/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål

Kandu.dk
bentjuul 8962
Kan ikke komme paa
Fra : svendgiversen
Vist : 988 gange
50 point
Dato : 16-01-08 20:39

Er jeg den eneste, derr får dette?
"
<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="Off"/>
</system.web>
</configuration>

Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's <customErrors> configuration tag to point to a custom error page URL.

<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="RemoteOnly" defaultRedirect="mycustompage.htm"/>
</system.web>
</configuration>
"
Skal jeg ændre Config der virker alle andre steder?? Svend

Fra : pallebhansen

Dato : 16-01-08 20:46

Store problemer med KANDU i øjeblikket

Fra : Peter-Pedal

Dato : 16-01-08 20:47

Ja !
Er der en Hacker?

Fra : Teil

Dato : 16-01-08 20:48

Ja det er IQkandu der hacker.

Fra : dova

Dato : 16-01-08 21:06

Gennem de seneste par år, siden kandu skiftede nyt udseende, fik større kapacitet m.m., har vi været rimeligt forskånet med fejlfunktioner/fejlmeldinger som dem der har været de sidste par dage......men noget tyder på, at der nu igen er tekniske problemer med den server systemet ligger på.

Forhåbentlig er det bare et mindre problem, som der snart kommer styr på

Fra : Nordsted1

Dato : 16-01-08 21:08

Velkommen i klubben

Kandu dur og dur ikke, sådan som vinden blæser, dog er det helt sikkert, der er ingen mail.

Vi får alle på skift - siden kan ikke vises - og så det du skriver. Vi må bare se tiden an, og se om det ikke kommer til at virke igen

Fra : ans

Dato : 16-01-08 21:12

svendgiversen

Du må da ha' læst, at kandu har haft problemer siden den 6.1.08, der har været flere tråde om netop det problem, som nu også har udvidet sig til at kunne få muligheden for at logge på kandu.

Men du havde da ikke problemer med at skrive dette spørgsmål.

Men det er ikke første gang dette sker, så find på noget andet at lave, til kandu igen er "opppe at køre"

Det hjælper jo ikke med alle de hulketråde fra brugere med abstinenser

Og hvad kan de hulketråde egentlig bruges til

Fra : Nordsted1

Dato : 16-01-08 21:19

Tja jeg opfatter det nu ikke som en hulketråd, nærmere en forespørgsel, og det er vel netop det kandu er til for, spørg og få svar---når kandu virker---

Fra : svendgiversen

Dato : 16-01-08 21:26

>Men du havde da ikke problemer med at skrive dette spørgsmål.

Prøvede ca 14 gange, før det lykkedes at komme igennem, kære ans...
Dit job som juridisk ansvarlig i det nye, perfekte kandu nærmer sig, Svend

Fra : Sunowich

Dato : 16-01-08 21:37

...................................................NAVLEBESKUERNE...................................................
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::.....Et Site For IQ Toppen....:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Fra : Sunowich

Dato : 16-01-08 21:43

Hejsa Var det ikke sådan forsiden sku se ud Drille drille Fra en tidligere debat om hvoffor der er problemer har jeg løsningen på
Grunden til at der koks i systemet er da alle disse svar der hober sig op som en kæmpe prop Bare læg mærke til at når der endelig går hul på bylden så kommer der sådan en fortykning som langsomt maser sig igennem ledningerne til alle jeres modem og så siger det splat hos os alle sammen Og så en dag -lige pludselig -så starter det hele forfra igen Sååe hmmmm måske et beredere bånd hmm nej vi må sku nok vende os til det

Fra SunoFisken Wanda Der ønsker jer Alle en God Aften

Fra : Eyvind

Dato : 16-01-08 22:42

Jeg har da hele tiden kunnet åbne Kandu.
http://kandu.dk/
Men det er måske fordi min browser har indbygget fejlsøgningsjumper.

Fra : Teil

Dato : 16-01-08 23:02

Eller fordi, - folk med IQ over middel kommer automatisk på.

Fra : Sunowich

Dato : 16-01-08 23:10

Eyvind du må godt lige låne den her så ser vi lige bort fra at den er blevet til en fisk

Fra : Eyvind

Dato : 16-01-08 23:13

Sunowich - den fisk ligner nærmest en du har fanget nede i Utterslev Mose.

Fra : svendgiversen

Dato : 17-01-08 06:38

Jeg spurgte om jeg skulle følge anvisningen og ændre i min PC konfiguration?
For bedre at kunne komme på kandu...

Har gæster og først tid i weekenden, Svend

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 50 point
Dato : 17-01-08 07:20

Svend du skal iKKE ændre noget som helst

Det er Kandu der laver fejl, og det har intet med din maskine at gøre.

Fra : ans

Dato : 17-01-08 11:21

Citat
Dit job som juridisk ansvarlig i det nye, perfekte kandu nærmer sig, Svend

Det er så ikke et job, jeg har søgt

Men svendgiversen, du kan jo give din mening til kende på denne side

http://www.toflo.dk/linkbesk.asp?link_id=64342&mode=bot

Jeg ved det ikke, men jeg tror, det er en bruger på kandu, der har oprettet den.

Fra : o.v.n.

Dato : 17-01-08 12:31

Ingen problemer her nu, og jeg har lagt mærke til at Kandu er blevet bedre til at arbejde sammen med Firefox

Fra : molokyle

Dato : 17-01-08 17:00

svendgiversen -> Koden du henviser til er uskadelig XML

..et 'internt' XML script der ku' tyde på, at Kandu teamets progammører er i færd med at rette/ommøblere ét eller andet i den C# og asp.NET (*.aspx) relaterede XML kode, som www.kandu.dk er implementeret i.

I mine øjne ligner opmærkningen i det aktuelle XML script ....en test kode

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 17-01-08 17:04

Ps. svendgiversen -> Får du emiler (email's) fra Kandu.dk?

Jeg har nemlig ik' få'et nogen ...i næsten en uge

</MOLOKYLE>

Fra : svendgiversen

Dato : 17-01-08 17:48

Nu kan jeg godt komme på, det kunne jeg ikke i går og i forgårs...

Får ca. 12-14 spam mails pr. dag, men ikke nogen fra kandu;
fik de sidste 3 kandu mails for et par dage siden, hvor der skullle have været mange flere.

I det firma hvor jeg arbejder plejer vor IT afdeling at advare, hvis de skal til at ændre programmer, flytte til hurtigere server eller udvide kapaciteten...Noget der normalt sker i weekenden, Svend

Fra : Klumme

Dato : 17-01-08 18:07

Svend.
Hvad Kandu laver og ikke laver kommer KUN dem ved. De er kolde for hvad du, jeg, og andre mener eller har ønsker om. Selv ikke gode råd fra kvalificerede folk, som de har været tilbudt GRATIS, gider de ikke engang at svare på.

Såååå take it or leave it. Selv efter kontakt til den gode mand Pawel fra Solrød, sker der intet. Engang skete der noget. Jeg fortalte dem for 3 år siden offentligt på Kandu, under mit gl. nick ram2, hvad jeg mente om dem, bl.a. hvad jeg mente om deres evne og vilje til at tilsende brugerne de præmier, som de rent faktisk havde krav på og vupti LOOL så blev jeg smidt ud

Det var nu ikke det store problem. Proxy er jo opfundet, LOOL og nu har de tilsyneladende opgivet at sætte folk i skammekrogen. hvilket jo osse er nyttesløst.

Så cheer up......lives goes on without Kandu og det er snart forår

Fra : f.larsen

Dato : 17-01-08 19:50

Hej Svend

Jeg har haft samme problem i 2 dage (fik samme meddelelse som du skriver i dit spørgsmål).

I dag virker det så igen, men jeg skulle logge på påny.
Har ellers vinget af i "Husk mig".

Jeg har ikke fået mails siden sidste uge.

Hilsen f.larsen

Fra : svendgiversen

Dato : 18-01-08 16:44

I går aftes da jeg kom træt hjem fra spisning ude, prøvde jeg igen igen igen,
at åbne kandu, og fik nu igen samme Web.Config Configuration File.

Og stadig ingen advi mails:
Jeg husker ikke så godt mere og ønsker som minimum at sige tak for dem der givet mig points...

Så længe kan det da ikke tage at lave en opdatering?
Svend, der nu heldigvis er sluppet af med sine business gæster

Fra : molokyle

Dato : 18-01-08 16:53

..at ram2 sku' vær' blev'n smidt ud herfra pga.:
Citat
[...]

..er vist en sandhed ...med modifikationer !!!

*LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL*

http://www.kandu.dk/Tip7539.aspx

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 18-01-08 16:57

Ps. ..den sidste kommentar fra Kandu.dk om at effekture deres løfter ...holdt så

...HELLER ik' vand

Sidebemærkning:

Normalt 'opdager' det såkaldte Kandu Team kun deres implematoriske problemer når det er week-end eller

..når de får tid

</*LOOL*>

Fra : molokyle

Dato : 18-01-08 17:15

..og som sædvanligt er fraværet af emiler anledning til, at ytre sin utilfredshed ved at minde om det nok så kendte og diciplinerende mantra:
Citat
Ingen arme?

..INGEN småkager !

</MOLOKYLE>

Fra : f.larsen

Dato : 18-01-08 22:36

Hej igen Svend

Jeg kan stadig komme "på" Kandu.

Nu er jeg også begyndt at få mails fra Kandu efter mit eget lille trick....

fjerne alle flueben og gemme ændringerne,
lukke browseren,
gå ind på kandu og sætte fluebenene igen.

PS! Skal åbenbart også gøres i hver enkelt spørgsmål, der abonneres på (jeg har ikke fået mails med de 4 kommentarer efter mit eget).

Mvh f.larsen

Fra : Klumme

Dato : 18-01-08 22:51

effekture....... Er det en slags konfekture, eller menes der effektuere

Fra : Manse9933

Dato : 18-01-08 23:04

Hvad skal man med emiler når man kan bruge telefonen
http://www.pcworld.dk/blogs/Notesbloggen/1105
eller faxe hinanden.

Fra : svendgiversen

Dato : 19-01-08 09:20

Jeg får nu også kandu mails igen og jeg har intet gjort, ud over at lokke mig på påny.

Men noget undrer mig i molo’ s citat om meddelesen fra kandu’ s ledelse,
ikke indholdet, der kan jo være mange grunde til at udelukke to kandu brugere,
men fremgangsmåden; vil det sige at teamet bag kandu informere vis tips?

Jeg var aktiv næsten 5 år i et underafsnit af kandu uden at vide der var noget der hed smalltalk.
Kun de del af brugerne ser jo et tip i et enkelt kandu forum.

Jeg forstår sådan set godt man ikke sender mails til alle kandu brugere;
(det ville system administrative funktioner jo have gjort andre steder) men så skulle alle,
der ikke mere er aktive, forgæves har forsøgt at melde sig ud, måske er døde, jo også have...

Jeg stillede den tekniske del af dette spørgsmål også under MS Windows
og vil gengive mit akcepterede svar...
Også tak til jakjoe der kom med fine links, som guidede andre,
men det var Simmaster’ s svar her jeg bedst forstod:

Det er en servemeddelse fra kandus server om at der er en fejl der gør at siden ikke kan loade, udover det står der en vejledning til administratoren af kandus server om hvordan han kan lave en custom fejlside som kan dukke op istedet for alt det tekniske som de fleste ikke forstår alligevel. Hvis administratoren laver en sådan custom fejlmeddelelse, kunne han have gjort så der istedet kom en pæn side op med kandus logo og en besked om at de har tekniske problemer og arbejer på højtryk for at udbedre dem, lidt alla den skærm man ser på tv når de har tekniske problemer

Har teamet bag kandu ikke en sådan måde at informere på i et windue til brugerne,
men er henvist til eksempelvis at anvende tips?? Svend

Fra : svendgiversen

Dato : 19-01-08 09:28

PS Jeg får godt nok kandu mails igen, men det blå link efter denne meddelse:

"Du kan læse den nye kommentar her:"

ser ikke ud til at virke (endnu)? Svend

Fra : Klumme

Dato : 19-01-08 09:30

Molo.

Citat
er vist en sandhed ...med modifikationer

Så det først nu grundet probs med e-mail.

Lille Molo, hold nu bøtte med noget du ikke aner en skid om. Det var først da Rasmus's færdigheder eller mangel på samme blev åbenbaret, at de tog sig sammen og drønede Frida og mig ud, hvilket fremgår af direkte mails mellem Teamet og mig. Såååå stik lige en eller to FF ind på tværs i din rygtelyveævlelystne mund, så du ikke dummer dig yderligere.

Og sagen afsluttes fra min side her.

Fra : Eyvind

Dato : 19-01-08 09:32

Jeg kom da her over via dette link i min mail.

Fra : Eyvind

Dato : 19-01-08 10:31

Klumme - jeg tror såmænd at du også kunne hygge diig i dette forum hvis du kunne lære/prøve at spille med - eller gå efter - bolden.
Det ville være lidt hyggeligere.

Fra : svendgiversen

Dato : 19-01-08 11:18

Kan stadig ikke komme til kandu spørgsmålet via mail link, hverken ved enkelt eller dobbelt klick...

Får en slange forneden, men det er måske mit Thunderbird spam filter der er årsagen?
Svend, der nu igen skal på udsalg; har snart ikke råd til at spare mere...

Fra : Klumme

Dato : 19-01-08 11:40

EC.

Jeg fatter ikke hvorfor du bavler om det med at gå efter bolden. Når en bruger skriver noget vrøvl, er det jo ikke bogstaverne og deres betydning i den sammenstilling (bolden) som fejler noget, men derimod den som valgte at gøre det på den måde. Skal jeg replicere på dette eller selv tage en "sag" op, må det nødvendigvis være brugeren som står for skud. Der ud over står det ingen steder hvordan man skal vælge at formulere sig, ud over Kandus vejledning og ansvarligheden over for loven. Så jeg eller andre kan gøre præcist som jeg / de vil. At du så ikke bryder om den metode, er altså dit problem. Du skal ikke styre hvordan, hverken jeg eller andre skal formulere sig.

Med hensyn til at gå efter bolden, synes jeg det er ganske tydeligt at det er et princip du fraviger når det passer dig. Hvor mange gange har du ikke nævnt på Kandu at jeg har mindreværdskomplekser. Hvis dette er at gå efter bolden, så er der noget jeg har misforstået.

Sagen i en nøddeskal EC (ikke kokos) er jo, at du når som helst DU synes det er forsvarligt og korrekt, banker løs på manden og glemmer alt om bolden. Dette fænomen kaldes hykleri, og er bare så lavt og luset

Derimod er en bruger som konsekvent formulerer sig ensartet og uden skelen til hvem man skriver til og om, og som anytime tør stå ved sine handlinger og det skrevne et mandfolk (gælder også pigerne),

Og lige et afsluttende spørgsmål EC: Hvad er din dybere mening med flere gange at nævne at jeg har mindreværdskomplekser? Hvis du nu imod forventning skulle have ret, tror du så, at du kan ændre min adfærd til det som i dine øjne er acceptabelt?? Hvis du har uret i dit postulat om mine mindreværdskomplekser, hvad er så din mening med at bruge udtrykket? Mener du seriøst, at du ved at bruge det, øjeblikkelig vil se mig ændret til en EC model, som du opfatter som naturens vidunder, på højde med det gyldne snit. Nej vel EC... så dum er du trods alt ikke.

Tilbage står, at du udelukkende bruger udtrykket som en måde at tilsvine mig på. Det er helt i orden med mig, men lad være at snakke om at gå efter nogen bold EC... Det er hamrende hyklerisk i din mund, og giver en rigtig grim ånde

Jeg kan da lige oplyse dig om EC, at jeg ikke er behæftet med komplekser af nogen art, men skal du absolut hæfte et kompleksprædikat på mig, vil det nærmere blive storhedsvanvid.

En ting mere som jeg ikke fatter er, hvorfor jeg overhovedet gider at forsøge at forklare dig hvordan virkeligheden ser ud. Idiot Kim *gg* (det elsker du jo at kalde mig)

Fra : Eyvind

Dato : 19-01-08 12:30

Jeg har vist ikke brugt dit rigtige navn Klumme, men kun gjort opmærksom på din tidligere og udsmidte profil.

Men hyggeligt kunne det da være, altså uden for mange mindreværdskomplekser.

Eyvind.

Fra : Klumme

Dato : 19-01-08 12:56

Jooo det har du EC, men jeg gider ikke finde det frem.

Jeg glemte BTW at fortælle dig, at jeg sandelig hygger mig på Kandu. At du og jeg så ikke har samme opfattelse af at hygge, er der jo ikke noget at gøre ved. Det giver i hvert tilfælde IKKE mindreværdskomplekser. Og du kan da ikke seriøst mene, at jeg skal lægge mine kriterier på at hygge sig om, fordi de ikke er mage til dine.

Nu har jeg snakket en del om dette mindreværdskompleks som du til lejligheden har opfundet, og nogen kunne måske få den sjove idé, at det var noget som generede mig. Lad mig med 7 tommer søm, Knold og Tot lim klummepistol og gaffatape slå fast, at der ikke er noget som interesserer mig mindre, end hvad andre brugere kalder mig, i forsøg på at tilsvine og være nedladende.

Skulle en seriøs Kandubruger, som kan holde sin egen sti ren, have noget konkret med hold i virkeligheden at bebrejde mig, ville jeg øjeblikkelig tage det til mig. Tvivl ikke på det.

Men alt det bøsseævl og de frit opfundne ud af luften grebne kvaksalverdiagnoser, som udelukkende er et symptom på at et dyslektisk skvadderhoved er løbet tør for ord, og derfor griber det første og bedste udtryk, som vedkommende husker kan bruges til tilsvining, er jeg fuldstændig arktisk kold over for..... Nogen spørgsmål???

Fra : Eyvind

Dato : 19-01-08 13:27

Klumme / ram2 - du er vist et typisk tilfælde af mindreværdskompleks, når du i din iver for at fjerne focus fra emnet.............bare hælder forskellige gloser ud.
Og det må jo trods alt betyde noget siden du vedbliver, denne fjollede snak.

Fra : Klumme

Dato : 19-01-08 13:51

Du har ikke besvaret mine spørgsmål endnu???

Fra : Eyvind

Dato : 19-01-08 13:57

Det gør jeg heller ikke - du kan stille dit eget spørgsmål, så jeg kan få point for rigtig besvarelse.

Ps. Husk nu at stille det spørgsmål til den rigtige, og ikke til en af de blacklistede.
Vi ses i dit enetalespørgsmål.

Fra : Klumme

Dato : 19-01-08 13:58

EC.
Du er krafteddeme dummere og mere tykpandet end jeg troede. Der bliver netop ikke fjernet noget focus...... tværtimod, men du har måske problemer med at læse en længere tekst uden billeder. Er det ordene du ikke fatter (heller ikke fatter) så spørg.

Og skrup så ind til konen og spørg hende hvad du skal mene, hvis du må mene noget om lørdagen

Fra : Klumme

Dato : 19-01-08 14:01

Sorry Svend.

Jeg smutter, så kan den skvaldernosse plapre videre med sig selv og sine komplekser

Fra : Eyvind

Dato : 19-01-08 14:25

Tja Svend Giversen.
Jeg er også Emesen og startede her på Kandu et par måneder før dig.
Som du måske erindrer fra gammel til her på Kandu, så var der desværre ballade fra visse personer, som åbenbart var kede af, ikke at kunne deltage i selve spørgsmålene, og derfor bare rykkede ind, for at generede spørgsmålet eller spørgerne.
Jeg forventer ikke at du kommenterer dette, men ville bare lige fortælle, at jeg syntes det er lidt trist med sådanne personer.
Emesen/E.c/Eyvind.

Ps. Hopper ud af tråden..............

Fra : o.v.n.

Dato : 19-01-08 15:14

Citat
[...]
hvis det ikke interesserer klumme, hvorfor så skrive meterlange indlæg om netop det

Fra : o.v.n.

Dato : 19-01-08 15:16

Og spørgsmålet er slet ikke aktuel mere, Kandu mail vælter ind og der har ikke vært problemer med siden et par dage

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 19-01-08 16:11

Tak for svaret Nordsted1.

Fra : Nordsted1

Dato : 20-01-08 15:52

Selv tak, dejligt at "skidtet" kører igen

Du har følgende muligheder