : 28-09-04 20:22

God aften i stuen.....der er lidt uro på linien

Dommer i diskutionen, det vil jeg ikke være....og det vil sikkert også være uden betydning.
Det er ikke første, og nok heller ikke sidste gang, at denne ordkrig udspiller sig. Det er ikke udtryksformer, eller argumenter der mangler.

Jeg tænker en gang imellem, (tro det eller lad være): " Hvor er det egentlig underligt, at man kan komme i disse ophidsede diskutioner om det ene eller det andet, med personer som man på ingen måde kender. Og det ville vel også ske i den virkelige verden, med de selv samme personer ? Men der er den store fordel, at mimikken, glimtet i øjet, eller vreden i panden ville blive en eksta dimention i "ordudvekslingen". Det nok også derfor at det ser værre ud på tryk, end hvis det var en udveksling face to face (det håber jeg da)".

Hellig vil jeg ikke spille, for jeg har også givet og taget mine "små" meningsudvekslinger.
Men jeg har aldrig glemt, at det er for at svare/hjælpe andre med deres spørgsmål, at jeg synes det er sjovt at deltage i dette forum.

Med smalltalk kan vi så engang imellem give den lidt gas/røg, når det bliver for broget.
Så på den måde håber jeg, at jeg har bidraget til, at vi alle synes at det vigtigste er hjælpen til hinanden, og ikke hadet til hinanden, der er det vigtigste her på KANDU.DK

mvh
jakjoe

Fra : holniels

Dato : 28-09-04 21:08

Jeg lurer på om i to er gift creamygirl og BjarneD,ser sånt ut på jeres skriving.

Fra : BjarneD

Dato : 28-09-04 21:13

Jeg troede vi var venner holniels

Fra : holniels

Dato : 28-09-04 21:18

Jada BjarneD,jeg har mange gifte venner,intet ondt i det vet du,ha

Har du prøvet med brændevin i tanden molokyle?,sies det hjælper når det kommer i større mængder

Fra : Resistance

Dato : 28-09-04 21:40

BjarneD

Du skriver at det var Creamy der bragte fokus på den omtalte musiktråd.
Sikke da en gang vrøvl. Det var din vamle dippedut Dova der kom rendende og skulle have hjælp, så pak du bare det løgn væk. Er der noget Creamy ikke har brug for... er det hjælp. Hun klarer så ganske glimrende at tæske dig verbalt.

Hendes sprog og formulering overstiger i hver henseende dit, selvom du måske nok kan være hendes far. Det hænger måske sammen med en længere skolegang. Alderen har tilsyneladende intet at gøre med evnen til at formulere sig. Keep on the good work Creamy. Gider man tjekke hvad du skriver, kan enhver med egne øjne se, at du ikke har skrevet noget som ikke er sandt.

Mht til Dova's måde at tilrage sig point. Googleidioten der blot copy paster fra et tilfældigt link,
uden dog at medsende det aktuelle link. Hold da op det er morsomt, at man så bliver taget under Bjarnes vinger, som den rene klogeåge.

Fra : Keldd

Dato : 28-09-04 21:45

God aften i tråden.
jakjoe,hvad er spørgsmålet??
Der står "Fred og ro", men hårafrivningerne går det fint med,så lad os se hvad det ender med.
Hilsen
Keldd.

Fra : BjarneD

Dato : 28-09-04 21:51

Keldd>Pyt med de tumber, de har bare tabt deres narresut!.
eme venter på dig omkring dit bundkort indlæg.

Fra : jakjoe

Dato : 28-09-04 22:05

Keldd> Spørgsmål ? Det er der ikke noget af i "bigtalk"
Der er åbent for lidt "efter"-tankevirksomhed med ind- og udfald.

Fuldmånen er over os, så der kan ske mange ting.

mvh
jakjoe

Fra : Keldd

Dato : 28-09-04 22:06

10:4
Keldd.

Fra : dova

Dato : 28-09-04 23:13

jakjoe, "bigtalk" det burde næsten være en ny kategori.

Og nej, ved nærmere eftertanke; det man efterhånden skal lægge ryg til i smalltalk (og andre steder såmænd), er vist rigeligt

Fra : molokyle

Dato : 28-09-04 23:14

Dato : 28-09-04 17:24 Jeg holder nu med Gambinus

Hvis det er røven man taler med? ....Får man svar af røven !

Jeg har læst ALT igennem og synes dova skal ha' kredit for sine altid (i-)gennemtænkte kommentarer: RESPECT ! ...herfra

..uanset hvad creamygirl, så mener om dette udsagn

holmiels -> Der er vist ingen fare for at creamygirl og BjarneD bli'r gift ..så længe jeg lever

</MOLO>

Fra : invincible

Dato : 28-09-04 23:35

Var det så overdommeren der har talt?
Skal vi høre mere pis fra Resistance og dennes protegé?
Vil molokyle få sin creamygirl?
Follow next episode of SOAP!

Fra : molokyle

Dato : 28-09-04 23:37

[hør]...og nu skal I bare høre (..med vanlig gøren opmærksom sig selv og sit..; )

Efter 1 måneds 'påtvunget' PRAKTIK- *LOL* -PLADS ved en 'Humanitær' organisation , modtog jeg til aften dette brev :

Citat
Det meddeles hermed, at du nu er blevet afmeldt AF...

bla bla bla...

..få konsekvenser for for retten til at modtage kontanthjælp !

... PLUS et brev om :

Citat
A38 aktiveringsgodtgørelse 16-08-04 512,00
SKAT aktivering 16-08-04 -205

Til udbetaling ialt : 321 kr.

Beløbet indsættes på dispositionsdatoen på Konto : xxxxxxxx-xxxxxx--xxxxx

Fedest ... det må jeg så leve af

Jeg har nu skrevet tilbage :

Citat
Jeg vil hermed gøre opmærksom på deres brev af d. 27.9.04 [AF-Storkøbenhavn : Vesterbrogade 123], samt d. 27.9.04 [Københavns Komune : Familie- og Arbejdsmarkedsforvaltning, Center for Offentlig Jobtræning] er behæftet med direkte usandheder. (se vedhæftet fil)

Jeg gen-tilmeldte mig AF på modtagelsesdatoen Man. d. 06-09-04 via det i brevet angivne link; fra min ´arbejdsplads/praktikplads : http://nethulen.dk ´, hvor jeg har fungeret som programmør og IT-instuktør siden d. 16-08-04) ..og jeg har uafhængige vidner derpå !

Jeg arbejder 35 timer pr. uge og finder mig på ingen måde i denne slags cikane. Jeg bliver trukket 20% af min kontanthjælp og har efter faste (..og dokumenterede) udgifter ca. 2.600 kr. pr. mdr. til rådighed (aktiveringsydelse iberegnet)

Dersom de fastholder deres påstulater føler jeg mig nødsaget til at gå til pressen med min ´sag´, samt benytte de tilstedeværende klagemuligheder.

SKAM DEM !!!

(Hvis De skulle være i tvivl? Gemmer jeg AL min e-post !!!)

Mvh. Henrik Mortensen CPR : XXXXXX-XXXX

XXXgade X X.tX
XXXX København X.

..i den vedhæftede fil stod der :

Citat
Der er nu snart gået 3 måneder, siden du sidste gang åbnede dit CV i CV-banken. Såfremt du fortsat ønsker at dit CV skal være tilgængeligt for arbejdsgivere, skal du snarest åbne dit CV!
Link til Jobnet: www.af.dk
Hvis du har spørgsmål/problemer er du velkommen til at kontakte CV-bankens support
CV-bankens support
Telefonnummer: 70152030
E-post: jobnet@af-dk.dk

...kan man gøre mere ?

Jeg mener : Staten udnytter min arbejdkraft og truer samtidig med at fjerne mit eksistensgrundlag ?

...eller skal man bare føle sig ugleset og uduelig ?

</ARBEJDSLØS>

Fra : molokyle

Dato : 28-09-04 23:42

invincible -> Du må da gerne være overdommer. Hvem skulle forhindre dig i det ?

</MOLOKYLE>

Fra : invincible

Dato : 28-09-04 23:44

OKAY så er der timeout!

Fra : molokyle

Dato : 28-09-04 23:59

... invincible -> Forstå mig ret; jeg har efterhånden kun valget mellem : Al-Qaida , HA., eller børne-mishandling ...for at sikre mig en fremtid ....bag tremmer !!

Alternativ ? Selvmord ??? ...næppe nogen midlertidig løsning

</MOLOKYLÆR>

Fra : molokyle

Dato : 29-09-04 00:02

Øehh... </MOLOKYLÆRD>

Fra : molokyle

Dato : 29-09-04 00:05

Pisse irriterende ...jeg ved det godt !

</MOLOKYLE>

Ps. creamygirl -> ...i et krampagtigt forsøg på lidt sympati : http://marbella.to/valentine/images/kiss.gif

Fra : invincible

Dato : 29-09-04 00:21

molokyle du kunne jo flytte væk fra Storkøbenhavn, hvor der hverken er job eller boliger til alle de mennesker der absolut vil bo der og så kunne du finde et idyllisk med job og det hele og flytte sammen med creamygirl, gi' resistance et los og så leve til jeres lykkelige ende. Det er så gu da bedre end brummen selv om creamygirl måske senere kunne få dig til at ønske dig derhen, tough bitch.

Fra : tedd

Dato : 29-09-04 00:24

Vil stadigvæk anbefale min Bjarne og Creamy tråd!! Helt ærligt er det sgu kedeligt at høre på jeres nedgøring af hinanden! Med mindre det er for at få øjenlyd for jeres sarkasme mod hinanden, kan jeg godt nok ikke se et formål med det.

Fra : tedd

Dato : 29-09-04 00:27

Eller med andre ord! Vi andre har forstået at I ikke er hinandens kop Kakao!!

Fra : invincible

Dato : 29-09-04 00:27

Sorry?

Fra : tedd

Dato : 29-09-04 00:32

Sorry invincible! Se denne tråd, den er oprettet til det samme! http://www.kandu.dk/dk/spg/50134

Fra : invincible

Dato : 29-09-04 00:36

øhh, hvad har det lige at gøre med molokyles AF problemer at gøre?

Fra : tedd

Dato : 29-09-04 00:51

Ikke noget som sådan! Det var bare en kommentar til Bjarnes og Creamygirls (evige) hakken på hinanden! Har du ikke læst hele tråden invincible?

Fra : dova

Dato : 29-09-04 00:59

tedd

[hør] invincible er helt "ny" her på Kandu

Fra : invincible

Dato : 29-09-04 01:08

Nåh ikke helt ny men kodeord er glemt og jeg har fået ny emailadresse og fik så lige lyst til at kigge ind og så var der jo ikke andet at gøre end at finde på noget nyt.
Jeg syntes bare ikke at det helt ligner sig selv.

Fra : molokyle

Dato : 29-09-04 01:19

invincible ->
Citat
"Jeg syntes bare ikke at det helt ligner sig selv."

..dette er et implicit spørgsmål ...du nok burde have stillet i kategorien : Filosofi

Hvis du forventer et svar ?

</MOLOKYLRE>

Fra : dova

Dato : 29-09-04 01:22

Jamen okay da, invincible, navnet er da nyt.

Fra : tedd

Dato : 29-09-04 01:44

Velkommen tilbage så invincible! Så osse lige Arne Jacobsen var inde i et spørgsmål her i aften, så det jo godt nok

Fra : dova

Dato : 29-09-04 01:48

Hva' sæjer do tedd.
Er AJ tilbage????
Ja der ka' man bare se.

Fra : tedd

Dato : 29-09-04 01:50

Jep han forstår sig på kørvel! Modsat mig http://www.kandu.dk/dk/spg/50376

Fra : molokyle

Dato : 29-09-04 01:50

Macht deinen augen zu... dann alles ist gut !

</MOLOM>

Fra : molokyle

Dato : 29-09-04 01:53

Heeeeeiiiiiii...... NYT ord -> : MOLOM ...meget har jeg kaldt mig selv gennem tiden, men sgu da aldrig noget så åndsvagt som MOLOM ?

</MOLOKYLE>

Fra : tedd

Dato : 29-09-04 01:59

Hvor kan man købe et molometer?

Fra : dova

Dato : 29-09-04 02:03

Palindrom hedder det. altså ord der er ens fra "begge ender"

Du har kreeret et nyt palindrom "Molom"

Fra : tedd

Dato : 29-09-04 02:06

Det sgu rigtigt! Eller ville det være Olom!!! En transcental OL deltager!!

Fra : tedd

Dato : 29-09-04 02:13

Eller hedder det transcendental? Hvertilfald ham der siger OM hele tiden!

Fra : molokyle

Dato : 29-09-04 02:19

MOLOM passer mig fint i begge ender

Fra : molokyle

Dato : 29-09-04 02:23

..men nu er løbet kørt ...tør for øl

..ad sti ad sted ..til alkoven

Takuss </MOLOKYLE> Sinilluaritsi

Fra : tedd

Dato : 29-09-04 02:27

Pas på den der Molom ikke generer dig i din søvn Molo

Fra : dova

Dato : 29-09-04 02:59

Godnat

Og husk: Det er bedre, når man skal sove, at tælle MÆLAM i stedet for MOLOM

Fra : molokyle

Dato : 29-09-04 08:22

G'mor'n Så smutter jeg på 'job', men der bli'r ikke kodet en meter før jeg har hørt fra AF !!!

Istedet vil jeg bruge hele dagen på at tøffe rundt på Kandu.dk

</MOLAM>

Fra : molokyle

Dato : 30-09-04 10:20

AF tekniske support svarede på min e-mail :

Citat
Hej Henrik.

Jeg beklager, at du føler dig uretfærdigt behandlet, men du har skrevet til Jobnet Support, der kun yder teknisk assistance til Jobnet og tilhørende produkter..

Du bedes rette din henvendelse til din lokale Arbejdsformidling, i dit tilfælde AF-Storkøbenhavn.

Du finder oplysningerne om din lokale ArbejdsFormidling på vores hjemmeside www.jobnet.dk, og gå ind under punktet "Kontakt AF".

Du er velkommen til at kontakte supporten igen (evt. på telefon 70152030) hvis du har yderligere spørgsmål eller problemer i forhold til brugen af CV-banken.

Fortsat god dag.

Med venlig hilsen
Jobnet-support

Karina

..og en halv time senere havde jeg en job-konsulent fra AF i røret der brysk bad mig ikke at sende e-mail i dén tone !

Jeg svarede : Når jeg modtager 2 breve, hvori man ganske grundløst framelder mig AF med deraf følgende stop for min kontanthjælp, så føler jeg mig i min gode ret til at give svar på tiltale, tage til genmæle og oplyse hvorledes jeg forholder mig til sagen. Jeg sidder ikke trusler om at fjerne mit eksistensgrundlag overhørig. Iøvrigt har jeg ikke tid at diskutere med Dem, da jeg er på arbejde, men de er velkommen at kontakte mig påny, når jeg har fri kl. 16.00.

Det kunne vedkommende åbenbart ikke rigtigt finde noget fornuftigt argument imod, så nu blev 'tonen' en anden :
Øeeh øebhe øehh.... jamen, så sørger jeg for det bliver rettet og at du får din kontanthjælp på fredag.

Det viste sig iøvrigt senere at ALLE jeg kender der er tilmeldt AF-Storkøbenhavn har modtaget disse breve og at det skyldes en fejl i AF's CV bank system.

</MOLOKYLE>

Fra : dova

Dato : 30-09-04 11:30

Molokyle

Så var det ikke endnu du skulle dø af sult på grund af hovedjægerne på AF

Fra : molokyle

Dato : 30-09-04 11:41

dova -> Nejda, nu har jeg jo min 2.600 kr. at betale min tandlægeregning (ialt : 8.000 kr) for

Dét mener de 'kloge' regnedrenge og sagsbehandlere jo, med dette fyrstelige rådighedsbeløb i mente, jeg er økonomisk istand til.

</TANDPINE>

Fra : molokyle

Dato : 30-09-04 11:45

..men nu er der jo også kun mindst 5 mdr.s tid til jeg får svar fra Det sociale Nævn på min klage over afvist enkeltydelse til akut tandbehandling.

</BROKKEHOVED>

Fra : creamygirl

Dato : 30-09-04 14:54

-->Molo

Øhm, ren nysgerrighed - har du stadig tænder,
eller er du så langt i den normale aldringsproces, at du er tilbage til stadiet, hvor sugemærker er den store trend ?!

Fra : tedd

Dato : 30-09-04 14:57

LMAO På en eller anden måde minder det mig om filmen Hotel New Hamshire

Fra : creamygirl

Dato : 30-09-04 15:09

hehe...god film
Så godt nok et billede af Molo forleden, men han havde munden pænt lukket, så tanken slog mig, at der muligvis er en god grund til det..

Fra : tedd

Dato : 30-09-04 15:15

Spørg Mango. Hun påstod at munden ikke stod stille på Molo, da han besøgte hende!!

Godkendelse af svar
Fra : jakjoe

Dato : 30-09-04 20:20

Jeg havde ikke noget spørgsmål, kun en konstatering.

"BIGTAK"<--------->"smalltalk"

<MOLO> kom ned og op, efter et bid til "øvrigheden"

Jeg fik min egen "søgemaskine"

Jeg forlanger ikke mere for en 50ér

Tak for indslag/udslag

mvh