Dagens Peter Theisen
Fra : 3773
Vist : 650 gange
500 point
Dato : 16-07-12 16:27

Hvordan kan man vide om lyset i køleskabet slukker, når man lukker lågen?

Fra : Klaudi

Dato : 16-07-12 16:32

Man sætter sig da ind i køleskabet!

Fra : o.v.n.

Dato : 16-07-12 17:16

Dagens Peter Theisen 1 - 2 -3 hvorfor disse pjattede spørgsmål? Peter Theisen er ved at blive helt menneskelig - deltager selv i spørgsmål og kommer med kommentarer i andres spørgsmål, altså er han ikke uden for pædagogisk rækkevidde, selv om der synes at være meget at lære endnu, der er lys foruden om 2-300 år er han som de fleste andre mennesker
i modsætning til en vis anden profil - eller skulle jeg skrive Flere andre profiler (samme bruger) som hærger og ødelægger forummet her

Fra : vagnr

Dato : 16-07-12 17:16

Det er faktisk ikke så nemt, vores køleskab i sommerhuset kølede ikke ordentligt, først da jeg fandt på at trykke på dørkontakten, og pæren ikke slukkede, gik det op for mig hvad problemet var.

Så nu er der koldt i køleskabet, og MØRKT

Fra : LuffeA

Dato : 16-07-12 18:10

HVis det er for at spare på lyset hiver man da bare stikket ud.

Fra : zoriny

Dato : 16-07-12 18:29

Hold dog op med at genere en bruger ved navn Peter Theisen ! Skam jer da ...

+ Andre brugere, som stiller jer spørgsmål ...

Hvis I ikke gider at besvare disse spørgsmål, så spring dem da over - hvor svært kan det være ?

I øvrigt er Peter Theisens spørgsmål ofte interessante og tankevækkende !

zoriny

Fra : Stouenberg

Dato : 16-07-12 18:32

- stram halskluden Jørn... GRUNDIGT!!!

Fra : Klaudi

Dato : 16-07-12 18:51

Citat
- stram halskluden Jørn... GRUNDIGT!!!

Jeg hjælper gerne til med at stramme!

Fra : 3773

Dato : 16-07-12 18:57

Kender i den om Rudolph, dum de dej de dum dej dej........Mon ikke polakkerne få ham fjernet indenfor de næste par timer???

Fra : katekismus

Dato : 17-07-12 23:41

Har læst på Kandu, at mobiltelefonen er løsningen

http://www.kandu.dk/spg110215.aspx

Fra : Mosebaek

Dato : 18-07-12 12:45

Akja,go`e gamle Klumme.... en farverig person.... der sagde sin mening.

Og det er jo ikke altid populært.Blev ekskluderet.Senere dukkede han op under et nyt nick,som jeg ikke lige husker.Nok også bortdømt.

Men han gav "liv i Kandu".

M.

Fra : 3773

Dato : 18-07-12 15:10

Ram2 -> klumme -> et par stykker mere

Fra : granner01

Dato : 18-07-12 15:28

Jeg vil ønske at Klumme er her, så vil kandu blive sjovere.

Fra : Mosebaek

Dato : 18-07-12 15:55

Citat
Jeg vil ønske at Klumme er her, så vil kandu blive sjovere.

Jeg savner ham også. Har aldrig kunnet se,at han var så meget værre end andre.

Citat
Ram2 -> klumme -> et par stykker mere

...... ja og jeg tror det var Krummen og Dulcona.

M.

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 500 point
Dato : 18-07-12 18:36

Jeps dulcona og krummen er rigtig.

Men jeg savner ham.

Har i ikke også opdaget at jagtspørgsmål ikke er her mere.

Fra : Klaudi

Dato : 18-07-12 19:44

Citat
Har i ikke også opdaget at jagtspørgsmål ikke er her mere.

De er her da stadig!
http://www.kandu.dk/groupview.aspx?grpid=20214

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 19-07-12 08:07

Tak for svaret granner01.

Fra : granner01

Dato : 19-07-12 18:52

Selv tak.

Og jeg har opdadet at jeg har slået jagtspørgsmål fra i indstillingerne. Derfor er her så fredeligt.

Du har følgende muligheder