/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål

Smalltalk
Fantastisk
Fra : svendgiversen
Vist : 679 gange
15 point
Dato : 19-04-13 13:32

du er besøgende nummer 1.000.000

Hvor mange andre har fået dette?

Jeg tør ikke trykke og bede om apple præmien...

Fra : Klatterup

Dato : 19-04-13 13:42

jeg har ikke fået noget sådant.

Fra : trimare46

Dato : 19-04-13 13:43

det skal du bestemt heller ikke gøre. der er uanede mængder af den slag skidt på nettet.

Fra : ferik

Dato : 19-04-13 13:44

jeg får det ca. 3 gange om ugen

Fra : fun2

Dato : 19-04-13 13:44

Den seneste scam mail jeg har fået er om en pakke jeg har glemt at afhente, de siger at de vil returnere den til afsenderen. Jeg har fået en del af dem på det sidste. Jeg har endnu ikke regnet ud hvordan svindlerne vil bruge metoden til at frarøve mig mine penge.

Fra : EA_HS

Dato : 19-04-13 13:49

.. Ja kreativiteten fejler ikke noget,
når det drejer sig om at lokke penge ud af godtroende sjæle,

jeg ved ikke hvordan hjernen fungerer hos den yngre generation,
men når man kan sælge BRUGT IT,.. og en lang række andre forbrugsgoder,
som fx. smartphones, til priser der ligger et pænt stykke over ny-prisen, (DBA, QXL mm.)

så er det vel en slags panik-handling.

Fra : Klatterup

Dato : 19-04-13 13:52

Nå det er på den måde, jo jeg har fået lidt forskelligt, men kendte det ikke, så bare ud til højre med uden at tænke mere over det.

Så jo jeg har fået, blot ikke med den tekst, men nok med samme hensigt.

Tak for info, men her ryger alt ukendt bare ud.

Fra : mig-selv

Dato : 19-04-13 14:05

Den får jeg jævnlig, men holder mig ALTID fra gevinsten.

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 15 point
Dato : 19-04-13 15:04

Øv... Jeg føler mig i den grad også forbigået ....og jeg har endda fødselsdag i dag!
Når nu alligeveller ik' andre vil gør' opmærksom på det?
Så må jeg jo hel'r' gør' det sel' !!!
</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 19-04-13 15:11

Ps. Fik i dén email... på fuldendt 'plat-tysk' forleden; fra : NEMID (nets.dk) ???

Indstast ALLE din Dankort/Visa kreditkort oplysninger for at lukke et sikkerhedshul !!!
... og som 'ekstra service' ...gælder også hvis du har MasterCard *LOL*

Jeg klaskede mig på lårene af grin og måtte opkaste mit maveindhold i lårtykke stråler ...
Tænk at 'nogen' kan hoppe på sådan noget fusk
</MOLOKYLE>

Fra : katekismus

Dato : 19-04-13 17:10

Tryk du bare
Så står der, at du er mulig vinder. Det rene svindel og humbug!

Fra : marken84

Dato : 19-04-13 18:16

Citat
Jeg har endnu ikke regnet ud hvordan svindlerne vil bruge metoden til at frarøve mig mine penge.

Vær du da kun glad for det

Fra : Eyvind

Dato : 19-04-13 18:41

Tja - mistænksomme i er, for jeg har da fået præmien some er en.................................lang næse.

Fra : marken84

Dato : 20-04-13 00:14

De lange næser er der utrolig mange af på nettet og på Kandu sågar også

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 20-04-13 13:18

Tak for svaret molokyle.