/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål

Smalltalk
ResponseAdvi
Fra : svendgiversen
Vist : 677 gange
200 point
Dato : 05-12-07 17:14

Efter jeg i mange år, dengang det kostede ekstra,
har fokuseret på min vinterhobby slægtsforskning,
har jeg nu forsøgt at bevæge mig lidt rundt i kandu...
(nogle vil have bemærket mine smalltalk analyser).

Jeg har også forsøgt at svare på nogle spørgsmål,
om emner der også interesserer mig og hvor jeg har lidt viden.
Men her kommer jeg hurtigt til kort, i hvert fald når det gælder point høst...

Jeg er bekendt med teknikken om at stille et foreløbigt spørgsmål,
for at få sat et flueben og kunne følge udviklingen i spørgsmålet,
noget jeg ofte har benyttet indenfor slægtsforskning...

Men man kan vel ikke være aktiv i mere end 1 forum ad gangen?
Ofte er det jo den der først ser og svarer på de som regel let gennemskuelige spørgsmål,
der får æren af at svare, og her er der nogen, vel en snes stykker, der imponerer mig...

Hvordan kan de samme ”velbjærgede” brugere reagere på sekunder??
Vil nogle af jer afsløre hvordan I bærer jer ad...

Og er det fordi de pågældende emner intereserer jer?
Kandu points er jo intet værd, ingen vil vel bruge en væsentlig del af sin fritid på at ”tjene” dem...

Kan man eksempelvis få kandu til at bibbe, eller på anden måde give signal, når der er nye indlæg?
Venter spændt, hilsen Svend

Fra : Nordsted1

Dato : 05-12-07 17:24

Næææ ingen biblyde her

Min "puter" er næsten altid tændt, så når jeg kommer forbi, hvis jeg altså ikke lige er plantet her i forvejen, så tjekker jeg lige hvad der sker på Kandu.

Så det var nu ikke så spændende alligevel

Fra : ans

Dato : 05-12-07 17:32

Citat
Kan man eksempelvis få kandu til at bibbe, eller på anden måde give signal, når der er nye indlæg?

Hvis jeg har deltaget i et spørgsmål, så får jeg da besked om nyt indlæg. En lille pop-upper nederst i højre hjørne ... hvis min computer er tændt.

Fra : Gambrinus

Dato : 05-12-07 17:37

Jeg har da en 120 dB sirene tilsluttet elektronhjernen.
Den kan så indstilles i : Kontrolpanel - Lyde og lydenheder - Lyde - Ny postmeddelelse.
Gambrinus

Fra : ans

Dato : 05-12-07 17:55

Citat
Hvordan kan de samme ”velbjærgede” brugere reagere på sekunder??
Vil nogle af jer afsløre hvordan I bærer jer ad...

For det meste er det en tilfældighed ... tror jeg

Men der er måske også nogle af brugerne, der kender hinanden så godt, at de "ved" hvornår spørgsmålet bliver stillet.

Citat
Men man kan vel ikke være aktiv i mere end 1 forum ad gangen?

Jooo det vil jeg mene, man kan.

Fra : Teil

Dato : 05-12-07 18:43

Jeg har et arbejde ved computeren, så kandu kan ligge åben.
Mit speciale er 60-er musik, der kan jeg være lynhurtig.
Behøver ikke bruge tid på at søge på nettet, d.v.s. de
rigtige søgeord giver hurtigt svar. Plus det National Geographic
skriver om vores hjerne. En pc på 100 GB er i mikrostørrelse
i forhold til den menneskelige hjerne som har 1000 billioner
Synapser. Derfor har vi råd til at miste 80.000 hjerneceller
om dagen og alligevel er det kun et tab på 10% når vi er 80 år.

Fra : svendgiversen

Dato : 05-12-07 19:24

Ikke sekunder, men hele 10 minutter med Nordsted1 som den hurtigste...(1 for first),
måske har jeg overvurderet response tiden fra de hurtigste kandu brugere?
Nu var det jo også lige i middags pausen,
(som visse udlændinge om os danskere, i Danmark varer krige kun til middag...).

og ans:
"
2 programmer åbne
4 nye meddelelser
"
det er den besked jeg får når jeg typisk vender tilbage fra min aftensmad,
jeg har ikke lagt mærke til en pinup? Nok et spørgsmål om opsætning, hvad gør jeg??

Og Gambrinus...nabo...
så må jeg jo kunne høre dine advi.

igen ans:
>Jooo det vil jeg mene, man kan.
hvordan???

og teil,
er 60 musik mest et skalkeskjul, for kandu point narkomani?
jeg tror det ikke for dit vedkommende...

Men mon ikke nogen bruger mere tid på at jagte ukurante points i kandu
end deres familie måske synes er rimeligt???
Og selvfølgelig vil drevne kandu points poker spillere ikke afsløre deres kort i ærmet;
ikke lige med det samme, Svend

Fra : Teil

Dato : 05-12-07 19:41

Citat
og teil,
er 60 musik mest et skalkeskjul, for kandu point narkomani?
jeg tror det ikke for dit vedkommende...

Slet slet ikke, de få points jeg har kan ikke kaldes narkomani.

Fra : svendgiversen

Dato : 05-12-07 20:27

Som et eksempel på min manglende Kandu Points erfaring...

Jeg er gammel matematiker,
(gik på Viborg Kathedralskole 10 år før Anders Fogh, også fra Skals; men han var tilflytter)
og jeg prøvede at få nogle points ved at hjælpe unge studerende med deres matematik opgaver.

Egentligt synes jeg jo, at de selv skulle lave deres hjemmearbejde,
så mine råd var først vejledende; om metoder, teknikker og værktøjer...

Kun få af dem svarede, og kun et par lukkede deres spørgsmål med points givning.
En annulerede endda spørgsmålet, da jeg var kommet med løsningen...

Og hvad kan man så lære af det?
Hvor gror de givtige græsgrønne kandu points marker, ikke blandt skole elever...

Men hvor så?? og hvordan opdager jeg mulighederne, først ??? Svend

Fra : Teil

Dato : 05-12-07 21:14

Citat
Men hvor så?? og hvordan opdager jeg mulighederne, først ??? Svend

Der hvor din viden ligger, der hvor voksne mennesker spørger.
Lektier må skolebørn klare selv.

Fra : Nordsted1

Dato : 05-12-07 21:21

Undskyld du skulle vente så længe på at jeg reagerede på dit indlæg - men mit første indtryg af din overskrift lokkede mig ikke umiddelbart herind, men da der så heller ikke var andre der reagerede, ville jeg lige se hvad det handlede om

Citat
Men mon ikke nogen bruger mere tid på at jagte ukurante points i kandu
end deres familie måske synes er rimeligt???

Mon ikke de berørte familier selv kan hitte ud af det?? Der er så vidt jeg kan skønne også ret mange singler på Kandu

Citat
Og selvfølgelig vil drevne kandu points poker spillere ikke afsløre deres kort i ærmet;
ikke lige med det samme, Svend

Den fes vist ikke lige ind kysen her

Fra : Teil

Dato : 05-12-07 21:45

Og det siger jo noget om de der har flest points.
Skjuler de esset i ærmet?
Næppe, de siger jo ar points ikke betyder noget.
Alligevel rager de til sig.
Altså de er mennesker som alle andre, inde på kandu
og ude i det virkelige liv.
Fik du den ans?

Fra : Teil

Dato : 05-12-07 21:46

Citat
ar

slet

Fra : svendgiversen

Dato : 05-12-07 22:07

>Lektier må skolebørn klare selv.

Det er også min holdning Teil, men man må vel vejlede om metoder og teknikker.
(mere tvivlsomt om, hvorfor den pågældende opgave stilles, og på den måde?).

Det med >"hvor din viden ligger" vender jeg måske tilbage til...

Og Nordsted.

Jeg troede jeg havde fundet en sigende, interessant, titel på spørgsmålet?
Og lige nu synes min kone jeg hellere skal se TV; en udsendelse hun har valgt...

Og så tror jeg stadig der er nogle få, der via erfaring eller flair eller hurtig response?
(det er bl.a. det jeg spørger om), bedre end flertallet, forstår at få points i kandu.

Points der jo ikke er noget værd; så hvorfor bruge tid på "indtjeningen"???
mit supplerende spørgsmål... Svend

Fra : ans

Dato : 05-12-07 22:11

Citat
Points der jo ikke er noget værd; så hvorfor bruge tid på "indtjeningen"???
mit supplerende spørgsmål... Svend

Hvorfor bruge tid på at stille dette spørgsmål !!!!!!!

Fra : svendgiversen

Dato : 05-12-07 22:27

Fordi det irriterer mig at jeg ikke kan "tjene" bare halvt så mange point som du ans.
Svend

Fra : Teil

Dato : 05-12-07 22:35

Citat
Det er også min holdning Teil, men man må vel vejlede om metoder og teknikker.
(mere tvivlsomt om, hvorfor den pågældende opgave stilles, og på den måde?).

For mange af de unge er uopdragne, siger ikke pænt tak og lukker spørgsmålet.
Så det giver ikke points i forhold til indsatsen.

Citat
Og så tror jeg stadig der er nogle få, der via erfaring eller flair eller hurtig response?
(det er bl.a. det jeg spørger om), bedre end flertallet, forstår at få points i kandu.

Tror ikke hurtigheden er afgørende men derimod kan det måske betale sig at besøge gamle spørgsmål som ikke er lukkede. Spørge pænt hvordan og hvorledes, kan "mit" svar bruges?
Dette i stedet for at gi folk høvl som jeg gør.

Fra : ans

Dato : 05-12-07 22:36

Du skal da ikke lade dig irritere.

Tænk på at det først er "nu" du har mulighed for at være på nettet døgnet rundt. Uden at skulle betale ekstra

Fra : Gambrinus

Dato : 05-12-07 22:41

Rigtigt !
De fleste unge nu om dage har ingen opdragelse.
Det kan kun gå galt for dem.
Det sagde Socrates også.
Gambrinus

Fra : Teil

Dato : 05-12-07 22:43

Har du ikke observeret at der kan være op til ti femten fornuftige svar
på et spørgsmål. Så kommer der nogle vrøvlede svar som løber med points.
Der ligger psykologi i denne underlige række af svar.
De gode svar kan få spørger til at tænke - hm det var ikke så dumt -
svar nr. 11 kan være en opsummering af de andre, nr. 11 løber med
belønningen.
Et skråsikkert svar kan også gi pote, ligemeget hvor dumt det er.
Det var bare mine reflektioner omkring dette spørgsmål.

Fra : ans

Dato : 05-12-07 22:52

LOOOL

http://www.kandu.dk/spg113515.aspx#1276345

Det er lige et svar, der hører hjemme i denne tråd.

Fra : svendgiversen

Dato : 05-12-07 22:58

Nu begynder vi os at nærme os:

De første hints...
Nogen begynder at være uenige, der er tvivl om retfærdigheden, etc.

Men hvorfor er der ingen der indrømmer, det er som Ludo eller Matador,
ligegyldigt om points er noget værd, bare jeg kommer først i mål, får flest points...

Desværre skal jeg stadig på arbejde, lidt endnu, så Godnat, Svend
I morgen tidlig ved jeg, hvordan jeg overhaler jer alle sammen...

Fra : Nordsted1

Dato : 05-12-07 23:01

Nat nat

Fra : ans

Dato : 05-12-07 23:20

Se her svendgiversen http://www.kandu.dk/spg113534.aspx

Fra : vil.du

Dato : 05-12-07 23:27

Citat
Men mon ikke nogen bruger mere tid på at jagte ukurante points i kandu
end deres familie måske synes er rimeligt???

....se dér tror jeg du har fat i 'hestens manke' - 'koens hale' - rævens rønnebær' eller hvordan pokker det er man siger

I øvrigt er det da spændende at høre at du er fra Skals, så må du hilse i Lynderup

Venlig hilsen Dorthe.
(- med en mor der er født i Lynderup og en bedstefar der fik fortjenestmedaljen for 50 års tro tjeneste på Lynderupgård - for såååååå mange år siden)

Fra : ans

Dato : 05-12-07 23:30

Så fortjener vil.du da point i denne tråd, med den baggrund

Fra : Gambrinus

Dato : 06-12-07 00:05

En ting der rigtig batter, hvis man vil spare tid og svare hurtigt på
et spørgsmål, er bare at svare fra hoften.
I stedet for at spilde tid på at checke, hvor mange point der udloves og på at undersøge spørgerens brugerprofil for annullerede spørgsmål, for at finde ud af, om det i det hele taget kan betale sig at ofre tid på at svare.
Gambrinus
Ups. . . Der røbede jeg mit hemmelige våben.

Fra : svendgiversen

Dato : 06-12-07 09:11

Vist ikke mange nye råd om hurtig fokuseret points indtjening; jeg nærlæser i aften...

Jeg havde troet nogen ville fortælle at point systemet i kandu er for at begrænse "snakkebassers" aktiviteter, ikke for at indlede en kappestrid om flest points.

Og at flere ville skrive de svarede for at hjælpe om emner de havde forstand på og interesse i.
Kandu, vejen til hurtige løsninger...

Og ans, du behøver da ikke ofre et helt nyt spørgsmål på mig, jeg blæklister dig ikke.
Svarer i aften, Svend

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 200 point
Dato : 06-12-07 11:46

Nu har jeg lige smugkigget lidt i din statistik, du har mange muligheder for at få dit svar accepteret, fordi mange af de spørgsmål du har deltaget i stadig er ubesvarede, jeg tror ikke der er et standard svar på hvordan man høster Kandu point, det er vidt forskellige spørgere og vidt forskellige svar som accepteres, men jeg ved at mit indlæg er blevet accepteret flere gange, fordi jeg udførlig beskriver hvordan en given problem kan løses, jeg begyndte som bruger af de såkaldte elektronhjerner i en voksen alder, og kan kan godt huske hvordan det er at blive vejledt af en som kan det hele, undtagen af formidle sin viden videre, efter en forsigtig start her på Kandu, med at læse hvad der skete, stødte jeg en dag på noget jeg vidste og andre ikke kunne give et brugbart svar på, og jeg skrev mit første indlæg, svaret blev accepteret og Kandu blev temmelig vanedannende, i din statistik (og min) kan jeg se at jeg forleden snuppede pointene lige for næsen af din mund, i det spørgsmål ville spørger gerne have nogle forslag til et webkamera, jeg svarede med et link(og mig der hader svar med link) til et jeg kendte fra en veninde, dit indlæg var et spørgsmål om flere oplysninger, du kunne have været mere kontant, og skrevet et indlæg om et kamera du kendte og kunne anbefale, så var dit svar måske blevet accepteret, jeg ved ikke om du er lige så svævende i dine andre indlæg, hvis du er, så bør du lyde mere overbevisende, husk på at spørgeren ikke kender din baggrund og viden, den må du selv fremlægge på en overbevisende måde, en sidste bemærkning til en væsenlig detalje i dit spørgsmål, jeg er sjælden inde i spørgsmål i løbet af få sekunder, det er helt tilfældig hvis jeg er, men når jeg kommer fra arbejde sent om aftenen, går jeg mine e-mails igennem, der er flere kategorier jeg abonnerer på, lyder overskriften interessant, klikker jeg på linket og ser så at i 50% af tilfældene er svaret accepteret, er der så noget jeg ved noget om i de resterende, skriver jeg mit forslag, hvis jeg har tid ser jeg også indenfor midt på dagen, og læser andre indlæg hvor jeg har blandet mig for selv at blive lidt klogere, lige i dag bladrede jeg lidt rundt og fandt dit spørgsmål og så fik du lige ovenstående smøre

Fra : o.v.n.

Dato : 06-12-07 11:55

Citat
Kan man eksempelvis få kandu til at bibbe, eller på anden måde give signal, når der er nye indlæg?
jeg får mail når der er nye indlæg i spørgsmål jeg har deltaget i, og nye spørgsmål som jeg abonnerer på, mail kommer ca. en halv time efter at spørgsmålet er stillet og måske allerede besvaret, så hurtighed er ikke min styrke

Fra : svendgiversen

Dato : 06-12-07 17:24

Ja Dorthe jeg er fra Skals,
kender et par familier i Lynderup: Mogensen og Skov,
Når der er håndbold med Viborg pigerne, påstår jeg altid at Rikke Skov er fra Lynderup,
og Heidi Astrup er fra Skals, det kan så måske be/af kræfte?

Min far havde en gård i Trangbæk med enge lige over for Lynderupgård...
da var der ingen golfbane i Lynderup, siden har jeg spillet der flere gange...

Og Gambrinus, skud for hoften?
Teil siger jo næsten det modsatte, og heller ikke så o.v.n. mener hastighed er afgørende??

Og du o.v.n. kommer med langt det fornuftigste, sagligt og velbegrundet...

Men jeg må lige tilstå at jeg ikke er nær så skuffet over mine manglende points,
som jeg igår antydede over for ans.
Mine overvejelser går mere på om jeg vil anvende så megen tid på at svare på spørgsmål,
eller jeg hellere skal tale mere med min kone, gå tur med min hund, etc.

Når nu ans har startet et nyt spørgsmål specielt for mig, må jeg jo hellere svare der...
Dette spørgsmål er stadig åbent weekenden ud for flere råd om hvordan man lettest får points.
Hilsen og tak Svend

Fra : ans

Dato : 06-12-07 21:33

Citat
Dette spørgsmål er stadig åbent weekenden ud for flere råd om hvordan man lettest får points.
Hilsen og tak Svend

Nu vil jeg så acceptere et svar i mit eget spørgsmål, så kan du jo se hvordan man lettest får point

Men jeg forstår dig ikke helt for du skriver også

Citat
Men jeg må lige tilstå at jeg ikke er nær så skuffet over mine manglende points,
som jeg igår antydede over for ans.

Nu skal du ikke tro, jeg vil gøre det til en vane, at give dig "lette" point.

Det var bare et eksempel.

Fra : vil.du

Dato : 06-12-07 22:34

Citat
Mine overvejelser går mere på om jeg vil anvende så megen tid på at svare på spørgsmål,
eller jeg hellere skal tale mere med min kone, gå tur med min hund, etc.

- jamen kære Svend, i demokratiets navn, så synes jeg afgjort du skal stille dét spørgsmål til din kone og din vovse
Jeg er sikker på at du vil få et svar der vil stemme overens med det svar som du ville få af mig, hvis jeg var din kone ...eller vovse

M.h.t. håndboldpigerne, så er jeg næsten sikker på at ingen af dem er fra Lynderup, dét ville jeg have hørt fra familien derovre. Min moster er netop flyttet til Møldrup, så nu er der ikke flere af mine i Lynderup. Mine bedsteforældre boede i det første hus i byen - lige til højre, efter svinget Det er mange år siden.
Jeg husker en fam. Mogensen men kender kun en fam. Skov i Nr.Rind

Venlig hilsen Dorthe.

Fra : svendgiversen

Dato : 06-12-07 22:53

Først nu forstår jeg det, ans,
det er tilsyneladende normalt at uddele/donere points til værdigt trængende...
(jeg forstod det slet ikke da du først donerede 2o point, tak for den ekstreme forhøjelse).

Men mit egentlige problem er jo ikke manglen på points...
(jeg er modstander af at denne fremgangsmåde med at uddele "værdier som man ikke har fortjent)
Som man siger om U landene: "Forær dem ikke fisk, lær dem at fiske..."

Jeg var også flov da jeg "gættede" julesangen, og uddelte straks lignende "beløb".

For at vende tilbage til det spørgsmål jeg stillede dig, her er en kopi, ellers koster det vel 50 points:
"
Det behøver du jo ikke ans,
starte et nyt spørgsmål bare for at hjælpe mig ud af min frustration...

Jeg ved godt at du har svaret på mange flere spørgsmål i lang tid,
og det er mere spørgsmålet, om jeg skal begynde at gøre noget tilsvarende.

Ser du på slægtsforskning vil du se at jeg ligger som en flot nummer to,
og jeg vil også kunne svare på spørgsmål mange andre steder...
Men vil jeg det når jeg nu snart får mere fritid?

Jeg kunne jo blive så bidt af det, derfor mine spørgsmål og antydninger om point narkomani??

Engang fik jeg brev fra en franskmand der takkede fordi jeg havde fundet hans halvsøster i Skive.
Det var en god dag for mig. Siden har jeg hjulpet mange med at finde deres familier, i Danmark
og også i Tyskland; jeg kan lide at søge på nettet, og det kan nok let tage overhånd...

Så i stedet for at trøste mig med points der nok skal komme.
Er det umagen værd at bruge så megen tid på at hjælpe andre?
Og da slet ikke for at få flest af de dumme "Matador" points??
Hilsen Svend
"
Hilsen igen Svend

Fra : Nordsted1

Dato : 06-12-07 22:59

Citat
[Jeg var også flov da jeg "gættede" julesangen/CITAT] Ikke om jeg forstår dig Svend, jeg er jo ikke blevet tvunget af dig til at accepterer dit svar, du kom godt nok med en stribe sange, men havde jeg ville fortsætte gættelegen, havde jeg da sagt at du var tæt på osv... Jeg syntes bare at nu var legen slut, og du var den eneste der var kommet tæt på, dog uden at vide det, men min melodi var trods alt imellem, så intet at være flov over;-)

[CITAT]Jeg kunne jo blive så bidt af det, derfor mine spørgsmål og antydninger om point narkomani??

Ja kandu kan/er vanedannende, og ikke kun indenfor slægtsforskning, hvor du får takkebreve, mange spørgere takker pænt for hjælpen, og flere skriver da også en kommentar, ,,,, og det er det hele værd.

Og havde vi ikke lysten/tiden, så kan vi jo bare droppe ud igen

Fra : Nordsted1

Dato : 06-12-07 23:00

Der blev godt nok rodet rundt i mine citater, men mon ikke du forstår meningen med mine skriverier allievel??

Fra : svendgiversen

Dato : 06-12-07 23:13

Jeg forstår dig og er glad for, at det er for at hjælpe andre, ikke for at få flest points.
Godnat Svend

Fra : o.v.n.

Dato : 07-12-07 03:59

Citat
Jeg kunne jo blive så bidt af det, derfor mine spørgsmål og antydninger om point narkomani??
glem nu ikke konen og vovsen, de kunne godt glemme hvordan du ser ud, hvis de altid ser fra ryggen med blikket klæbet på Kandu

Fra : svendgiversen

Dato : 07-12-07 10:11

Ja o.v.n. det var jo lige sådan et svar jeg kunne finde på at belønne,
du ved hvor skoen trykker og hvordan man får points...

Men først et resume af noget jeg stadig ikke helt forstår:

>jeg er bekendt med teknikken om at stille et foreløbigt spørgsmål,
>for at få sat et flueben og kunne følge udviklingen i spørgsmålet...

Man kan tilsyneladende godt få sat flueben bare ved at åbne spørgsmål, har det altid været sådan?
Og hvorfor varer det op til en halv time før advi om nye svar(indlæg) popper up?
(er det ikke kun teknik? Sker der en manuel behandling??).

Og om Indlæg, det troede jeg var spørgsmål og svar på disse?
Men i oversigten seneste indlæg er det jo spørgsmål og tips...
Det er vel den bedste oversigt til at følge med i kandu, men altså kun spørgsmålene,
ikke når der kommer nye svar... Er der andre og bedre måder at følge med på??

Og så det ans skriver:
>Jooo det vil jeg mene, man kan.

Hvordan? Svend

Fra : Nordsted1

Dato : 07-12-07 11:46

Citat
Og om Indlæg, det troede jeg var spørgsmål og svar på disse?
Men i oversigten seneste indlæg er det jo spørgsmål og tips...
Det er vel den bedste oversigt til at følge med i kandu, men altså kun spørgsmålene,

Ja det er den nemmeste måde at følge med.

De nye svar kommer kun til dig via mail, hvis du selv har været aktiv i tråden, er du ikke med men gerne vil følge med, må du lige skrive et par ord i spørgsmålet, eller gå ind i spørgsmålet med jævne mellemrum, for at se om der er sket noget nyt..

Man kan sagtens være aktiv i flere forum' og også i flere spørgsmål ad gangen her på Kandu..

Citat
hvordan

Du besvarer i de spørgsmål, du har lyst/viden,

Fra : ans

Dato : 07-12-07 12:02

Nordsted1

Citat
[...]

Det er ikke korrekt.

Du kan godt få mails til et spørgsmål, som du ikke deltager i.

Citat
Ja tak, send mig en e-mail når der er nye indlæg til dette spørgsmål.

Tryk derefter på send og så er du med som en usynlig "seer"

Fra : Nordsted1

Dato : 07-12-07 12:05

ok og tak ans, jeg troede man som minimun skulle sætte et ... for at få mails

Fra : ans

Dato : 07-12-07 12:05

Citat
Abonner på dette spørgsmål
Her kan du vælge at følge med i udviklingen af dette spørgsmål. Dette forbliver anonymt, og du vil få tilsendt en e-mail, når der er et nyt indlæg til dette spørgsmål. Du behøver nødvendigvis ikke at skrive et indlæg for at abonnere på dette spørgsmål.

Ja tak, send mig en e-mail når der er nye indlæg til dette spørgsmål.

Fra : ans

Dato : 07-12-07 12:19

På samme måde melder man sig også ud af spørgsmålet, fjern fluebenet og tryk på send.

Men det fungerer ikke med spørgsmål med "lås" Hmmm det må kandu lige rette.

Fra : Nordsted1

Dato : 07-12-07 12:59

I mit spørgsmål vedr julemusik, fik jeg ikke mail efter spørgsmålet var lukket, det var et tilfælde at jeg opdagede at der blev snakket videre i tråden

Det samme oplevede o.v.n i et spørgsmål om en modig kanin

Så ans hvis du alligevel skriver til kandu, kan du så ikke også lige påtale det???

Fra : svendgiversen

Dato : 07-12-07 13:04

Godt ans,

jeg var lige ved at tro på Norsted, så havde jeg ikke gjort noget overflødigt i mange år,
det har jeg, og sikkert mange andre...

Men mit spørgsmål om at være aktiv flere steder går ikke kun på flueben,
kan man være logget på flere spørgsmål på en gang?
Så de små blå mænd lyser i flere afsnit af kandu...

Nu må jeg igang med Home Working, Svend

Fra : Nordsted1

Dato : 07-12-07 13:25

Når du er online på kandu, lyser de små blå mænd alle vegne på kandu, hvor du nu har været med

Fra : Nordsted1

Dato : 07-12-07 13:25

Og forøvrigt lyser de blå mænd som vinden blæser, du vil kunne opleve, at du ikke er logget på, men at der alligevel er lys i

Fra : Teil

Dato : 07-12-07 13:43

Nordsted1 din aura har en kraftig lysstyrke.

Fra : Nordsted1

Dato : 07-12-07 14:07

Teil.... sådan er jeg, lys i pæren

Fra : o.v.n.

Dato : 07-12-07 14:50

Citat
[...]
du kan i din profil vælge de emner som du interesserer dig for og få mail når der kommer et nyt spørgsmål i kategorien, ligeledes kan du i din profil vælge hvilke kategorier du vil have vist i Seneste indlæg, det giver bedre overblik når det kun er emner som du ved lidt om, som vises i de 20 nyeste spørgsmål og tips, men så misser du de spørgsmål som af en eller anden grund er stillet i en forkert kategori.
God weekend fra en som først kom hjem fra arbejde midt om natten og sov indtil for en time siden

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 07-12-07 15:16

Tak for svaret o.v.n..

Fra : o.v.n.

Dato : 07-12-07 16:06

Selv tak har du nu fået tips til at score Kandu point

Du har følgende muligheder