/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål

Kandu.dk
bentjuul 8962
langsom kandu.dk
Fra : smuller54
Vist : 755 gange
50 point
Dato : 24-11-09 16:03

Er det kun her hos mig, at den er langsom med at åbne og opdatere Kandu.dk ?

Jeg er ved at gå op i limningen.

Andre steder på nettet har jeg ingen problemer.

mvh Smuller54

Fra : svendgiversen

Dato : 24-11-09 16:06

Sådan har det været hos mig, men lige nu er den hurtig...

Fra : tilmeldt-nu

Dato : 24-11-09 16:06

Hvilken browser bruger du?

Hos mig er der (vist nok, da) ingen problemer med:

Firefox & IE8 & Opera

tilmeldt-nu

(Har 3 profiler og bruger 3 forskellige browsere)

Fra : Krummen

Dato : 24-11-09 16:10

Det er nok fordi nogle skvadderhoveer på Kandu elsker at massekopiere smileys i trådene. De fylder vildt meget og sinker serveren. Men herregud.....den slags småtkørende idioter kan man ikke forklare dette. Det endda selv om een af dem angiveligt er en dobbeluddannet storsælger af PC'er. No brain er hvad de er En af dem ses her.... http://www.kandu.dk/Spg142175.aspx#1630327

Fra : smuller54

Dato : 24-11-09 16:12

ja, så kom jeg lige til kort- "hvilken browser bruger du ?"
Aner ikke noget om det.

Jeg kan ikke gå ind via min email, som viser der er kommet svar- uden at der står en tom blå side, i lang tid.
hvis jeg går på kandu.dk og går på seneste indlæg går det nogenlunde. Men stadig slet ikke som det plejer.

Fra : smuller54

Dato : 24-11-09 16:15

og hvis jeg skal sende et svar tager det en krig- så der kommer nok nogle oveni- andre besvarelser
men vildt irriterende.

Fra : yearhouse

Dato : 24-11-09 16:20

Så kom Krummen med hans retorik

Fra : Eyvind

Dato : 24-11-09 16:24

Det er nok jeres maskiner for her går det hurtigt.

Fra : tilmeldt-nu

Dato : 24-11-09 16:24

Citat
Aner ikke noget om det

OK!

Nåh, men min IE8 går straks i sort, hvis man støder ind i et spørgsmål, hvor "Oprydder" & Co. har lavet flot kunst.

Firefox kan godt klare det.

(Men man kan jo ikke lukke sit spørgsmål !!!!!)

Har ikke prøvet med Opera på de spørgsmål med kunst.

Men, som sagt, så kan alle 3 fint, og uden problemer klare spørgsmål med moderat smiley-brug.

Fra : granner01

Dato : 24-11-09 16:24

Kandu er langsom i disse dage, det tager lang tid at svare på et indlæg. Der står en bjælke forneden med grønne streger og det tager tid. Og det er irriterende.

Fra : Eyvind

Dato : 24-11-09 16:24

5 sek. fra send til færdig opdatering.

Fra : smuller54

Dato : 24-11-09 16:29

det har ikke noget at gøre med om der er smileys eller ej. Det er generelt, når jeg åbner en kommentar via min email.

eller når jeg skal sende et svar.

ligenu- går det lidt bedre end da jeg stillede spørgsmålet, men stadig ikke ok

Fra : Klaudi

Dato : 24-11-09 16:33

Har du prøvet at rydde op i cachen, de midlertidige internetfiler?

Fra : Eyvind

Dato : 24-11-09 16:34

3 sek. fra klik på link i mail til hentet Kanduside.

Fra : refi

Dato : 24-11-09 16:43

De er nu nummer 180 i køen

Herregud - den miniserver Kandu kører med kan slet ikke følge med når 212.000 brugere vil se det samme

Nåh nej - PROFILER skulle det være

Fra : refi

Dato : 24-11-09 16:45

PS...

Kandu har ALDRIG kørt ordentligt

Man skulle tro de var ejet af TDC.....

Fra : dova

Dato : 24-11-09 16:50

Der er overhovedet ikke problemer på min PC med hastigheden på Kandu.

Det eneste er når et eller andet båthoved starter en tråd med "1 mio" smileyer i....så tager det sgu lang tid

Smuller prøv at slette cookies og midlertidige internetfiler.

Fra : smuller54

Dato : 24-11-09 17:02

kære dova

nu har jeg slettet midlertidige internet filer

men jeg er amatør

venligst forklar hvor jeg sletter cookies ?

Fra : Klaudi

Dato : 24-11-09 17:10

Samme sted som du sletter midlertidige internet filer

Sikkerhed>Slet browserdata

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 50 point
Dato : 24-11-09 17:13

Slette internetcookies
http://kortlink.dk/76mt

Fra : Krummen

Dato : 24-11-09 17:25

Jaaa grin du bare yearhouse....Der er noget om snakken med disse masseproducerede smileys som indlæg i en tråd. Det eneste disse kreative båtnakker der laver dem får ud af deres utroligt barnagtige hærværk er, at genere alle mulige andre som er uskyldige.

Men det er den slags "overbegavede" egotrippere jo kolde i røven over for. Når bare de kan komme afsted med at flashe deres lille ildelugtende navle, så er de henrykte

Godkendelse af svar
Fra : smuller54

Dato : 24-11-09 17:29

Tak for svaret Klaudi.

det virkede indtil videre

jeg skal have det ind med skeer

og også tak til dova

Fra : tilmeldt-nu

Dato : 24-11-09 17:33

http://www.divxit.dk/birthes-madopskrifter/visbrugeropskrift.php?id=90

Du plejer at komme med gode opskrifter, smuller54, og her var én til dig.

Håber du kan lide de cookies ...

Fra : tilmeldt-nu

Dato : 24-11-09 17:34

Amerikanske chokolate chunk cookies

Fra : smuller54

Dato : 24-11-09 17:39

Citat
Amerikanske chokolate chunk cookies

det lyder lækkert- sætter tøserne i gang herhjemme

de elsker det der

Fra : Klaudi

Dato : 24-11-09 17:45

Velbekommen

Fra : sober

Dato : 24-11-09 18:26

Citat
det lyder lækkert- sætter tøserne i gang herhjemme

de elsker det der

Lyder sobert ...

sober

Du har følgende muligheder