/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål

Smalltalk
kandu cross talk
Fra : svendgiversen
Vist : 708 gange
125 point
Dato : 28-11-10 12:48

Jeg kom til at svare på et spørgsmål i en helt andet kandu forum end ønsket...

Kan man kalde det cross talk?
(Vis ellers noget med højtalere).

Men måske får de der normalt færdes i ret afgrænsede fagområder, så
måske øjnene op for nye oplevelser??

Ligesom jeg med Mangelsen ovenfor,
er der nogen der har noget "cross talk" der kan overgå hans optagelser???

Fra : svendgiversen

Dato : 28-11-10 13:39

>Ligesom jeg med Mangelsen ovenfor...

disse her:
http://www.mangelsen.com/store/Collector_Edition_Prints?Args=

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 125 point
Dato : 28-11-10 15:27

Tjaeh.. folk lægger spørgsmål i f.eks kandu's lidt mere 'nørdede' programmerings-kategori :

CSS (Cascading StyleSheets)

..omkring on-line spillet: CS-S (CounterStrike Source) : http://store.steampowered.com/css

Tjaeh... man ka' hurtigt bli' en smule forvirret ...men bar' vi finder ud a' det?

..så går det nok !

Det vigtigste er vel at man ka' hjælpe nogen en smule på vej? ..så længe 'evnerne' rækker

</MOLOKYLE>

Fra : svendgiversen

Dato : 29-11-10 08:58

Ja, men
jeg som troede der nu kom mange eksempler på forkerte svar, forkerte steder med lykkelig udgang.

Fra : granner01

Dato : 29-11-10 12:13

Du er ikke alene Svend, jeg har også dummet mig med at svare i spørgsmål jeg troede jeg stod i. Og det har andre også.

Fra : molokyle

Dato : 29-11-10 16:04

NHD : No Harm Done!

...der ska' sgu være hjerterum og tollerance nok til et par enkelte uovervejede svipsere hér på sitet
De 'deciderede' mokkere bli'r før eller siden 'pænt' bedt om, at forlade sitet ..heldigvis!
</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 29-11-10 16:21