/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål

Smalltalk
Krumme - klumme.
Fra : Eyvind
Vist : 1329 gange
110 point
Dato : 19-11-09 15:56

Nu er jeg træt af alt det fnidder.
Jeg vil fremover forsøge ikke at blande den gamle bruger ram2 ind i diskutioner.
Jeg vil prøve at undgå berøring af tråde/spørgsmål hvor krumme/klumme deltager.

Jeg håber så, at blive fri for tilsmudsning af min profil fra krumme og klumme.

Eyvind.

Fra : EA_HS

Dato : 19-11-09 16:26

Fuld opbakning herfra,....

det samme gælder MANGEPROFILER EVIGHEDSPROFILER mm.
det kommer der alligevel ikke noget fornuftigt / brugbart ud af,..

Fra : piaskov

Dato : 19-11-09 16:31

Øhhh Eyvind...hvad sker der lige ??

Fra : molokyle

Dato : 19-11-09 16:42
Fra : Krummen

Dato : 19-11-09 16:54

Det er i orden Eyvind - respekt -. Jeg vil til gengæld gøre / undlade at gøre det samme. Jeg er dog lidt bekymret for dit udtryk: forsøge" - Det er forhåbentlig ikke en bagdør du lige holder åben...vel?? Det håber jeg ikke.

Og Molo er vist lige vågnet fra en af hans uendelige FF/hashbranderter og hvad han ellers hiver ind gennem sine åbninger i hovedet og synes lige han ville give sit bidrag til lidt fuckup. Tjae...selviscenesættende, løgnagtige og patetiske misbrugere har vi jo set flere af, og de blir åbenbart ikke anderledes.

Men det skal ikke forstyrre min borgfred med Eyvind.

Fra : ans

Dato : 19-11-09 17:02

piaskov

Det er Eyvind og Krummen, der er blevet politikere

Nu vil de love ... med det forbehold, at Eyvind vil forsøge

Fra : granner01

Dato : 19-11-09 18:50

Kors er det en ny partilederrunte vil ser nu?

Fra : malmin

Dato : 19-11-09 19:34

Hej Eyvind.
Du har helt ret i, at det er irriterende at ens tråd bliver ødelagt, og ubehageligt at man blive tilsmudset af visse personer her på Kandu.
Hvorfor black lister du ikke dem der kun er ude på at genere dig?? Du bliver selvfølgelig upopulær hos visse personer, men din tråd bliver ikke ødelagt, og du bliver ikke svinet til mere.
Jeg synes at det er godt, at Kandu har en black liste rubrik, det giver mere ro i den tråd man har oprettet.

Hilsen malmin

Fra : Cathcart

Dato : 19-11-09 19:58

Ja, lad os få indført en sober omgangsform blandt hverandre .

Vh Chris

Fra : malmin

Dato : 19-11-09 20:10

Nu var der bare lige det at Eyvind ikke lige vidste hvad sober betyder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men jeg tror at han,og flere andre er enig med dig i, at en sober omgangstone er mere behagelig, end svineri og ubehøvlet skriveri. Lad dem der har lyst til at fornedre sig selv med dårlig tale, beholde deres egne tråde, dem kan vi heldigvis blande os uden om.

malmin

Fra : piaskov

Dato : 19-11-09 21:36

Citat
Det er Eyvind og Krummen, der er blevet politikere

Så håber jeg da ikke det er en partilederrunde

Fra : Cathcart

Dato : 19-11-09 21:48

God aften Malmin.

Sober er nok det mest sobre ord der findes. Så måske finder Eyvind vel også en dag ud af, hvad det betyder. Det håber jeg da. Ellers må vores meget lille Selskab uddele et gult kort til den gode herre .

Forøvrigt er det dejligt, når to brugere i samhørighed beslutter sig for at lade hinanden være i fred.

Vh Chris

Fra : Cathcart

Dato : 19-11-09 21:53

http://www.kandu.dk/Tip7539.aspx

Yderst bemærkelsesværdigt, at gandalf kunne bedømme et tip 2 gange . Ja, nærmest mageløst .

Fra : Camillasmoster

Dato : 19-11-09 21:55

Danskerne skal af og til sige fra - det gør de/vi for sjældent! Vi er jo så flinke - keine respekt her.

Eyvind - du har min fulde opbakning!

Hvis man vil have respekt, må man også udvise respekt!

Godt gået, Eyvind!

Hanne

Fra : Krummen

Dato : 19-11-09 22:11

Hvis nogen undrer sig over, at jeg ikke går ind her i tråden mere end jeg har gjort, er det fordi Eyvind og jeg har en aftale.

Fra : granner01

Dato : 19-11-09 22:20

Du er også så søøøøøød i dag Krumme.

Fra : Krummen

Dato : 19-11-09 22:33

Hmmmmm Hader at være sød

Fra : sober

Dato : 20-11-09 08:31

Forstår dig godt Eyvind ! = 5 *****
Klummen, hvis du kan holde aftalen med Eyvind så, også 5 *****
+ Lade være med at kalde ham "stygge" ting.
(Ja, du hader at være sød, men prøv dog ... Det gør slet ikke ondt)

*****
Og så :

Hvad præcist betyder sober?
Nu har jeg 2 gange spurgt om det -
Og begge gange er en viber73 kommet og ødelagt spørgsmålet.

Er det sobert?
*****
Undskyld til Eyvind, for det har ikke noget med dit spørgsmål at gøre ...
Og dog ...
Men lad os få præcist at vide hvad betyder det at være sober.

Hilsen sober

Fra : steffen15

Dato : 20-11-09 10:37

Jeg vil så osse gerne sige noget her.. han bliver osse ved med at svine mig til selvom jeg ikke skriver mere om ham.. se her..http://www.kandu.dk/Spg142042.aspx

hvordan får man stoppet sådan en bruger.. han bliver ved med at søge efter tråde og tip jeg bedømmer det er sku træls... øh Krumme - klumme hvis du bliver ved med at svine mig til så giv mig din adresse eller du kan få min så kan vi ordne de problemer vi 2 har istedet for du bliver ved med at genere mig... når nu kandu ikke træder ind på jeg selv klare problemet..

Fra : molokyle

Dato : 20-11-09 10:39

For ram2/Krummen/Klumme ..og andre fattesvage:
Citat
Vi er desværre blevet nødsaget til at smide følgende brugere ud fra Kandu.dk :

Ram2 og Fridaflip samt alle deres profiler da disse to personer ikke kunne holde tonen, og var meget ubehagelige i deres fremtoning både her i indlæggende på Kandu.dk, samt overfor en af vores medarbejdere.

Altså jeg gentager: http://www.kandu.dk/Tip7539.aspx

</MOLOKYLE>

Fra : steffen15

Dato : 20-11-09 10:42

Hej </MOLOKYLE>

hvad fanden kan jeg gøre ved ham For ram2/Krummen/Klumme

Han bliver ved med at nævne kanduer i han tråde hvor personerne ikke er der og sviner folk til..

jeg har fået nok nu

hvorfor går kandu ikke ind i kampen og sletter de profiler

Fra : o.v.n.

Dato : 20-11-09 11:46

Du kan da gentage dette tip til dommedag Molo og det sker der intet ved, vi har selv en blacklist mulighed brug dog den hvis der er profiler i ikke bryder jer om skal skrive i jeres spørgsmål.
Længe leve blacklist funktionen på Kandu

Fra : o.v.n.

Dato : 20-11-09 11:47

Eyvind og Krummen har i indgået våbenhvile

Fra : o.v.n.

Dato : 20-11-09 11:51

Citat
hvorfor går kandu ikke ind i kampen og sletter de profiler
Kandu sletter ingen profiler, nogle profiler bliver blacklistet af Kandu men ikke slettet, ram2 er vist en gammel svend, hvor har i set den profil blande sig i nyere tid og hvorfor i det hele taget nævne en profil som ikke har været logget på (blacklistet) i mange år

Fra : Stouenberg

Dato : 20-11-09 11:54

- amen!

Fra : steffen15

Dato : 20-11-09 11:54

fordi krummen er Ram2

Fra : steffen15

Dato : 20-11-09 11:56

Krumme - klumme-Krummen =ram2

Fra : Stouenberg

Dato : 20-11-09 11:56

- nu havde vi det ellers lige så sjovt...

Fra : granner01

Dato : 20-11-09 11:58

Vi kan da bare fortsætte med det sjove, vi kan da bare påstå at Krummen er granner01, så er det da helt sjov.

Fra : steffen15

Dato : 20-11-09 12:00

granner01 du er nu for sød til at være ham !! hehe

Fra : ans

Dato : 20-11-09 12:14

Der er gået politik i denne tråd.

Der er 2 partier som har lovet hinanden ikke at udtale sig om et bestemt emne ... men så er der straks støttepartierne, som fortsætter.

Men men men de har jo heller ikke lovet noget, de vil bare ind i "varmen"

Men det var måske hensigten med denne tråd ????

En lille snedig plan

Jeg troede det var begyndelsen på "borgfred" , men det er der da lange udsigter til.

Hvad siger de 2 formænd til denne udvikling .... hvis de tør ytre sig

Fra : Krummen

Dato : 20-11-09 12:18

Jeg siger bare god weekend

Fra : granner01

Dato : 20-11-09 12:27

Eyvind
Undskyld fordi din seriøse tråd gik op i sjov.

Fra : sober

Dato : 20-11-09 13:19

Hvem støtter du så ans ... Eyvind eller Krummen, og vil du bare "ind i varmen" ?

Krummen er jo stadig en kujon, for han har udelukket sober i hans spørgsmål angående
"Klynke Steffen".

Og Klummen kommer, vanen tro, med en hel byge af ukvemsord ...

Hvad er kong Klumme bange for at sober vil sige i hans tråd?

Fra : steffen15

Dato : 20-11-09 13:24

han har tralvt med at genere mig

Fra : ans

Dato : 20-11-09 13:44

sober

Jeg er neutral i denne tråd. Jeg konstaterer bare udviklingen.

Citat
Eyvind

Dato : 19-11-09 15:00

Jeg definerer ikke noget som helst og vil gerne have fred..........................

Citaterne er fra en anden tråd.

Jeg har svært ved at se, hvor den fred er

Citat
Krummen

Kan du acceptere dette, så har du fred....forsåvidt angår mig. og jeg laver en ny tråd, hvor Kandubrugerne orienteres om dette, da jeg ikke tror, der er ret mange som læser med her Nicket "tilmeldt-nu" trækker ikke mange læsere LOOL. Og det er jo rart med lidt vidner.

En tråd som denne havde ikke været nødvendig. De brugere, der jævnligt færdes på kandu, ville straks lægge mærke til forandringen Men måske de ville undre/glæde sig.

Jeg opfatter kun denne tråd som een ting .... vælg side .... hvem af os får flest støtter.

Men igen ... det var måske det, der var meningen

Fra : ans

Dato : 20-11-09 13:50

Citat
Eyvind Vist : 303 gange
110 point

Dato : 19-11-09 22:11

Hvis nogen undrer sig over, at jeg ikke går ind her i tråden mere end jeg har gjort, er det fordi Eyvind og jeg har en aftale

Så er den prut vel slået i denne omgang ... og "spørgsmålet" kan afsluttes

God weekend

Fra : tilmeldt-nu

Dato : 20-11-09 13:56

God weekend til alle - Endda også til den hidsige kujon Krummen, som natullervis også har udelukket "tilmendt-nu" i hans hadefulde tråd om "Klynke-Steffen".

Er du virkelig så bange for modspil, Klumme fyr?

Ja, det er du jo !

For du vil helst have din support-gruppe fra Kandu.dk til at heppe på dig, fordi du er så klooooog!

Og ikke mindst: Så høflig og dannet

Fra : steffen15

Dato : 20-11-09 13:58

JAMEN god weekend til dig osse,,,(= hilsen løgneren og kujonen steffen

Fra : tilmeldt-nu

Dato : 20-11-09 13:58

Stem på Krumme - For ALLE andre er for dumme!

(Hvis han selv skal sige det - Og desværre har han en trofast support gruppe)

Fra : steffen15

Dato : 20-11-09 13:59

skulle lave en gruppe for alle os andre (= men har desværre ingen point ..)= for os som hader kummen lol

Fra : sober

Dato : 20-11-09 14:11

Jeg hader ikke Krummen, for ind imellem kan han sige noget fornuftigt. Men han hader muligvis sig selv, så meget, at han er nødt til at jorde nogle folk en gang imellem her på Kandu.dk, for at få det bedre. Stakkels sølle fyr. Begriber ikke, at han har den support gruppe, som åbenbart ser ham som den store Guru. For så klog er han sq ikke. Det er kun noget han selv bilder sig ind.

Fra : sober

Dato : 20-11-09 14:12

Citat
kummen

Var det en trykfejl eller med vilje?

(WC)kummen

Fra : steffen15

Dato : 20-11-09 14:15

det kalder jeg ham fra nu af (=

bedre med wc kummen så folk ved det (=

Fra : bentjuul

Dato : 20-11-09 14:15

tilmeldt-nu = sober = multimangeprofilen

Fra : 3773

Dato : 20-11-09 14:22

Var du nogensinde i tvivl Bent.

Vi andre har vænnet os til at blackliste dem så snart de viser sig. Når så kandu har ryddet op ophæver vi blacklistningen (sådan vi ikke har for mange). Og hjertelig velkommen tilbage Bent. And keep up the good work.

Fra : 3773

Dato : 20-11-09 14:23

Du burde have et par tusind poæng for din indsats Bent!

Fra : granner01

Dato : 20-11-09 14:33

At i gider, solen skinner, det er weekend og det er varmt uden for. Gå dog ud og nyd vejret i stedet for.

Fra : bentjuul

Dato : 20-11-09 14:34

Citat
Var du nogensinde i tvivl Bent
Nej, det var jeg ikke, men undlod at kommentere det indtil der dukkede flere profiler op. Og der er en profil mere

Citat
Og hjertelig velkommen tilbage Bent
Tak skal du 3773, jeg fik til gengæld for blacklistningen en god dialog med kandu.

Undskyld Eyvind at vi lige misbruger din tråd.

Fra : Smokei

Dato : 20-11-09 14:34

Dette her minder men og mer om folketinget mellem DF og Enhedslisten + De radikale venstre.

Fra : bentjuul

Dato : 20-11-09 14:35

Citat
At i gider, solen skinner, det er weekend og det er varmt uden for. Gå dog ud og nyd vejret i stedet for
Ja hvorfor sidder du indenfor i det vejr granner01

Fra : tilmeldt-nu

Dato : 20-11-09 14:45

Citat
tilmeldt-nu = sober = multimangeprofilen

Hvor har du den store klogskab fra?

Og du har jo ganske ret, Magister Bent Juul!

Fra : tilmeldt-nu

Dato : 20-11-09 14:48

Citat
And keep up the good work.

What is there so good about being an Nazi/Stazi informer?

Fra : tilmeldt-nu

Dato : 20-11-09 14:51

Citat
Du burde have et par tusind poæng for din indsats Bent!

Nemlig! For du er en *Helt*, og nej ... et par millioner points er bare bedre Bent!

Fra : tilmeldt-nu

Dato : 20-11-09 15:13

+ De næste 12 måneders lodtrækning af månedens præmie bør gå til bentjuul

eller Krummen, måske?

Måske ½ af hvert?

Fra : 3773

Dato : 20-11-09 15:14

Det er nok fordi vi ikke bryder os om dig Kaj!

Fra : steffen15

Dato : 20-11-09 15:14

¨Ha ha du er sku humoristisk på den ikke lede måde

Fra : steffen15

Dato : 20-11-09 15:16

tilmeldt-nu hedder du kaj ... fedt navn

Fra : ans

Dato : 20-11-09 16:35

Mit indlæg her

http://www.kandu.dk/spg142021.aspx#1628708

har åbenbart generet Eyvind (privat indlæg)

Jeg vil forsøge at holde mig væk fra denne tråd, men følge med på sidelinien.

For mig at se udvikler denne tråd sig til mudderkastning, og har intet med forsoning at gøre, men udelukkende et spørgsmål om hvem, der holder med hvem og hvem kan kaste med mest mudder for at tilfredsstille en bruger.

Fra : Eyvind

Dato : 20-11-09 16:57

Ok - så må jeg venligst anmode dig Ans om, at jeg selv kan få lov til at bestemme hvornår tråden her skal lukkes.

I øvrigt lukkes en tråd ikke fordi den bliver "accepteret" - den kan sagtens fortsætte.

Grunden til, at denne tråd er oprettet har du allerede læst, nemlig at der var et ønske om at dette skulle offenliggøres.

Der står ingen steder, at man skal deltage i en tråd, og slet ikke om andre end trådholderen behøver at fortælle om den skal lukke eller ej.

Der er så absolut ikke lagt op til noget der ligner for eller imod eller hvem der holder med hvem.
Det er udelukkende detagere i tråden som forsøger dette.

Fra : Krummen

Dato : 20-11-09 17:33

Annullér tråden Eyvind. Så kan de som ønsker at kagle videre selv oprette en tråd. Når den er annulleret kræver det en vis indsats at følge med Bare et forslag.

Fra : molokyle

Dato : 20-11-09 17:45
Fra : molokyle

Dato : 20-11-09 17:46

</MOLOKYLE>

Fra : steffen15

Dato : 20-11-09 17:49

jamen kandu sletter jo ikke de tråde hehe

Fra : sober

Dato : 20-11-09 17:56

A:
Hvordan er det muligt for "gandalf" at bedømme det "Ram2", som MOLOKYLE sendte Tip 2 gange?

B: Jeg hedder ikke Kaj. + Jeg bryder mig heller ikke specielt om dig, 3773 = Krummen,
så vi har noget til fælles ...

C: Nu er det jo, som bekendt, Eyvinds tråd, så hvorfor har I så travlt med at få den lukket?
Lad dog Eyvind selv passe den affære ...

Det er bestemt mere sobert.

Venlig hilsen
sober

Fra : 3773

Dato : 20-11-09 18:03

Jamen goddag igen Kaj. Kan du ikke huske dine gamle login's? Det er jo ikke alle de er blacklistede.

Jeg synes også alle tidligere blacklistede brugere skulle smides ud, f. eks http://kandu.dk/questionhist.aspx?qid=134901 Det er skandaløst den slags kan blive ved med at pågå!

Fra : 3773

Dato : 20-11-09 18:04

Hold nu kæft herr Sylvester. Vi har gennemskuet dig!

Fra : 3773

Dato : 20-11-09 18:08

Vi prøver lige igen med et korrekt link

Jeg synes også alle tidligere blacklistede brugere skulle smides ud, f. eks http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=89589 Det er skandaløst den slags kan blive ved med at pågå!

Fra : 3773

Dato : 20-11-09 18:09

Var det ikke medens du var eddie_skov Kaj? Hvis du tænker tilbage ville du vide gadalf er/var kandu-medarbejder.

Fra : Eyvind

Dato : 20-11-09 18:29

Jeg har tænkt at lade denne tråd stå, til den selv løber ud.
Om folk så vil spamme den, må de selv vælge.
Min googlemail er indrettet sådan at der kun vises een mail til denne tråd, uanset hvor mange som skriver i tråden. Så spammails rammer egentlig ikke mig.

Måske havde det ikke været nødvendigt at annoncere det - men det er det altså nu.

Ps.
Utidig indblanding fra Ans om at lukke - får mig netop til ikke at lukke.

Fra : sober

Dato : 20-11-09 18:30

Sylvester?

Selv om gadalf er/var kandu medarbejder, så giver det vel ikke ret til at bedømme et tip 2 gange ...
Eller gør det?

Så er det da uretfærdigt ...

Og ikke sobert ...

Hej fra sober

Fra : sober

Dato : 20-11-09 18:31

Citat
Ps.
Utidig indblanding fra Ans om at lukke - får mig netop til ikke at lukke.

Stærkt !

Sådan ville jeg også selv reagere ...

Fra : sober

Dato : 20-11-09 18:32

Eyvind er nemlig sober ...

Fra : sober

Dato : 20-11-09 18:34

Citat
Jeg synes også alle tidligere blacklistede brugere skulle smides ud

Hvorfor er du så ikke blevet smidt ud, 3773 ...
alias Krumme, klummen

Fra : 3773

Dato : 20-11-09 22:32

Fordi jeg aldrig har opført mig ligesom dig Kaj!

Fra : Knete

Dato : 20-11-09 23:35

Citat
Var det ikke medens du var eddie_skov Kaj? Hvis du tænker tilbage ville du vide gadalf er/var kandu-medarbejder.

gud hvor er det taberagtig,at en medarbejder på kandu sidder og giver sit eget tip 5 stjerner,,,

Fra : sober

Dato : 21-11-09 04:17

Citat
Fordi jeg aldrig har opført mig ligesom dig Kaj!

Well. Så har du sikkert opført dig en hel del værre, Andrea!

Fra : sober

Dato : 21-11-09 04:18

Citat
gud hvor er det taberagtig,at en medarbejder på kandu sidder og giver sit eget tip 5 stjerner,,,

Der er da meget sobert

Fra : granner01

Dato : 21-11-09 18:42

Som "gammel" Kandubruger kan jeg se at i selv deler kandubrugere i 2 hold.
Sådan har vi aldrig opfattet brugerne på kandu, vi har aldrig holdt med nogen bestemt, vi har altid snakket pænt til hinanden og hvis en har dummet sig, så siger man undskyld.
Kan det være så svært. Men vi har ikke hørt hetz på enkelte brugere som et par stykker her gør.

Livet er for kort til det.

Fra : Camillasmoster

Dato : 21-11-09 19:17

Dét er nemlig korrekt, granner01.....

Jeg er også ved at være en af de gamle her, og jeg synes også, at vi havde det hyggeligere tidligere. Har aldrig følt klikedannelse eller mobbetendenser.

Der vil altid være nogle, der falder ved siden af. Nøjagtigt som IRL

Samtidig kan det tyde på, at nogle har "ondt i r..." over at vi er nogle, der har været her før deres tid.

Det må I bare lære at leve med - I bliver også de gamle engang, håber jeg da....

Fra : malmin

Dato : 21-11-09 19:41

Jeg synes det er dejligt at læse de gamle tråde her på Kandu. Mange har jeg lære meget af, fordi der har været spørgsmål jeg har fået svar på. Der har også været meter lange tråde, hvor jeg har moret mig kosteligt, - tråde hvor der har været meningsforskelle, men hvor alt er blevet løst, fordi folk har accepteret hinandens meningsforskelle. Derfor glæder det mig, at der er mange brugere der har været på Kandu i lang tid, for de kan hjælpe os "grønskollinger" med gode råd og venlighed.

At der så er kommet klikedannelser, er jo utroligt DUMT, for en tråd kan blive morsom, med et enkelt sidespring, hvor der forekommer ironi, eller drilleri. Men når svineriet ødelægger en tråd, forstår jeg godt, at de gamle i gårde, bliver kede af det/sure og til sidst vrede, og nyankomne bliver skræmt væk. Det er kedeligt, for jeg synes at Kandu er et utroligt spændende forum

malmin

Fra : Camillasmoster

Dato : 21-11-09 19:51

malmin - dejligt at høre det fra en "ny-kandut".

Hanne

Fra : bentjuul

Dato : 21-11-09 20:45

Der er ikke den store forskel på kandu før og nu med hensyn til kliker. Desværre er der en tendens til i nogle og bl.a i denne tråd at andre forsøger at holde ild i branden, men heldigvis ser det ikke ud til at lykkes for dem.
I 2005-08 var det AJ og næste år er det andre.........måske !

Fra : granner01

Dato : 21-11-09 20:57

Sørgeligt med uro og spam fra enkelte brugere. Vi skulle i stedet være stolte af Kandu, vi har noget helt unikt her. Ingen andre steder har man så mange forskellige ting samlet under en "hat"

Tænk man kan gå ind på Kandu, lave et spørgsmål og vide at der et eller andet sted i landet sidder en person som har viden omkring lige netop mit spørgsmål. Det er da lækkert at kunne få hjælp.

Vi skal tale ordentligt til hinanden, acceptere hinandens forskelligheder. For vi er forskellige, var vi ens så ville verden være r.. kedelig at leve i. Og hvis vi som udgangspunkt taler ordentligt til hinanden, så vil det være endnu bedre at være på Kandu.

Fra : sober

Dato : 22-11-09 06:31

granner01, camillasmoster, malmin, molokyle, Eyvind anser jeg for 100% sobre.

De øvrige kan man jo diskuterer "soberværdien" af, mig selv medregnet!

Forresten fandt jeg ikke ud af hvad sober betød. På grund af "Oprydder" og Co.

Og måske alligevel:
granner01, camillasmoster, malmin, molokyle, Eyvind

Hilsen fra sober, som i dagens anledning, mit barnebarns fødselsdag, har vasket min mund i sæbe.

Fra : molokyle

Dato : 22-11-09 06:59

Citat
Hvis du tænker tilbage ville du vide gadalf er/var kandu-medarbejder.

Vrøvl og gætværk fra 3773's side
Profilen gandalf var/er den samme som profilen: skingur

..og at man kunne bedømme egne tip og og 'stemme' flere gange skyldtes en 'fejl' i det gamle kandu.dk system ..hvor bedømmelser iøvrigt var anonyme. Forstået på den måde at man ikke kunne se hvilke profiler som havde bedømt et tip. Lad os få den slags 'hemmelige afstemninger i forbindelse med TIP tilbage'. Det virker mere 'demokratisk'.

Præcis som, at CENCUREN i form af blacklistninger, i følge min bedste overbevisning, bør fjernes.

Det er jo knægtning af ytringsfriheden. Hvis folk ikke skal kunne komme til orde på dette site må det alene være indehaverne (Kandu.dk teamet) som påtager sig denne opgave. Det er deres platform og dem som har det juridiske ansvar.

</MOLOKYLE>

Fra : tilmeldt-nu

Dato : 22-11-09 07:26

Blacklistning er en underlig ting.

Kan (måske) godt forstå, at folk falder for fristelsen til at bruge den mod Klummen/krummen & hans andre profiler, for ikke at blive tilsvinet og blive kaldt øgenavne.

Men alligevel. Prøv at "overhør" det. Selv om det er strengt at læse.

Desuden er fyren en kujon, som ikke "tør" møde modspil.
Det ser man på, at han blacklister i nogle af hans egne spørgsmål, hvor han åbenbart er bange for en modreaktion.

Blacklistning + "Oprydder-"kunst" er udemokratisk af H... til!

Hej fra tilmeldt-nu

Fra : tilmeldt-nu

Dato : 22-11-09 07:30

Håber på at det bliver en af de sobre og seriøse, som vinder December måneds præmie.

Og IKKE Klummen/Oprydder og andre udemokratiske personer

Fra : granner01

Dato : 22-11-09 11:57

Citat
sober, (ty. sauber, fr. sobre, af lat. sobrius nøgtern, mådeholden), ædru; ædruelig; nøgtern; beskeden; saglig.

Her er betegnelsen fra Den Store Danske

Fra : bentjuul

Dato : 22-11-09 14:11

Citat
Blacklistning + "Oprydder-"kunst" er udemokratisk af H... til!
Ligesom at du i år har lavet flere hundrede profiler her på kandu og finder det nødvendigt alene i denne tråd at deltage med sober og tilmeldt-nu, men det er selvfølgelig demokratisk.

Citat
Håber på at det bliver en af de sobre og seriøse, som vinder December måneds præmie
Du plejer jo, med dine mange profiler at give dig selv point, for at vinde månedens præmie, men kandu nåede at blacke dig hver gang, men du skal såmænd nok forsøge igen.
Det kan konstateres at du er her ikke for at hjælpe andre, men alene for at være ødelæggende med de mange profiler du opretter.

Fra : sober

Dato : 22-11-09 19:33

Du sludre og vrøvler Hr. Bent Juul, vanen tro ...
En ægte (Bent)Ju(u)l(e)historie...

1:

Ja, jeg har haft mange profiler. (Det har du 100 % ret i!)
Ja, jeg har ofte givet mig selv points - For at provokere, fordi mange af de faste Top Ti også gjorde det (Bare mere "diskret" end jeg - For jeg gjorde det helt bevidst åbenlyst, så alle kunne se det med det samme!)

2:

Jeg har, i tidens løb, også prøvet at hjælpe andre på Kandu.dk (Dér tager du nu fejl)
I musikalske spørgsmål.
I politiske spørgsmål.
I tekniske spørgsmål.

Især de 2 førstnævnte.

Jeg er/var ligeglad med at få points.
(Kun som provokation - for at komme på på Hit-Listen)

Kandu.dk har aldrig haft mit navn og adresse.

Så selv om jeg evt. var heldig at vinde de 500 kr.,
så vidste Kandu.dk ikke hvor de skulle sende dem hen!!!!

(Så dér tager du altså også fejl. Jer er/var ligeglad med månedens præmie til migselv!!!)

Men jeg finder det jo højest besynderligt, at Kandu.dk reklamerer med noget, som tilsyneladende ikke findes ...

Før man skal brokke sig og true med advokat og boycut af Kandu, som man gang på gang læser om, at vindere gør, bare for at få den præmie, som vel burde dukke op helt automatisk.

Men det er jo jeres problem - ikke mit.

HVOR LÆNGE VIL I FINDE JER I DET?

Hilsen

Sober -

Som både kan være sober og næsvis.

Men jeg prøver at holde et nogen lunde ordentligt sprogbrug ...

Ja - det er også demokratisk at man kan oprette mange profiler!

Det er der jo også mange af jer andre som gør ...

Nogle gange for at svare på egne spørgsmål ...

Andre gange for at give sin selv 100 % ret i sine synspunkter.

Fra : Cathcart

Dato : 22-11-09 20:07

Og hvor er det dejligt, at Granner altid er sobrius . Det er der selvfølgelig - og heldigvis for det -
også mange andre, der er!

Vh Chris

Fra : bentjuul

Dato : 22-11-09 21:33

Utroligt som du ved at dem i top 10 giver sig selv point det er bare påstande for at skjule dine egne svindlerier med point. Og så måske fordi du er lidt misundelig på dem i top 10.

Men du blev afsløret mangemultiprofil hver gang, og når du så blev afsløret, blev du så fornærmet at dine nye profiler skulle være ødelæggende og demokratiske som her http://peecee.dk/upload/view/191190.

Det kan du ikke skjule, jeg gentager, Det kan du ikke skjule og så kan du kalde det at vrøvle, det ændrer ikke ved kendsgerningerne, fordi du ved godt at det ikke er en julehistorie.

Hallo, du mangemultiprofil ta' og vær lidt sobrius og så bare accepter at du ikke er så dygtig som dem i top 10 lev med det og vær så lidt ydmyg, når du selv har snydt så vandet driver

Fra : bentjuul

Dato : 22-11-09 22:10

ps til mangeprofilens bortforklaringer
Det er jo ikke så svært at indrømme point-snyderi når du blev afsløret og det et til at grine af når forsøger at forklare det med
Citat
For jeg gjorde det helt bevidst åbenlyst
Nej, du blev afsløret

Fra : Camillasmoster

Dato : 22-11-09 22:22

Hvorfor gider I at diskutere alt det om snydeprofiler - vi undgår dem aldrig, for der er altid nogle rævepelse til i denne Verden.

Hvad hjælper det, at vi bruger vores krudt på det? Det går kun ud over os selv.

Næ, få Teamet på banen konstant, så de kan blacke/bortvise dem, der ikke vil opføre sig ordentligt.

Så MÅ de da blive lidt trætte af det....

Jeg fatter ikke alle dem, der gør det for at snyde - det er sq for lavt!

Men jeg vil stadig have et hyggeligt og sagligt Kandu - BASTA!

Fra : bentjuul

Dato : 22-11-09 22:39

Citat
Hvorfor gider I at diskutere alt det om snydeprofiler - vi undgår dem aldrig, for der er altid nogle rævepelse til i denne Verden.
Jamen du har jo så ret Hanne, vi lader kandu om det, jeg ved de har focus på "snydeprofilen" så slut fra mig om det emne.

Fra : sober

Dato : 23-11-09 06:09

Korrekt - Jeg er ikke så dygtig som jer andre på Kandu Toppen !

Korrekt - Kandu har focus på mig.
Ikke på de virkelige problemer - Den dejlige præmie som ikke bliver udbetalt promte til jer.
Godt nok siger Hr. Bent Juul, at alle vinderne har fået deres præmie, og det er ikke noget problem ...

De grove, som Krummen får lov at fortsætte sin nedværdigende virksomhed

Alt er meget sobert

Fra : tilmeldt-nu

Dato : 23-11-09 06:34

Citat
Næ, få Teamet på banen konstant, så de kan blacke/bortvise dem, der ikke vil opføre sig ordentligt.

Ja. Det gad jeg også nok se!

Og det må gælde ALLE ! - ikke kun "mangeprofilen", som åbenbart er den største "trussel" på Kandu.dk ...

Fra : tilmeldt-nu

Dato : 23-11-09 07:42

bentjuul

Dr. Paul Joseph Goebbels sagde:
Fortæl en løgn igen og igen, løgnen bliver til sandhed.

Og så kan du jo selv afgøre med din egen samvittighed, om det er dig eller mig, som gør som den flinke Hr. Goebbels foreslog.

Måske os begge?

Du siger det samme.
Jeg siger det samme.

En (stræk) march på stedet...

Fra : sober

Dato : 23-11-09 08:45

kloge sobre ord fra sober-klubben

tilmeldt-nu har ha gak-gak i nissehuen

smutter nu ud af denne evighedstråd, for at tage til "julebyen" Malmö

God Jul Bent Juul

Accepteret svar
Fra : Cathcart

Modtaget 110 point
Dato : 29-11-09 22:41

Spg.:
hvad er ligheden med en spegepølse og en mand over 50...?

svar:
50% er fedt og resten bare gammel griz

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 30-11-09 10:35

Tak for svaret Cathcart.
Det må så være den afsluttende bemærkning.
(jeg havde glemt det spørgsmål)

Fra : Cathcart

Dato : 30-11-09 13:02

Daws Krummen.

Tak for det . Og det var godt med den "våbenhvile" .

Vh Chris

Fra : molokyle

Dato : 01-12-09 16:39

</MOLOKYLE>

Fra : Eyvind

Dato : 01-12-09 16:43

- Men jeg ryger ikke mere ---------------------- i 5 år nu.

Fra : Camillasmoster

Dato : 01-12-09 17:10

"Ryger din mand efter sex"?
Det ved jeg ikke - har ikke set efter................

Fra : molokyle

Dato : 02-12-09 17:08

Tjaeh... jeg ryger nu selv intet stærkere end ...heroin ....før morgenmaden !!!

</ >

Fra : Cathcart

Dato : 02-12-09 19:50

Det var en dreng der lå i sin seng og så en sommerfugl flyve ind og ud af et vindue. I takt med at sommerfuglen fløj ind og ud sagde drengen ind ud ind ud, da han havde sagt det i lidt tid, kunne han høre sin far råbe inde fra soveværelset hold kæft knægt jeg bestemmer selv tempoet.

Du har følgende muligheder