/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål

Kandu.dk
bentjuul 8962
Kategorier i Kandu
Fra : Zoooidberg
Vist : 523 gange
10 point
Dato : 14-05-08 12:39

Hej.
Er jeg den eneste der aldrig kan finde en passende kategori? Faktisk er dette spørgsmål nok det eneste hvor jeg faktisk fandt en kategori der passede godt. Ellers ender det altid med "andet XXX".
Men hva. God side ellers, tak for hjælpen :)

Fra : Olesen-50

Dato : 14-05-08 12:43

Og selv denne er i forkert kategori

Kandu kategorien er spørgsmål baseret på at teamet også skal læse med og rette evt. fejl

Fra : o.v.n.

Dato : 14-05-08 12:46

Der er ellers nogen stykker at vælge imellem: http://www.kandu.dk/groupfind.aspx klik på den kategori som passer emnet, og du er klar til at stille spørgsmål

Fra : svendgiversen

Dato : 14-05-08 13:43

Nej, du er ikke den eneste...

Hele søjlen "teknologi" er eksempelvis kun EDB teknologi,
der findes afsnit for udgåede emner, og mange aktuelle emner mangler...

Men det nytter nok ikke at påpege disse mangler, Svend

Fra : refi

Dato : 14-05-08 16:11

Endnu flere kategorier ville gøre det alt for Uoverskueligt....

Tværtimod burde der "tyndes" ud i dem og samtidig bringes up to date med de spørgsmål der FAKTISK bliver stillet....

Flere af dem bruges slet ikke....

Fra : refi

Dato : 14-05-08 16:19

3D Studio (69)
BeOs (100)

Modem (37)
Modem (128)

ISDN (1220) må være et levn fra fortiden
SAP/ABAP4 (3)
Tarot (17)

Blot nogle eksempler

Fra : Zoooidberg

Dato : 14-05-08 19:27

Ja præcis. En opdatering ville være på sin plads :)

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 10 point
Dato : 14-05-08 21:06

Ja, for et par år siden kom jeg med en oversigt over forældede kategorier, og også forslag til nye.

Intet skete, ingen reaktion, og jeg har lært at leve med det eksisterende kandu...
Hilsen igen, Svend

Fra : refi

Dato : 14-05-08 21:48

Det bliver vi sgu også nødt til