/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål

Smalltalk
Mig være næsten kun idioten.
Fra : idioten
Vist : 787 gange
50 point
Dato : 03-01-10 14:13

Mig ikke være mangeprofilesen eller nogen anden.
Hvorfor mig være blaklisted - hvem har generet sig.

Mig være idioten og ikke alle de andre på en gang.

Fra : bentjuul

Dato : 03-01-10 14:17

du ligner ham ellers godt nok

Fra : idioten

Dato : 03-01-10 14:22

Tak hvis det godt nok at ligne.

Fra : bentjuul

Dato : 03-01-10 14:22

Fra : Cathcart

Dato : 03-01-10 14:51

Daws idioten.

Det er helt fint og OK med mig. Jeg havde nu heller ikke troet det om dig. Det er sikkert bare dit brugernavn, der får nogle til at "køre af sporet" .

Mvh Chris

Fra : granner01

Dato : 03-01-10 19:12

Du har ret, men hvis du vil respekteres her på Kandu så tag navneforandring.

Fra : molokyle

Dato : 03-01-10 20:08

Tæløk'

</MOLOKYLE>

Fra : webm

Dato : 03-01-10 20:25

Citat
Mig ikke være mangeprofilesen eller nogen anden.
Hvorfor mig være blaklisted - hvem har generet sig.

Mig være idioten og ikke alle de andre på en gang.

Udsagnet her passer da meget godt til navnet...

Ser da ikke ud til at være skrevet ef en der er for klog!

Fra : Cathcart

Dato : 03-01-10 20:36

Citat
Tæløk'
Hvorfor skal L.Løkke nu blandes ind i dette. Den stakkels -mand, har det jo ski svært nok i forvejen .

Fra : idioten

Dato : 04-01-10 11:18

Davs Cathcart
Er respect et navn som købes hvor
Taaark Mollerkugl
webm - du mangle komma

Mig måske købe respectnavn og fint billede.

Fra : briik

Dato : 04-01-10 16:40

Hejsa idioten!

Lad bare være - Du er afsløret!

Naturligvis er du mangeprofilsen!

Det er jo alle, som ikke er "nye".

Men det var da et godt forsøg på at vildlede os andre, seriøse Kandu.dk brugere.

Fra : Cathcart

Dato : 04-01-10 16:48

Daws idioten.
Citat
Er respect et navn som købes hvor
Det skal du altså spørge Granner om. Jeg respekterer ALLE brugernavne .

Mvh Chris

Fra : idioten

Dato : 04-01-10 18:46

Brik - du mangle flere brik og rykke med.

Fra : Cathcart

Dato : 04-01-10 18:53

briik er vist kylet ud af Kandu nu .

Fra : idioten

Dato : 04-01-10 19:58

Brik er slået hjem.
Slå 6' for at kommer ud igen.

Fra : Cathcart

Dato : 04-01-10 20:54

Jørn er der allerede igen som "Ræven"

Fra : Majormajor

Dato : 08-01-10 16:34

Fra : webm

Dato : 08-01-10 19:48

Citat
Jørn er der allerede igen som "Ræven"

Han er heldigvis også røget ud igen...

Fra : Majormajor

Dato : 08-01-10 19:50

. Kandu har sikkert sendt en gravhund ned efter ham .

Fra : Cathcart

Dato : 09-01-10 01:14

Citat
Han er heldigvis også røget ud igen...
Kandu-teamet opper sig heldigvis af og til

Fra : Heidi-Ho

Dato : 28-01-10 14:21

Kræe Idiot.

Nu mig, vil jeg fortælle dig noget om ting du næsten ikke forstået har. kun mig forstået det.

Der tre, er som du ikke kun vil opfate negativ, fordi det ment er som positivt. Nelmig, den danske sprogkultur er forbandet meget lidt forbistret at forstå. Læs eksempel vikingerunerne fra vikingetiden. Gorm den gamle, som var nelmig ikke viking - han var nelmig ikke vinterbader, og når man ikke nøgen om vinteren bader er man nelmig ikke viking.
Hvad Gorm hed den Gamle så.? Gammel det var han, ellers hed han nemlig ikke gorm den Gamle, men unge Gorm.
Hvor mig ved det fra.? Det mig heller ikke ved. Mig gætter. Mig levede ikke på vikingetiden - og mig skrev heller ikke runer.
Mig hedder heller ikke Rune. Mig hedder Hedi uden Z. Og mig stolt, af at hedde Heidi uden Z.
Havde mig haft Z i Heidi, havde mig jo ikke heddet Heidi, men Heinz....
Nu mig ikke hedde Heinz, det mor ikke ville have - far gerne, men ikke mor, nej hun sagde, jo det sagde hun, det lille barn skal hedde Heidi, om uanset om hun vil eller ej, basta, Asta.

Nu mig slutte vil i denne omgang. Mig håber at jeg ikke trættede de tråden læsere
Gut Bai Rurh

Fra : kissanO1

Dato : 10-03-10 23:40

HEJSA "idiot" Har du det ellers godt