/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Gentagelse af tip..Hvor??
Fra : Krummen
Vist : 555 gange
10 point
Dato : 19-11-09 22:07

Severino. Hvor har du set dette tip gentaget http://www.kandu.dk/tip20406.aspx eller omvendt

Jeg spurgte osse Steffen, men da jeg ikke kan lave tips (det ville osse være ukorrekt) spør jeg her

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-11-09 22:13
Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 19-11-09 22:30

Der er da ikke noget link her, som kan være blevet gentaget?????? Er det igen Steffens (og Severinos) manglende læsekundskaber der slår igennem??

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 19-11-09 22:31

Kan du se noget link Nordsted??? Hvis ikke du kan....Kan man så gentage noget der ikke er der???

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-11-09 22:33

Jangchr, har haft lavet det tip, men ikke linket direkte til siden, da viasat kan finde på at lukke for at andre kan kikke med (udenom viasat), men har givet os kanduer tilbud om at vi kan skrive en pm, og få oplyst hvordan vi kan komme til at se det meget billigt

Steffen15, har derimod linket direkte

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-11-09 22:37

Citat
Kan man så gentage noget der ikke er der???

Nok ikke lige noget der ikke er der, men ellers er gentagelser MEGET almindeligt her på kandu

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 19-11-09 22:56

Jamen så er det altså ikke jangchr som er gentaget, da han ikke har lagt noget link på Kandu. Jeg må se om jeg kan finde Steffens link.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 19-11-09 23:29

Dette link til boksning http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=56609?=sports lagt i tip http://www.kandu.dk/tip20406.aspx af McBobo kan jeg ikke se være en gentagelse at noget som tidligere er lagt i tip. Så jeg forstår ikke hvorfor Steffen og Severino punker McBobo for at gentage et tip som en anden tidligere har lagt ud. det findes ikke mer end een gang i tip, og kanderfor logisk set ikke være en gentaglese. Det er muligt at man hos jangchr ved personlig henvendelse kunne få det samme link, men det betyder ikke at det er en gentagelse som McBobo laver.

Så jeg vil foreslå at Steffen modtager et udvidet kursus i dansk for indvandrere, så han lærer at læse ordentligt inden han bare øffer derud af. Du kan henvende dig på kommunekontoret og bede om hjælp Forleden gjorde hans læseretardation ligeledes, at det så ud som om jeg havde udtalt mig negativt om en forretning, hvor jeg faktisk havde udtalt mig yderst positivt om den samme forretning - Altså stik modsat opfattelse fordi han ikke kan læse Og Severino som plejer at være en besindig mand skal ikke lade sig rive med af stemningen

Annuller spørgsmålet
Fra : Krummen

Dato : 20-11-09 20:41

Gider ikke ha de tråde kørende med den latterlige klynkerøv til Steffen. Han er en kujon og en løgnhals...det er bevist og så er der ikke så meget mere med ham. Ud af kiosken med ham, så han kan finde en artsfælle at lege med, hvis det findes